Engels voetbal

Opvallend, maar aan de andere kant ook wel logisch.

Een ploeg die op Old Trafford niet op achterstand tegen ManU tot in de blessuretijd, zal in die blessuretijd hoogst waarschijnlijk tijd gaan rekken. De scheidsrechter zal die tijd er dan bij tellen. Om een goed beeld te vormen, moet men eigenlijk van elke club (in de PL) de blessuretijd-statistieken met elkaar vergelijken, denk ik.

Ja en dan gaat eruitkomen dat bij elke grote ploeg ongelofelijk veel tijd erbij word geteld, bij de subtop gemiddeld, en bij de degradatiekandidaten vrij weinig. :p T is niks verrassends, alleen mensen kijken alleen naar de cijfers en niet naar de gebeurtenissen tijdens de blessuretijd waardoor er meer tijd bij geteld gaat worden.
 
Je staat 1-0 achter tegen Chelsea. Torres staat alleen voorin. 70ste minuut. Wat doe je? Een linkermiddenvelder erin voor een linkermiddenvelder.

:rolleyes:

Hoe wil je zo ooit winnen...
 
Je staat 1-0 achter tegen Chelsea. Torres staat alleen voorin. 70ste minuut. Wat doe je? Een linkermiddenvelder erin voor een linkermiddenvelder.

:rolleyes:

Hoe wil je zo ooit winnen...

Tegen Chelsea kan je niet te veel risico nemen.
btw 5 min. daarna kwam Babel erin voor een centrale middenvelder.
 
Tegen Chelsea kan je niet te veel risico nemen.
btw 5 min. daarna kwam Babel erin voor een centrale middenvelder.

In de 77ste minuut ja. Da's toch veel en veel te laat om nog iets goed te maken? Torres stond de hele wedstrijd op een eiland voorin, z'n hele tactiek was gewoon te laf.
 
Ik had die hele wedstrijd bekeken en er werd maar angstig gevoetbalt. Een wedstrijd met een laag amusementswaarde.
 
Ik had die hele wedstrijd bekeken en er werd maar angstig gevoetbalt. Een wedstrijd met een laag amusementswaarde.

Precies. Erg jammer gezien de hooggespannen verwachtingen.

'Slechte start Liverpool schuld van Benítez'

De teleurstellende start van Liverpool van het nieuwe seizoen is de schuld van manager Rafael Benítez. Die mening is George Gillet, één van de Amerikaanse eigenaren van The Reds, toegedaan.

Liverpool liep zondag op bezoek bij Chelsea tegen de derde competitienederlaag van het nieuwe seizoen op, terwijl afgelopen woensdag Fiorentina in de Champions League te sterk bleek voor The Reds. Gillet, en zijn partner Tom Hicks, wijzen nu naar Benítez als 'hoofdschuldige' voor de povere prestaties.

"We hebben meer geld dan onze concurrenten geïnvesteerd de afgelopen periode. Tijdens de afgelopen achttien maanden gaat het om een totaalbedrag van een kleine 140 miljoen euro, bovenop het geld wat er is binnengekomen. Dit zou moeten betekenen dat het beter moet gaan. Nu dat niet het geval is, is het niet de schuld van Gillet en Hicks, maar die van de managers, de scouting. Er was genoeg geld te besteden", zegt Gillet in The Guardian.

De Amerikaan gaf tijdens een supportersavond tevens aan dat de club uit Liverpool er financieel gezien uitstekend voorstaat. "Ongelooflijk goed zelfs. Veel beter dan onze concurrenten Manchester United, Chelsea en Arsenal."

Ik had eerder al het idee dat het bij Liverpool eens tijd zou worden voor een nieuwe man. Misschien dachten ze dat ze na vorig jaar nu écht kans zouden maken op de titel, maar ze staan nu alweer een straatlengte achter. Misschien hebben ze een frisse wind nodig daar.
 
Dit is wel uit zijn verband getrokken. Scheidsrechters houden vaak ook rekening met wat er allemaal voorvalt in de blessuretijd -> wissels, minutenlang juichen etc. Als je dan meteen de wedstrijd waar de commotie vandaan komt bekijkt; Bellamy en co. juichten 1 minuut lang om hun gelijkmaker, de scheids hield daar rekening mee en als je dat erbij telt scoorde owen nog binnen de tijd ;)

klopt, op match of the day lieten ze zien hoeveel tijd er nog verspild werd in de extra tijd en het klopte ongeveer tot op de seconde met het vallen van de uiteindelijke goal, dus eigenlijk niets mis mee, alles scheidsrechters zouden het zo moeten doen
 
Liverpool verliest 4 wedstrijden op rij dat is voor het eerst sinds 1987!

Liverpool-Lyon 1-2
Sunderland-Liverpool 1-0
Chelsea-Liverpool 2-0
Fiorentina-Liverpool 2-0
 
Weet iemand waarom die Arshavin bij elke goal een "Mondje dicht" gebaar maakt?
Dat doe hij overal ook in het eigen stadion.
 
Huppaaa!!!
Chelsea-Blackburn 5-0 !!!

Blackburn's verdediging zuigt dat komt denk ik omdat Andre Ooijer daar weg is :D:D:D.
3 weken geleden verloren ze ook al tegen een geweldig Arsenal met 6-2.
 
Huppaaa!!!
Chelsea-Blackburn 5-0 !!!

Blackburn's verdediging zuigt dat komt denk ik omdat Andre Ooijer daar weg is :D:D:D.
3 weken geleden verloren ze ook al tegen een geweldig Arsenal met 6-2.

Arsenal is heerlijk. Precies zoals ik voorspeld had.
United en Chelsea ogen redelijk kwetsbaar maar ze beginnen nu echt op dreef te komen :cool:
En misschien is volgend jaar Hiddink coach van Liverpool? Hij wou na het WK naar Engeland en Liverpool heeft behoefte aan een nieuwe topcoach...
 
Arsenal is heerlijk. Precies zoals ik voorspeld had.
United en Chelsea ogen redelijk kwetsbaar maar ze beginnen nu echt op dreef te komen :cool:
En misschien is volgend jaar Hiddink coach van Liverpool? Hij wou na het WK naar Engeland en Liverpool heeft behoefte aan een nieuwe topcoach...

Ik zie Hiddink niet meer als een clubcoach ja misschien nog voor PSV.
Ik denk dat hij na het WK 2010 Nederland, Brazilie, Engeland of Spanje gaat coachen en dan na het WK 2014 met pensioen gaat.
 
Ik zie Hiddink niet meer als een clubcoach ja misschien nog voor PSV.
Ik denk dat hij na het WK 2010 Nederland, Brazilie, Engeland of Spanje gaat coachen en dan na het WK 2014 met pensioen gaat.

Ik hoop het niet dat hij met pensioen gaat. Deze man moet nog 20 jaar door :eek:
 
En misschien is volgend jaar Hiddink coach van Liverpool? Hij wou na het WK naar Engeland en Liverpool heeft behoefte aan een nieuwe topcoach...

Precies mijn gedachte. Hiddink wil inderdaad coach worden in Engeland, dat realiseerde hij zich na z'n tijd bij Chelsea. Liverpool heeft behoefte aan een nieuwe wind, maar ze ruilen Benitez niet voor zomaar iemand in. Hiddink zou wel aan dat plaatje voldoen. Ik zou het prachtig vinden. :cool:
 
Terug
Bovenaan Onderaan