Gini

Aanvoerder
ERAN ZAHAVI TEKENT BIJ PSV
cid76630_ANNOUNCEMENTS_NIEUWS_PSV%20NL_Eran%20Zahavi_980x480.jpg


PSV en Eran Zahavi hebben een akkoord bereikt over een tweejarig contract. De 33-jarige Israëlische aanvaller komt transfervrij over van Guangzhou R&F. 'Eran is een echte goalgetter met een geweldig trackrecord en voegt ervaring aan onze jonge selectie toe', reageert Technisch Manager John de Jong.
Europa
De 54-voudig international (twintig treffers) van Israël was in de voorbije vier jaar actief in China. “Ik heb een geweldige tijd gehad in China, maar ik wil nog één keer in Europa laten zien wat ik kan”, vertelt Zahavi. “PSV is voor mij een geweldige kans. Spelen om de prijzen en aanvallend voetbal. Er ligt hier een mooie uitdaging en ik kijk er naar uit om in Nederland te spelen.”
Brede selectie noodzaak
PSV verhuurde eerder deze transferwindow Ritsu Doan en Sam Lammers heeft van de clubleiding de ruimte gekregen om zijn transfer naar Atalanta Bergamo af te ronden. De Jong: “Wij hebben een aantal hele goede, maar ook nog steeds erg jonge aanvallers. We staan aan de vooravond van hopelijk een heel druk seizoen, met veel internationale wedstrijden. Een brede selectie met meerdere opties zijn absoluut noodzakelijk om onze doelstellingen te bereiken.”
Vijfmaal topscorer
Zahavi speelde in zijn clubloopbaan tot heden 427 wedstrijden waarin in 260 keer scoorde. Hij werd drie keer topscorer van Israël en twee keer van China. Zowel China (1 x) als Israël (2 x) riep Zahavi uit tot voetballer van het jaar. In Israël werd hij met Maccabi Tel Aviv en Hapoel Tel Aviv landskampioen en bekerwinnaar.
PSV hoopt in de komende dagen alle benodigde formaliteiten af te ronden, zodat Zahavi zo snel mogelijk bij de wedstrijdselectie kan aansluiten.​
 
Laatst bewerkt door een ninja:
Ik ken hem van naam, daar houdt t op. Aan z’n stats te zien een echte afmaker.
Vertrek Lammers is dan vast ook snel beklonken. Ervaren speler erbij is wenselijk om de hele jonge voorhoede van wat ervaring te voorzien.
 
Voortbordurend op alles wat net gezegd is in t algemene transfergeruchten-topic.
Zijn statts zijn echt goed, vreemd genoeg heeft zijn transferwaarde nooit boven de 10mlj gelegen bron. Nu kan zo'n lijstje d'r wat vanaf zitten maar een goede jongenspits uit NL gaat tegenwoordig al voor meer weg.
 
Voortbordurend op alles wat net gezegd is in t algemene transfergeruchten-topic.
Zijn statts zijn echt goed, vreemd genoeg heeft zijn transferwaarde nooit boven de 10mlj gelegen bron. Nu kan zo'n lijstje d'r wat vanaf zitten maar een goede jongenspits uit NL gaat tegenwoordig al voor meer weg.

Volgens mij is hij voor een transferbedrag van $20mio naar China gehaald (toen record) en verdiende hij volgens wiki 7mio per jaar. Ik weet niet of dit invloed heeft op de transferwaarde op transfermarkt maar dat maakt m wel in verhouding vrij onaantrekkelijk. Inmiddels heeft china een salariscap (60% omzet) en 2.3mio per jaar voor buitenlandse spelers. Verlengen werd daarmee geen optie meer denk ik.
 
Volgens mij is hij voor een transferbedrag van $20mio naar China gehaald (toen record) en verdiende hij volgens wiki 7mio per jaar. Ik weet niet of dit invloed heeft op de transferwaarde op transfermarkt maar dat maakt m wel in verhouding vrij onaantrekkelijk. Inmiddels heeft china een salariscap (60% omzet) en 2.3mio per jaar voor buitenlandse spelers. Verlengen werd daarmee geen optie meer denk ik.
?? Ben benieuwd naar jouw bron, ik lees een transfersom van 7,2 Mlj bron
 
Gaat het over deze gast?
Hier staan transferbedragen en marktwaardes. 33 jaar zo te zien, niet de jongste meer. Een korte termijn oplossing dus zonder restwaarde.
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Gaat het over deze gast?
Hier staan transferbedragen en marktwaardes. 33 jaar zo te zien, niet de jongste meer. Een korte termijn oplossing dus, geen restwaarde.
Ja, het gaat over deze speler ja. Ook hier wordt ongeveer 7mlj genoemd Relix op basis van de wisselkoers heb ik een vermoeden dat het ca. 20 a 30 mlj Shekel geweest is ;)
 
?? Ben benieuwd naar jouw bron, ik lees een transfersom van 7,2 Mlj bron

Schijnt de bron te zijn - veel succes. :p

Is Eran Zehavi on his way to his next goal in the Chinese league? According to local media reports, Guangzhou RP is negotiating its big star with the Shandong Luneng Group, which offered about $ 20 million and another player in exchange for transferring the Israeli to its ranks.

According to the Chinese publication, two representatives of Shandong came to Guangzhou to promote the move, when in addition to the huge sum, the team played by Italian star Graziano Pele is ready to transfer to Guangzhou the Brazilian junior Urso, who is on loan to Atletico Mineiro.

En dan nog wat over een goed seizoen, en dat de tegenstander ook Pele in het team heeft en Felix Magh(?) als oud coach van Bayern Munchen...

Verkeerd geinterpreteerd van mijn kant. Stond dat het een bod van Shandong Luneng Taishan F.C. was, een record, maar zie nu dat dat werd afgewezen (althans, daar heeft ie niet gespeeld). Blijft staan dat je kunt argementeren dat als een transferbod wordt afgewezen de subjectieve waardevertegenwoordiging volgens zijn werkgever hoger was dan $20mio. :)

Mijn info komt van de engelse wiki over de speler.
 
Laatst bewerkt:
Schijnt de bron te zijn - veel succes. :p

Verkeerd geinterpreteerd van mijn kant. Stond dat het een bod van Shandong Luneng Taishan F.C. was, een record, maar zie nu dat dat werd afgewezen (althans, daar heeft ie niet gespeeld). Blijft staan dat je kunt argementeren dat als een transferbod wordt afgewezen de subjectieve waardevertegenwoordiging volgens zijn werkgever hoger was dan $20mio. :)

Mijn info komt van de engels wiki over de speler.
ff door translate gehaald, ging om een bod van $20mlj, verkopende partij zou $25mlj gewild hebben. Vreemd genoeg vertrok hij daarna vrij vlot voor iets meer dan €7mlj. Vraag mij dan ook hard af hoeveel waarheid we aan het artikel kunnen toekennen.

Maar eerlijk is eerlijk, jij hebt een bron aangeleverd die inderdaad over de $20 mlj spreekt.
 
ff door translate gehaald, ging om een bod van $20mlj, verkopende partij zou $25mlj gewild hebben. Vreemd genoeg vertrok hij daarna vrij vlot voor iets meer dan €7mlj. Vraag mij dan ook hard af hoeveel waarheid we aan het artikel kunnen toekennen.

Maar eerlijk is eerlijk, jij hebt een bron aangeleverd die inderdaad over de $20 mlj spreekt.

Nah, ik vind eigenlijk dat je als bron niet een artikel kunt noemen - dat het zelf weer over een chinese publicatie heeft als bron - zonder dat ze die vermelden of linken. Ik had mijn Chinese vertaler alvast opgestart, maar spoor loopt dood. Zou wel een Isrealische variant op soccernews oid zijn.

Anders is het een beetje als Eijsden de bron van de Maas noemen.
 
Laatst bewerkt:
Nah, ik vind eigenlijk dat je als bron niet een artikel kunt noemen dat het zelf weer over een chinese publicatie heeft als bron zonder die te vermelden of te linken. Zou wel een Isrealische variant op soccernews oid zijn.
Ik vroeg slechts naar een bron, niet naar een betrouwbare bron ;)
 
Mooi dat wij d'r geen €50 mlj voor hebben betaald.
Wat mij zorgen baart is dat het een pure afmaker is, het aantal assist is erg laag en vraag mij dan ook af in hoeverre hij uit de voeten kan naast Malen in een 4-4-2 systeem.
 
Terug
Bovenaan Onderaan