Zolang zijn oude club m niet heeft vrijgegeven mag hij niet voor ons spelen.
Ik bedoel zodra hij de zaken met zn vorige club heeft afgerond. Kan hij dan zomaar nog bij de fifa/uefa ingeschreven worden voor de Europa League bij PSV?
Naast het papierwerk bij z'n oude club is er ook papierwerk aan de psv-kant.
 
Dat zou dan zomaar nog eens een heel vervelend staartje kunnen gaan krijgen :unsure:

chinese-hoed-met-staart.jpg



Afknippen die staart en snel ook. :fb:
 
Zahavi heeft zijn contract afgekocht, las ik. Als daar een datum opstaat is de kans groot dat die datum vorige week zondag reeds was en dat hij dus helemaal niet meer op de loonlijst staat, maar nog wel tot de inboedel behoort.

Huh? Deze snap ik niet. Als hij zijn contract heeft afgekocht is hij toch juist niet meer onder zeggenschap van de club?
 
Huh? Deze snap ik niet. Als hij zijn contract heeft afgekocht is hij toch juist niet meer onder zeggenschap van de club?
Niet meer onder zeggenschap van de club, maar zolang ze je niet vrijgeven mag je niet spelen.
De club heeft dan niets meer over je te zeggen, maar je bent officieel nog niet overgeschreven dus je bent gewoon niet speelgerechtigd.
 
Niet meer onder zeggenschap van de club, maar zolang ze je niet vrijgeven mag je niet spelen.
De club heeft dan niets meer over je te zeggen, maar je bent officieel nog niet overgeschreven dus je bent gewoon niet speelgerechtigd.

Blijf het raar vinden, als hij de papierwinkel heeft dat hij zijn contract heeft afgekocht (met handetekeningen en alles van zijn oude club) dan zou een fifa dat toch moeten accepteren als bewijs dat hij vrij is om zich in te schrijven bij een ander team? Maar goed, zal wel naief gedacht zijn.
 
Niet meer onder zeggenschap van de club, maar zolang ze je niet vrijgeven mag je niet spelen.
De club heeft dan niets meer over je te zeggen, maar je bent officieel nog niet overgeschreven dus je bent gewoon niet speelgerechtigd.

Lekker dan. Ze kunnen er dus in principe express maanden over doen, gewoon omdat ze dwars willen liggen?
 
Ze kunnen wel miljarden pakketjes per jaar de wereld rond sturen, alles namaken, oeigoeren in rap tempo elimineren, maar wat administratieve zaakjes is lastig :sleep:
 
iedere keer als ik een update in dit topic zie denk ik "Ja, hij mag spelen", om er dan achter te komen dat dat nog steeds niet het geval is.

giphy.gif
 
Terug
Bovenaan Onderaan