Engels voetbal

Chelsea staat na miljoenen aan uitgaven 3-0 achter staat tegen West Bromwich Albion..

:money::poop::money:
En een vage eigenaar die beticht wordt van zwart geld steken in het opzetten van illegale nederzettingen, lees: crimineel circuit.
Staat nu overigens 3-2
 
Zo wat is het voetbal onder Mourinho van Tottenham traag. Zelfs in de counters sjokt iedereen vooruit, om daarna een passje terug te geven. Het komt er ook helemaal niet uit bij Bergwijn, op deze manier. Die moet werken, buffelen en lekker aan de bal zijn.
 
Die Allan is wel een wereldgreep hoor. Everton is al heel lang niet zo goed geweest.
Klopt ze hebben heel veel en goed ingekocht. Maar zoals Marcel betaamt was zijn aandacht vaak gericht naar het middenveld en de aanvallers dan achterin. Ze scoren veel maar krijgen ze ook makkelijk tegen.
 
Manchester City laat weer punten liggen. Ze hebben slechts 4 punten uit 3 wedstrijden

Gun ik ze volledig. Geen club waar ik de afgelopen 3 jaar meer weerzin tegen gekregen heb dan City met hun megalomane inkoopbeleid. Maar goed dat is helaas bij heel veel grote clubs het geval.
 
Gun ik ze volledig. Geen club waar ik de afgelopen 3 jaar meer weerzin tegen gekregen heb dan City met hun megalomane inkoopbeleid. Maar goed dat is helaas bij heel veel grote clubs het geval.
Ik wou net zeggen: welke club doet het niet. Kijk naar Chelsea, United, Barcelona of zelfs een Leicester City die gisteren 40 miljoen betaalt voor een tiener uit de jeugd van een andere club. Bij City voeren ze al jaren slecht beleid mbt verdedigers. Bijna altijd miskopen binnen gehaald.
 
Klopt ze hebben heel veel en goed ingekocht. Maar zoals Marcel betaamt was zijn aandacht vaak gericht naar het middenveld en de aanvallers dan achterin. Ze scoren veel maar krijgen ze ook makkelijk tegen.
Ach, een 4-2 wedstrijd is leuker dan een 1-0 wedstrijd.
Ik wou net zeggen: welke club doet het niet. Kijk naar Chelsea, United, Barcelona of zelfs een Leicester City die gisteren 40 miljoen betaalt voor een tiener uit de jeugd van een andere club. Bij City voeren ze al jaren slecht beleid mbt verdedigers. Bijna altijd miskopen binnen gehaald.
Meer dan 400 miljoen sinds Guardiola daar zit. Waaronder onze Nathan.
 
Gun ik ze volledig. Geen club waar ik de afgelopen 3 jaar meer weerzin tegen gekregen heb dan City met hun megalomane inkoopbeleid. Maar goed dat is helaas bij heel veel grote clubs het geval.

Niet alleen bij grote clubs trouwens. Suffe en niet-aansprekende degradatiekandidaten zoals Wolverhampton Wanderers tikken nu ook al achteloos bedragen af voor spelers waar topclubs buiten die competitie met geen mogelijkheid tegenop kunnen. Dat vind ik nog veel erger eigenlijk. Die competitie heeft door die deal met Sky de hele transfermarkt volledig verziekt. Een 18-jarig niet-Engels talentje dat zich eerst misschien via Nederland in de kijker zou hebben gespeeld, slaat nu die stap over en wordt nu direct door zulke clubs gekocht voor 40-50 miljoen. Dat je niet kunt concurreren met topclubs uit Engeland is normaal, maar dat je het af moet leggen tegen zulke clubs... :sick:
 
Terug
Bovenaan Onderaan