Klopt, maar wat is het nut van aanspeelbaar zijn, als bijna elke bal die je aangespeeld krijgt, tot balverlies lijdt?
Tja, daar heb je deels een punt, hoewel je t wat mij betreft te zwaar aanzet. Maar wat heb je aan een spelers als hij slechts wacht op zijn kansjes en verder weinig meedoet in het afjagen. Wat dat betreft heb ik het gevoel dat t lood om oud ijzer zijn wie er speelt van die twee
 
Oh maar hij heeft heul veul ingeleverd hoor om hier te mogen spelen. Want hij verdiende veeel meer in China. Dus eigenlijk is het een held.

Even uit nieuwsgierigheid, want ik zag nu ook de reactie van Der Muzikant hierop. Ik weet dat een Berghuis in het begin bij Feyenoord heel vaak riep dat ie financieel veel had ingeleverd om daar te spelen. Daar heeft Zahavi toch in zijn geval nooit iets over gezegd? Of heb ik iets gemist? Als ie er nooit iets over gezegd heeft snap ik de reacties (of toon) van jou en Der Muzikant niet zo goed, vandaar.
 
Te oud, veel te duur, kan ook niet voetballen, past ook niet in dit systeem. nee, het is pijnlijk, maar een spits zoals Sam Lammers, die zelf wat kan creeren en die meekan in het getik voorin, is wat we nodig hebben.
Is Sam bereid terug te keren?
 
Aan de andere kant zie ik Zahavi wel sleuren, aanspeelbaar zijn, meedoen in het team. Vinicius geeft mij vooralsnog het gevoel van een afwachtende spits die weinig meedoet in het spel, iets wat met deze speelwijze kort gezegd niet ideaal is.
Iedere spits heeft het met deze speelwijze moeilijk indien er meer door het midden gaat in plaats van buiten om met voorzetten van de flanken.
Overigens krijgt Zahavi meer kritiek over zijn 3 miljoen salaris dan koning W.A. over diens 6 miljoen. ;)
Voorlopig moeten we het met Zahavi doen en dus verdient hij m.i. alle steun.
 
Iedere spits heeft het met deze speelwijze moeilijk indien er meer door het midden gaat in plaats van buiten om met voorzetten van de flanken.
Overigens krijgt Zahavi meer kritiek over zijn 3 miljoen salaris dan koning W.A. over diens 6 miljoen. ;)
Voorlopig moeten we het met Zahavi doen en dus verdient hij m.i. alle steun.
Misschien omdat W.A. niet door JDJ gehaald is :unsure:
 
Ach Brainz wat leuk, we worden collega's!
Het confronterende moment dat je de forumgrappen niet meer begrijpt door verminderde participatie; ik behoor niet meer tot de inner circle:cry:

Zo snel kan een forumcarrière gaan. Eigen schuld, dikke bult, I guess.
 
  • Hahaha!
Reactions: IPF
Je eerste opmerking laat ik voor wat het is…
Als ik je goed begrijp, is de put van Bruma voor jouw gevoel nog niet goed gevuld met afzeiken, afbranden enz. Ik zou zeggen lees zijn topic maar eens door.. Mensen hebben even sympathie getoond voor zijn situatie en voor het feit dat hij iets heeft gedaan wat niet bijna nooit zien, zelfs niet bij de club iconen. Je doet alsof het de normaalste zaak vd wereld is dat hij zelf vroeg om salarisverlaging. Dat is niet zo, word eens wakker zou ik zeggen. Zelfs in de normale arbeidsomstandigheden doet men zoiets niet wanneer die zelf het gevoel heeft dat ie de verwachtingen niet heeft waargemaakt. Het is 200% terecht dat Bruma daar de handen voor op elkaar kreeg voor deze actie in een jungle die de voetbalwereld heet. Zahavi had dat ook idd kunnen doen. Ik zou bijna zeggen juist hij, die heeft genoeg verdiend zou je zeggen.
Dat we zoveel voor Bruma hebben betaald, is een van de grootste fouten die JdJ in zijn nog korte carrière heeft gemaakt. Maar die heeft al zoveel fouten gemaakt dat we hier gaan staan klappen als hij een keertje iets goeds doet. Zover is PSV wel gezakt.

Nee nee, het gaat me hier niet over afzeiken. Totaal niet. Het gaat mij om het verschil hoe beide personen tegenwoordig benaderd worden. Bruma krijgt nog kritiek, maar het is al stukken minder. Mede door de dingetjes die hij heeft meegemaakt en zijn actie met betrekking tot salaris. We vinden het prachtig als hij de 5-1 tegen Groningen scoort en zijn shirtje uittrekt. Een mislukte actie meer of minder, het is allemaal geen ramp. Maar met betrekking tot Zahavi merk ik juist wanneer er iets te trappen valt, dat het dan ook gebeurd. Dat hij mede topscoorder is van Israël en het goed doet voor zijn land boeit allemaal niks, hij moet het maar voor ons doen etc. Als Sangaré scoort voor Ivoorkust vinden we het allemaal prachtig en ik denk dat er een bom barst als Bruma het doet voor Portugal.

En met het salaris nu ook. Het gebaar van Bruma is natuurlijk prachtig, en daar gaat het me ook niet om. Ik vind het bijzonder dat we door die goodwill lijken te vergeten dat hij als bankspeler nu nog steeds 1 miljoen per jaar verdient. Dat is net zoveel, als ik het allemaal goed begrijp, als Zahavi opstrijkt. (En daar reken ik het tekengeld niet bij, want dan kunnen we ook van Bruma roepen dat hij ons 5 miljoen per jaar heeft gekost.) Waarom kunnen we het van Bruma, die echt nog veel minder toevoegt aan PSV, wel hebben maar van Zahavi niet?
 
Het confronterende moment dat je de forumgrappen niet meer begrijpt door verminderde participatie; ik behoor niet meer tot de inner circle:cry:

Zo snel kan een forumcarrière gaan. Eigen schuld, dikke bult, I guess.

Ik zal je even doorverwijzen naar je eigen post :maniac:

 
Dat creatieve boekhouden hier ook…

“Zahavi kost 6 miljoen in 2 jaar en Lammers ging voor 10 miljoen weg dus…”

Mensen, who cares? Goed beleid betekent dat je elke op zichzelf staande transfer zo goed mogelijk doet, niet dat je na een slechte transfer een doekje voor het bloeden zoekt ter compensatie…om maar te kunnen zeggen dat die slechte transfer toch niet zo’n slechte transfer is…

Kom op zeg😑
Precies, het is in mijn ogen nog n prima transfer geweest. Zahavi is gewoon n prima spits voor PSV. En krijgt n bedrag dat ik passend vind in deze tijd. Zo beter? ;)
 
Je fans denken net zo groot of net zo klein als de club zich gedraagt.
Ach volgensmij is dat ook bij grote clubs. Ajax is de afgelopen 2 jaar vrij sterk maar als die een slechte dag hebben dan krijgen ze ook bakken met kritiek van de supporters. Dat hoort een beetje bij voetbal volgensmij. Het opportunisme. Maakt het soms leuk en soms frustrerend.
 
Terug
Bovenaan Onderaan