Engels voetbal

Arsenal gaat ook lekker. Met nog 10 minuten te spelen een 5-0 voorsprong op Everton. Ik heb de wedstrijd van begin af aan gevolgd en ondanks dat ik mijn twijfels had over de kracht van Arsenal, spelen ze deze wedstrijd tot dusver érg goed. Moet wel gezegd worden dat Everton opvallend zwak speelt.

Edit:
Eindstand 6-1. Arsenal is de terechte winnaar, de laatste twee goals (6-0 en 6-1) zijn voor de statistieken.
 
Laatst bewerkt:
Tsja, Arsenal zal best een aantal wedstrijden leuk spelen en wat resultaten halen, maar prijzen blijven toch weer uit. Ze hebben geen echte leider binnen de selectie naar mijn mening. De aanvoerder Fabregas is wel een topspeler, maar m.i. geen echte leider die de lijnen uitzet en iedereen (dwingend) aanstuurt.

Everton zal hoop ik weer omhoog komen en eens in de top-4 eindigen ipv Arsenal. Everton of Aston Villa lijkt me wel mooi, ook al is Villa ook zwak gestart.
 
Mijn Voorspelling:

1.Chelsea
2.Arsenal
3.Manchester City
4.Manchester United
5.Liverpool
6.Tottenham
7.Everton
8.Aston Villa
9.Portsmouth
10.West Ham United

Liverpool moet KOPEN KOPEN KOPEN willen ze terug komen in de Top 4.
 
Laatst bewerkt:
Mijn Voorspelling:

1.Chelsea
2.Arsenal
3.Manchester United
4.Manchester City
5.Liverpool

3-5 is echt heel erg close!
Liverpool moet KOPEN KOPEN KOPEN willen ze terug komen in de Top 4.

1. Arsenal
2. Manchester City
3. Manchester United
4. Chelsea
5. Liverpool

Hier hou ik het op.;)
 
Manchester United heeft net verloren met 1-0 uit bij Burnley.
SCHANDALIG !!!
Ook nog een gemiste penalty van Michael Carrick.
Zo zie je maar hoe belangrijk Ronaldo was maarja ik verwacht nog een grote transfer voor de deadline want ze hebben nog genoeg liggen van die 94 miljoen euro.
Ik denk niet dat ze eerste of tweede gaan worden want mensen met een beetje verstand zien toch dat Chelsea en Arsenal veel beter zijn op t moment.
Bij Tottenham loopt het ook weer lekker afgelopen weekend gewonnen tegen Liverpool en vandaag uit bij Hull City met 1-5.
De Engelse competitie gaat dit seizoen heel interessant worden nu hebben ze niet meer een Top 4 maar een Top 6 met Man City en Tottenham erbij
 
Laatst bewerkt:
Het Spaanse Mundo Deportivo komt met de onthulling dat Barcelona toch een deal heeft gesloten met Francesc Fábregas. De Spanjaard van Arsenal komt dit jaar nog niet, maar heeft een deal voor het seizoen daarop. The Gunners krijgen dan 30 á 35 miljoen euro voor de middenvelder.
 
Liverpool weer verloren vorige week uit bij Tottenham met 2-1 deze keer THUIS tegen Aston Villa met 1-3.
Als die geen grote jongen halen binnen een week dan kunnen ze de top 4 vegeten!

De voorbereiding afegelopen zomer van Liverpool ging ook al niet goed:
Liverpool-Atletico Madrid 1-2
SFK Lyn-Liverpool 0-2
Espanyol-Liverpool 3-0
Tranmere Rovers-Liverpool 2-2
Rapid Wien-Liverpool 1-0

Dan weet ik wel dat ze niet altijd met de sterkste opstelling spelen in de voorbereiding maar dan nog moet je gewoon al die wedstrijden winnen.
 
Liverpool weer verloren vorige week uit bij Tottenham met 2-1 deze keer THUIS tegen Aston Villa met 1-3.
Als die geen grote jongen halen binnen een week dan kunnen ze de top 4 vegeten!

De voorbereiding afegelopen zomer van Liverpool ging ook al niet goed:
Liverpool-Atletico Madrid 1-2
SFK Lyn-Liverpool 0-2
Espanyol-Liverpool 3-0
Tranmere Rovers-Liverpool 2-2
Rapid Wien-Liverpool 1-0

Dan weet ik wel dat ze niet altijd met de sterkste opstelling spelen in de voorbereiding maar dan nog moet je gewoon al die wedstrijden winnen.

Bij Liverpool is het Benitez-effect uitgewerkt. Bezem erdoorheen en enkele goede spelers erbij kopen(Afellay wellicht) en ze doen weer mee hoor. Ze hebben nog 1 week.
 
Bij Liverpool is het Benitez-effect uitgewerkt. Bezem erdoorheen en enkele goede spelers erbij kopen(Afellay wellicht) en ze doen weer mee hoor. Ze hebben nog 1 week.

Ik denk dat Afellay niet geschikt is voor de Premier League.
Misschien Arsenal maar denk toch dat hij beter op zn plaats is bij een Spaanse subtopper, Valencia zou ideaal voor hem zijn.
 
Liverpool met geluk gewonnen met 2-3 uit bij Bolton.
Alleen omdat de tegenstander een rode kaart had gekregen in de 55ste minuut anders hadden ze noot 2 goals kunnen maken in dat laatste halfuurtje.
Benitez zei dat hij niet verwacht dat er nog een speler erbij gaat komen.
Nou dan gaat dat nog leuk worden tegen Chelsea, Arsenal, Man Utd, Man City en Tottenham etc :D
Dont get me wrong ik vind het een mooie club en Gerrard, Torres en natuurlijk de Nederlanders zijn goede spelers maar de rest vind ik niks, de coach, t stadion allemaal OVERRATED!
 
Hoppa 2-1 winst van ManU op Arsenal!:cool:

1ste helft was Arsenal veel beter, Man U heeft gewonnen door 2 fouten van Arsenal voor de rest verprutste ze heel veel kansen.
Normaal gesproken zie ik Arsenal liever winnen maar deze keer niet omdat ik Man U had gegokt in de echte toto-13:cool:
 
1ste helft was Arsenal veel beter, Man U heeft gewonnen door 2 fouten van Arsenal voor de rest verprutste ze heel veel kansen.
Normaal gesproken zie ik Arsenal liever winnen maar deze keer niet omdat ik Man U had gegokt in de echte toto-13:cool:
Man United zal het dit jaar wel een stuk lastiger gaan krijgen dan afgelopen jaar/jaren, maar ze gaan het denk ik toch gewoon goed doen. Al missen ze een echte doelpuntenmachine denk ik.
 
Man United zal het dit jaar wel een stuk lastiger gaan krijgen dan afgelopen jaar/jaren, maar ze gaan het denk ik toch gewoon goed doen. Al missen ze een echte doelpuntenmachine denk ik.

Ik verwacht een derde plaats (met veel moeite) na Chelsea en Arsenal.
Met Rooney, Berbatov en Owen op volle kracht heb je toch snel 50 doelpunten erin liggen in de Premier League maar dan moeten ze wel allemaal top zijn.
Ik verwacht dat ze nog gaan shoppen voor 1 september.
Ik denk dat ze toch nog genoeg over hebben van die 94 miljoen voor Ronaldo.
btw heb je de wedstrijd gezien? Was echt lachen toen Wenger in t publiek moest gaan zitten in de laatste 2 minuten na dat hij mopperde over t afgekeurd doelpunt van Van Persie.Die Wenger ging echt staan op een verhoging en deed ze armen uit elkaar net als hij god was tussen de Man U fans.
 
Nee ik heb 't niet gezien.
Arsenal zal denk ik weer afhaken na een tijdje, Chelsea is dit jaar gewoon heel sterk en ManU heeft een solide defensie met een dito middenveld.
 
Nee ik heb 't niet gezien.
Arsenal zal denk ik weer afhaken na een tijdje, Chelsea is dit jaar gewoon heel sterk en ManU heeft een solide defensie met een dito middenveld.

Ben ik t mee eens maar vandaag heb ik ze gezien zonder Van Der Sar (Geblesseerd) en Rio Ferdinand (Geen idee geschorst of geblesseerd) en dat zag er toch ook niet al te goed uit hoor.
Die 2 zijn heel belangrijk voor Man United.
 
1ste helft was Arsenal veel beter, Man U heeft gewonnen door 2 fouten van Arsenal voor de rest verprutste ze heel veel kansen.
Normaal gesproken zie ik Arsenal liever winnen maar deze keer niet omdat ik Man U had gegokt in de echte toto-13:cool:

Kun je mij uitleggen hoe een blunder van de scheidsrechter, want Rooney die niet werd aangeraakt door de keeper (en dus een duikeling), een FOUT van Arsenal is?
 
Terug
Bovenaan Onderaan