Ik ben geen fan, maar voorlopig mag Eran blijven staan imo. Spelen zonder spits maakt het hele elftal minder, en met name Cody. Daarnaast legt Eran ze er de laatste tijd prima in - 4 uit 4 wedstrijden zijn prima cijfers. Jammer voor Guti/Gotze/Veerman, maar zonder spits moeten we het niet meer proberen.

En dan heb ik toch ook liever Zahavi vanaf de start, en Vinicius voor de laatste fase. Of evt. Vertessen, als de wedstrijd dat vraagt.
Klopt, blijft toch een loerende spits. Had hem wel eerder gewisseld overigens gisteren. Zahavi is geen counterspits. Hij mist zoveel pure snelheid helaas.

Hadden we maar een spits als Kezza..
 
Ik vo

Ik vond hem ook erg goed! Op deze manier is hij gewoon een prima spits voor nu. Het kan beter maar als hij er elke wedstrijd er een inlegt hoor je mij niet klagen

Zahavi heeft vermoedelijk iemand als Doan nodig. Dienstbaarder. Madueke gaat liever voor eigen succes (prima verder, ander type). Die 0-3 vond ik exemplarisch, dat is wat Zahavi het beste past en waarmee je het hoogste rendement krijgt bij hem. Verder onvermoeibaar met trekken en sleuren, maar is gewoon langzamer. Je moet hem in stelling brengen. Afgelopen seizoen probeerde Zahavi te vaak anderen in stelling te brengen. Dan is het gemis aan snelheid al snel reden tot mopperen. Ik blijf erbij dat Zahavi niet lekker is gebruikt. En als we dan wat potjes achter elkaar niet thuisgeven (en niet alleen Zahavi) is de niet scorende spits al snel een makkelijke zondebok.
 
Mensen stop met jinxen van die jongen. Telkens als hij een paar keer heeft gescoord, komt men met lovende teksten waarna hij weer geen pepernoot meer raakt:cautious:
 
:unsure: Zegt waarschijnlijk alles over het niveau van de andere 7 wedstrijden. :cautious:
En er waren bij PSV ook wel betere spelers.
En maar alles roepen en aangrijpen om hem zelfs na een goede wedstrijd alsnog naar beneden te praten. Waarom? Wie had je liever op die positie? Kluns Vini? One-trick pony Vertessen? Man van glas Romero? De man is gewoon onze beste spits. Is het goed genoeg? Misschien niet maar beter hebben we niet.
 
Die lovende teksten zie ik zelden behalve van mezelf. Ook nu wordt hij weer omlaag gebalkt.
Dat is zijn probleem: op dit niveau laat hij het twee weken zien en daarna weer 6 weken niet. Dat onthouden mensen ook en gelukkig maar want PSV is een topclub en van iedereen die hier speelt, verwachten we juist dat ze altijd top zijn en her en der wat misstappen en niet andersom.
 
Dat is zijn probleem: op dit niveau laat hij het twee weken zien en daarna weer 6 weken niet. Dat onthouden mensen ook en gelukkig maar want PSV is een topclub en van iedereen die hier speelt, verwachten we juist dat ze altijd top zijn en her en der wat misstappen en niet andersom.
En dus is het llogisch te zeggen dat hij slecht speelde na een puike wedstrijd? :confused: Bovendien, betere alternatieven (met centrumspits) zijn er niet.
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Dat is zijn probleem: op dit niveau laat hij het twee weken zien en daarna weer 6 weken niet. Dat onthouden mensen ook en gelukkig maar want PSV is een topclub en van iedereen die hier speelt, verwachten we juist dat ze altijd top zijn en her en der wat misstappen en niet andersom.
Onthielden de mensen maar eens wat een leugenaar Rutte is. Helaas onthouden mensen niet zoveel. Zahavi is gewoon een goalgetter die op de plaats van Haller allang Europees en nationaal topscorer was nu. Met een egoist als Madueke en een blind paard als Max ga je gewoonweg weinig scoren en ga je zelf geforceerd meedoen met het spel met als resultaat dat het PSV forum jou af gaat branden in plaats van het onvermogen dat om jou heen loopt.
 
Terug
Bovenaan Onderaan