Geblesseerd teruggekeerd en tot 2022 niet meer inzetbaar…
3 maanden uitgeschakeld.

PSV drie maanden zonder Eran Zahavi​

link

Zahavi raakte deze interlandperiode geblesseerd aan zijn knie in de wedstrijd tegen Oostenrijk. Na afloop werd al bekend dat hij een maand moest toekijken, maar inmiddels blijkt de situatie een stuk ernstiger. Er wordt nog onderzocht of er een operatie nodig is. In dat geval kan de spits mogelijk zelfs langer absent zijn.
 
Wellicht is dit een van de blessures die niet per definitie slecht uit komt. persoonlijk wil ik nog steeds graag maxi voor langere tijd zien spelen
Zahavi verkeerd niet in z'n beste vorm. Ik denk dat psv ook van m af moet deze zomer. By far zn meest slechte seizoen..
 
Vini is toch huur?

Voor twee seizoenen. Nou denk ik niet dat PSV een spits gaat kopen. Kun je beter kijken of je nog wat met Romero en Fofana kunt. Met Vini heb je dan in ieder geval een back-up, omdat compleet vertrouwen op een jong talentje en een speler die zelden fit is ook een risico is.
 
Voor twee seizoenen. Nou denk ik niet dat PSV een spits gaat kopen. Kun je beter kijken of je nog wat met Romero en Fofana kunt. Met Vini heb je dan in ieder geval een back-up, omdat compleet vertrouwen op een jong talentje en een speler die zelden fit is ook een risico is.
Zahavi is als inzakkende spits een ramp. Aannames, balvast.. allemaal waardeloos.. als je dat wil moet je gewoon Luuk terughalen..
 
Laatst bewerkt:
Isrealische media melden dat Zahavi er klaar mee in en wil vertrekken uit Nederland. Met nog een halfjaar contract snap ik dat ook zeker. Dit gun je niemand.
 
Isrealische media melden dat Zahavi er klaar mee in en wil vertrekken uit Nederland. Met nog een halfjaar contract snap ik dat ook zeker. Dit gun je niemand.
Nee, heel begrijpelijk. Ik durf het bijna niet te zeggen: maar is het een vorm van antisemitisme?
 
Terug
Bovenaan Onderaan