Ik ben erg benieuwd of hij Donderdag inzetbaar is,
al zou Mura natuurlijk ook zonder onze nieuwe topspits geen probleem mogen zijn.
 
Ik ben erg benieuwd of hij Donderdag inzetbaar is,
al zou Mura natuurlijk ook zonder onze nieuwe topspits geen probleem mogen zijn.
Er wordt hard aan gewerkt, of t gaat lukken is nog niet duidelijk.

 
Had hem graag morgen willen zien spelen, al speelt die met een Israëlische of Chinese rugzak om scoort die nog wel 3x tegen die amateurs
 
Verhaal schijnt te zijn dat hij nog niet vrijgegeven is door zijn oude club in China. Kan mij heugen dat er ergens eerder op twitter gerept werd over 15 dagen doorlooptijd. Kan dat echter niet zo 1-2-3 terugvinden. Kort gezegd, we moeten nog ff wachten.
 
Schijnt normaal te zijn aldus Telegraaf: "PSV weet dat de vrijgave vanuit China, anders dan bij Europese transfers, een zaak is die geduld vergt".
 
Verhaal schijnt te zijn dat hij nog niet vrijgegeven is door zijn oude club in China. Kan mij heugen dat er ergens eerder op twitter gerept werd over 15 dagen doorlooptijd. Kan dat echter niet zo 1-2-3 terugvinden. Kort gezegd, we moeten nog ff wachten.
Typisch. Hetzelfde als zo'n speler die de bal bij een inworp voor de tegenstander nog even extra lang vasthoudt voordat hij 'm afgeeft.
Nog even genieten van het feit dat iemand op je moet wachten. Kinderachtig.
 
Typisch. Hetzelfde als zo'n speler die de bal bij een inworp voor de tegenstander nog even extra lang vasthoudt voordat hij 'm afgeeft.
Nog even genieten van het feit dat iemand op je moet wachten. Kinderachtig.
ff wachten, nog ff wachten, BAMI
 
Typisch. Hetzelfde als zo'n speler die de bal bij een inworp voor de tegenstander nog even extra lang vasthoudt voordat hij 'm afgeeft.
Nog even genieten van het feit dat iemand op je moet wachten. Kinderachtig.

Ik dacht eerst dat het een staaltje buleauclatie was. De technisch manager van Guangzhou (Zhong Ze Yong) mag niet zelf een krabbel zetten maar dit moet in een directievergadering worden besloten. En omdat de club eigendom van een bedrijf is moet de directie van dat bedrijf óók toestemming geven.

Maar, ze hebben ook een samenwerkingsverband met Ajax. Nou, dan weet je het wel. Gewoon een jodenstreek.
 
Terug
Bovenaan Onderaan