Deze man moet je gewoon halen en Lammers die nog minder uitstraling heeft dan een zilveruitje laten gaan. Dan maar voor 8 miljoen maar als JdJ dit laat klappen dan moet hij vertrekken.
Ten eerste is Lammers niks voor PSV wanneer je ambities hoger reiken dan plek 4 en je kan hem ook niet uit zijn contract laten lopen wat je dan een miljoen per maand kost. Probeer er 9 miljoen van te maken en geef dan Hendrix en Sadilek er gratis bij.
 
Deze man moet je gewoon halen en Lammers die nog minder uitstraling heeft dan een zilveruitje laten gaan. Dan maar voor 8 miljoen maar als JdJ dit laat klappen dan moet hij vertrekken.
Ten eerste is Lammers niks voor PSV wanneer je ambities hoger reiken dan plek 4 en je kan hem ook niet uit zijn contract laten lopen wat je dan een miljoen per maand kost. Probeer er 9 miljoen van te maken en geef dan Hendrix en Sadilek er gratis bij.
En zo is t 👍
 
Zit te denken, Lammers voor 8 mio naar Bergamo, maar to hij bijft tot aan de winsterstop in Eindhoven spelen..? Dat zou misschien niet eens verkeerd zijn. Lijkt me dat Atalanta hem ook (nog) niet als beoogd basispeler ziet (aangezien de alternatieven transferwaardes van het dubbele of meer hebben). Al staat dat alles los van de Zahavi transfer.

Hoewel ... Zahavi heeft een contract heeft tot eind dit jaar, dus hoewel iedereen uitgaat dat PSV hem transfervrij kan halen - lijkt me dat vreemd als hij daar captain is en zoveel belangrijke goals maakt?
 
33 jaar en 2,5 miljoen per jaar, transfervrij en dus ook wat tekengeld, plus: ook geen restwaarde. Voor je het weet ben je in 2 jaar tijd 7-8 miljoen kwijt geweest aan een speler waar je wellicht alleen in de Eredivisie wat aan hebt, wellicht...Want volgens mij heeft hij bij tijd en wijlen wat blessures en gezien zijn leeftijd zal dat risico niet een afnemend karakter hebben.
Er zijn iig nog altijd mensen die beweren dat PSV geen geld heeft. Ik zou zeggen ken je feiten want zo langzamerhand wordt het tijd.
Hopelijk iig een verbod op de Ajax vlaggen in ons stadion.
 
33 jaar en 2,5 miljoen per jaar, transfervrij en dus ook wat tekengeld, plus: ook geen restwaarde. Voor je het weet ben je in 2 jaar tijd 7-8 miljoen kwijt geweest aan een speler waar je wellicht alleen in de Eredivisie wat aan hebt, wellicht...Want volgens mij heeft hij bij tijd en wijlen wat blessures en gezien zijn leeftijd zal dat risico niet een afnemend karakter hebben.
Er zijn iig nog altijd mensen die beweren dat PSV geen geld heeft. Ik zou zeggen ken je feiten want zo langzamerhand wordt het tijd.
Hopelijk iig een verbod op de Ajax vlaggen in ons stadion.

Als ie transfervrij komt is het een herinvestering van de Lammers miljoenen. Weinig restwaarde inderdaad en net als Mvogo zal ie waarschijnlijk met Schmidt over twee jaar vertrekken. Ik zie zelf ook liever spelers komen die in principe langer blijven, want zo gaat het wel voelen naar Schmidt die zijn eigen clubje verzamelt (dat is op zich niet erg) en vervolgens samen met hen weer vertrekt. Schmidt is overal ongeveer 2 tot max 3 jaar in dienst, dus ik ga er alvast vanuit dat ongeacht succes hij zijn contract niet zal verlengen en met een reden 'slechts' 2 jaar heeft getekend. Maar goed, met Zahavi kun je ook niet heel veel anders. Over twee jaar is ie 35, als ie nu nog goed is, is het dan toch echt wel over lijkt mij. Maar goed, als ie komt dan komt ie en hoop ik maar dat hij in ieder geval de Eredivisie aan gort schiet. Ik wacht ondertussen met smart op de transfers die er echt toe doen: middenveld en CV.
 
33 jaar en 2,5 miljoen per jaar, transfervrij en dus ook wat tekengeld, plus: ook geen restwaarde. Voor je het weet ben je in 2 jaar tijd 7-8 miljoen kwijt geweest aan een speler waar je wellicht alleen in de Eredivisie wat aan hebt, wellicht...Want volgens mij heeft hij bij tijd en wijlen wat blessures en gezien zijn leeftijd zal dat risico niet een afnemend karakter hebben.
Er zijn iig nog altijd mensen die beweren dat PSV geen geld heeft. Ik zou zeggen ken je feiten want zo langzamerhand wordt het tijd.
Hopelijk iig een verbod op de Ajax vlaggen in ons stadion.

Sec op de speler schrijf je netto af, terwijl bij jonge spelers als Lammers als het goed is hun verkoop meer is dan de som van hun looptijd*salaris. Dus eens dat dit soort transfers wel veel risico hebben.

Sportief vind ik t lastig, levert het wat op omdat betere sportieve resultaten inkomsten (europees) genereren en de waarde van andere spelers boosten, of lopen we (worst case) het risiko dat bijv Madueke minder groeit of eerder weg will omdat een oude grootverdiener zijn plek inneemt?

Ben ook niet 100% zeker, ken de speler onvoldoende.
 
33 jaar en 2,5 miljoen per jaar, transfervrij en dus ook wat tekengeld, plus: ook geen restwaarde. Voor je het weet ben je in 2 jaar tijd 7-8 miljoen kwijt geweest aan een speler waar je wellicht alleen in de Eredivisie wat aan hebt, wellicht...Want volgens mij heeft hij bij tijd en wijlen wat blessures en gezien zijn leeftijd zal dat risico niet een afnemend karakter hebben.
Er zijn iig nog altijd mensen die beweren dat PSV geen geld heeft. Ik zou zeggen ken je feiten want zo langzamerhand wordt het tijd.
Hopelijk iig een verbod op de Ajax vlaggen in ons stadion.

Die Israëlische vlaggen die je bij ons af en toe ziet zijn al walgelijk genoeg inderdaad; laten we hopen dat we die niet in nog een ander groot Nederlands stadion hoeven te aanschouwen.
 
Die Israëlische vlaggen die je bij ons af en toe ziet zijn al walgelijk genoeg inderdaad; laten we hopen dat we die niet in nog een ander groot Nederlands stadion hoeven te aanschouwen.
Hoezo? Door de jaren heen heb ik vlaggen van Zuid Korea, Colombia en Mexico gezien, omdat we spelers hadden uit die landen. Als hij komt en goed speelt zal er wel eens een Israëlische vlag hangen. Is van compleet andere orde dan bij jullie, hoe goed deze speler ook is, wij zullen ons geen naam als superjoden oid aanmeten.
 
Hoezo? Door de jaren heen heb ik vlaggen van Zuid Korea, Colombia en Mexico gezien, omdat we spelers hadden uit die landen. Als hij komt en goed speelt zal er wel eens een Israëlische vlag hangen. Is van compleet andere orde dan bij jullie, hoe goed deze speler ook is, wij zullen ons geen naam als superjoden oid aanmeten.
Er zal dan vast een liedje volgen dat er maar een superjood is of zo. ;)
 
33 jaar en 2,5 miljoen per jaar, transfervrij en dus ook wat tekengeld, plus: ook geen restwaarde. Voor je het weet ben je in 2 jaar tijd 7-8 miljoen kwijt geweest aan een speler waar je wellicht alleen in de Eredivisie wat aan hebt, wellicht...Want volgens mij heeft hij bij tijd en wijlen wat blessures en gezien zijn leeftijd zal dat risico niet een afnemend karakter hebben.
Er zijn iig nog altijd mensen die beweren dat PSV geen geld heeft. Ik zou zeggen ken je feiten want zo langzamerhand wordt het tijd.
Hopelijk iig een verbod op de Ajax vlaggen in ons stadion.

Als de verhalen kloppen, vind ik het veel te duur voor een 33-jarige. Ik snap niet dat de focus niet volledig op die CV en die CMV ligt.
Maar goed, het begint er toch wel op te lijken dat Roger Sam als basisspeler zag en Madueke (en Romero) nog niet als basis ziet. Persoonlijk zou ik zorgen voor meer wapens op het veld, zodat je goals niet alleen afhankelijk zijn van de spits, mocht die een keer geblesseerd zijn. Een scorende man op het middenveld dus, bij voorkeur met een goede vrije trap. En een grote verdediger die hoog komt bij corners. Type Popescu. Heb je weer een wapen erbij. Zodoende ontlast je de voorhoede ook een beetje en ben je veel minder voorspelbaar, omdat veel meer mensen kunnen scoren. Traint Max al op vrije trappen? Zou ook een wapen kunnen zijn.
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Als we rond de 7 miljoen uit gaan geven aan een speler die geen restwaarde heeft, verwacht ik wel dat hij van waarde is op het veld. Maar ook dat hij de jonge spelers veel gaat leren. Ik zie het niet zozeer als een risico voor de jonge spelers, maar juist een kans om ze te helpen in hun ontwikkeling. De onderlinge strijd voor de basisplaats maakt de spelers alleen maar beter.
 
Spelers met restwaarde is belangrijk maar dat betekent niet dat je best aan speler in je selectie kan hebben die dat niet heeft. Als deze man zoveel goals maakt in China, meer dan andere topspelers daar dan zou dat toch ook moeten kunnen in ons kikkerlandje.
 
Laatst bewerkt:
Spelers met restwaarde is belangrijk maar dat betekent niet dat je best aan speler in je selectie kan hebben die dat niet heeft. Als deze man zoveel goals maakt in China, maar dan andere topspelers daar dan zou dat toch ook moeten kunnen in ons kikkerlandje.
Als hij ons persoonlijk naar de CL-miljoenen schiet is die investering al de moeite waard.
 
Als hij ons persoonlijk naar de CL-miljoenen schiet is die investering al de moeite waard.

Zo is het. We hebben in het recente verleden meer dan een elftal spelers gehad zonder restwaarde.
We hebben er zelfs een verbannen naar België die we niet meer in het Phillips stadion of op De Herdgang willen zien. :rolleyes:
 
Zou het een beetje een nutteloze aankoop vinden voor een positie waar we al genoeg spelers hebben. Als Lammers wordt verkocht, dan hebben we 4 spitsen voor 2 posities en nog enkele spelers die er uit de voeten zouden kunnen (gakpo, bruma).

Tenzij schmidt het niet in romero ziet zitten. Wat ik me goed voor kan stellen, gezien de voorbereiding (niet overtuigend en blessuregevoelig). Maar dan zou die wel verkocht moeten worden.

Anders loopt deze zahavi enkel madueke in de weg en wordt romero enkel minder geld waard door een jaar te banken, daar schieten we ook niks mee op.
 
Terug
Bovenaan Onderaan