Waarom hij niet genoegen neemt met het gebied waar hij moet staan en hij per sé daarbuiten wil zijn is mij een raadsel. Kennelijk leer je dat daar van jongs af aan ;P :maniac:
Hier heb je een tijdje op zitten broeden, niet? ;)
Maar eens. Afmakers moeten altijd gewoon voor de goal staan.
 
Hier heb je een tijdje op zitten broeden, niet? ;)
Maar eens. Afmakers moeten altijd gewoon voor de goal staan.
Maar als er nooit een fatsoenlijke voorzet komt wat dan.

Beetje de vraag bij PSV momenteel, die ik heb. Komt er nooit een goede voorzet omdat de spelers die niet kunnen/verkeerde keuze maken of komt er geen voorzet omdat de spits niet in het strafschopgebied is. Ongeacht welke spits er is. Of het nu Zahavi, Luuk de jong, Vinicius of iemand ander is. Er mogen ook wel wat meer bruikbare ballen in de 16 gegeven worden. Of je moet een Malen hebben die de dribbel inzet en zelf kans creëert. Maar dan speel je wel met drie dezelfde type aanvallers en dat lijkt me ook niet gunstig.
 
Maar als er nooit een fatsoenlijke voorzet komt wat dan.

Beetje de vraag bij PSV momenteel, die ik heb. Komt er nooit een goede voorzet omdat de spelers die niet kunnen/verkeerde keuze maken of komt er geen voorzet omdat de spits niet in het strafschopgebied is. Ongeacht welke spits er is. Of het nu Zahavi, Luuk de jong, Vinicius of iemand ander is. Er mogen ook wel wat meer bruikbare ballen in de 16 gegeven worden. Of je moet een Malen hebben die de dribbel inzet en zelf kans creëert. Maar dan speel je wel met drie dezelfde type aanvallers en dat lijkt me ook niet gunstig.
Ik zou eerder met Vicinius spelen, denk ik. Die is groot en sterk en houdt 2 man bij zich, waardoor Cody en Noni meer ruimte krijgen.
Aangezien de 2 laatstgenoemden vooral voor eigen succes gaan, kunnen je ook met 2 spitsen gaan spelen. Of met Vertessen er nog bij. Alleen maar snelheid. Propper op het middenveld alleen maar steekpassjes laten geven.
 
Ik zou Gakpo in de spits zetten met Vertessen en Noni om hem heen en Götze daar achter. Dat wordt echt genieten. Maar dat gaat Schmidt toch niet doen.
Dit lijkt me ook momenteel het beste met de huidige speelstijl. Maar wat we ook gaan doen er mag wel de focus liggen op de looplijnen en combinaties in de aanval. Want veel loopt vroegtijdig dood. Wat zonde is.
 
Dit lijkt me ook momenteel het beste met de huidige speelstijl. Maar wat we ook gaan doen er mag wel de focus liggen op de looplijnen en combinaties in de aanval. Want veel loopt vroegtijdig dood. Wat zonde is.
Drie man achterin, geen backs en een middenveld met Sangare, Propper, Ginkel en Gotze.
 
Wat voor mij vast staat is dat dit 'slechts' een hele brute overval is, en dat dit 0,0 met antisemitisme te maken heeft.
Daar lijkt geen bewijs voor inderdaad.

Maar ik weet niet of ik het dan anders had gevonden, overigens. Brute overval blijft brute overval, of het nou komt vanwege je afkomst of je geld.
 
I think he still has something to contribute here but needs to do it sooner rather than later. He just doesn't have the fired up personality at times that I prefer in a striker or maybe I'm just not seeing it
 
Terug
Bovenaan Onderaan