Kunnen we die lamme kut kwal aub niet met Götze vergelijken, dankjewel. Intereseert me echt geen zak wat die vent doet, Mario heeft meer motivatie in z'n kleine teen dan zielige Mootje ooit zal hebben
Motivatie is ook wel het minste wat je kan brengen met zijn salaris. We zijn geen Feyenoord, tenminste nog niet..
Het maakt me niet zoveel uit wie die vergelijking wilt zien en wie niet, dat zijn wel de feiten. En zij die vorig seizoen te melden hadden dat Ihattaren maar aan zijn lage rendement moest werken voor hij een basisplaats verdiende, meten met 2 maten als ze nu stil zijn wat betreft Götze.
 
Motivatie is ook wel het minste wat je kan brengen met zijn salaris. We zijn geen Feyenoord, tenminste nog niet..
Het maakt me niet zoveel uit wie die vergelijking wilt zien en wie niet, dat zijn wel de feiten. En zij die vorig seizoen te melden hadden dat Ihattaren maar aan zijn lage rendement moest werken voor hij een basisplaats verdiende, meten met 2 maten als ze nu stil zijn wat betreft Götze.
Heb die beste vent al een paar keer ter discussie gesteld, maar dan is het 'hij is belangrijk' 'hij doet zoveel zonder de bal' etc. etc.. Ik ben er niks rouwig om als ie volgend jaar niet meer hier speelt.
 
Analyse op VI:

PSV begrijpt Zahavi niet en omgekeerd geldt hetzelfde. Want hij is op zijn beurt niet de balvaste spits die dit elftal zo hard nodig heeft.

Hij zal ongetwijfeld onbegrepen zijn.

Feit blijft: geen match. Zahavi levert niet.

Next.
Niemand kan zeggen dat hij geen kansen heeft gehad.

Een ongelukkig huwelijk.
 
Analyse op VI:

PSV begrijpt Zahavi niet en omgekeerd geldt hetzelfde. Want hij is op zijn beurt niet de balvaste spits die dit elftal zo hard nodig heeft.

Hij zal ongetwijfeld onbegrepen zijn.

Feit blijft: geen match. Zahavi levert niet.

Next.
Niemand kan zeggen dat hij geen kansen heeft gehad.

Een ongelukkig huwelijk.
Ik denk eerder dat het met kwaliteit te maken heeft. Hij heeft veel gescoord voor maccabi, dat is de top van Israël, we hebben prima gezien wat een niveau dat is…
 
Het zal nu toch wel zo zijn dat Vini nu de eerste spits wordt. Het moment is zover dat ik het zelfs sneu vind voor Zahavi.. dat heb ik nog nooit bij een psv spits gehad...
 
Laatst bewerkt:
Analyse op VI:

PSV begrijpt Zahavi niet en omgekeerd geldt hetzelfde. Want hij is op zijn beurt niet de balvaste spits die dit elftal zo hard nodig heeft.

Hij zal ongetwijfeld onbegrepen zijn.

Feit blijft: geen match. Zahavi levert niet.

Next.
Niemand kan zeggen dat hij geen kansen heeft gehad.

Een ongelukkig huwelijk.
Dat vat de situatie goed samen. Het is heus wel een goede speler, maar bij PSV gaat het niet lukken. Echt zonde, hij heeft het in zich om er dertig in een seizoen in te schieten.
 
Toen hij voor de wedstrijd Macabi als de heilige der aarde verklaarde en zoveel emoties bij zichzelf aan het roeren was, dacht ik: ga daar ook gewoon spelen ipv jezelf zoveel druk op te leggen van tevoren zodat je geen pepernoot meer raakt…
 

Mooi voor hem. Gun het hem wel. Heeft het niveau niet maar geeft wel altijd de volle 200%. Volgend jaar lekker naar die club gaan en richting het voetbalpensioen werken
 
Je kunt je niet voorstellen dat hij ergens wel gepresteerd heeft. Soms laat hij wat moois zien, maar meestal mislukken zijn passes en schoten.
 
Terug
Bovenaan Onderaan