Engels voetbal

Daarmee ook 17 miljoen verdwenen...
Maar het gaat hier om een mens, mensen!
2 mensen, 2 families in de stress / onzekerheid etc. Mag hopen dat hij gevonden wordt, in wat toestand dan ook. Nooit weten wat er gebeurd is is (volgens mij) nog slopender dan weten dat iemand is verongelukt.
 
Newcastle United - Manchester City 2-1 o.O
nr 17 wint van nr 2

Manchester United - Burnley 2-2
51' 0-1 :BALL: Barnes
81' 0-2 :BALL: Wood
87' 2-1 :BALL: Pogba (Penalty)
90'+2' 2-2 :BALL: Lindelof

:maniac:

Liverpool doet goede zaken en kan bij winst morgen tegen Leicester City op 7 punten voorsprong komen op Manchester City.
 
7 punten zou wel echt een enorme voorsprong zijn, zeg. Utd kwam volgend de statistieken in ieder geval bijzonder onterecht op achterstand, mooi dat ze het dan toch nog ietwat bij weten te trekken. De sfeer blijft zo positief. Onder Mourinho waren ze vaak gelijkwaardig aan dit soort ploegen, dat lijkt toch ook echt te zijn veranderd.
 
Liverpool - Leicester City 1-1

Liverpool profiteert dus niet helemaal en loopt slechts 1 punt uit op Manchester City.
De voorsprong is nu 5 punten.
 
Liverpool - Leicester City 1-1

Liverpool profiteert dus niet helemaal en loopt slechts 1 punt uit op Manchester City.
De voorsprong is nu 5 punten.

Jammer. Tijd dat Liverpool wint. Ik kwam deze meme tegen over de Liverpool 10 year challenge:

2h2_2019011710564258.jpg
 
Waauw....zelfs Feyenoord heeft als grote club in de afgelopen 10 jaar prijzen gepakt, al waren het maar de Bekers en de JC-schalen.....Liverpool is echt armoedig....!!

Het is gebaseerd op de Premier League. geen idee of ze verder nog prijzen hebben gepakt.
 
Ik zou Liverpool ook niet echt als armoedig bestempelen. Vorig jaar Champions League-finale, nu op titelkoers. Prachtclub, prachtspelers.
Nee armoedig is het natuurlijk niet maar er zit te weinig voetbal en creativiteit in, ja wel als Firminho en Salah er zin in hebben... Vorig seizoen steeg Salah boven zichzelf uit, in die zin dat hij zich kon meten met de wereldtop. Maar een van de eigenschappen van de echte toppers a la Messi, Ronaldo, Iniesta (toen) en Modric enz is dat ze dat week in week uit zijn en dat al 10-12 jaar lang. Spelers als Salah maar m.i. ook een Hazard, kunnen dat een jaar laten zien om het jaar er op weer met veel ups en downs door het leven te gaan.
Liverpool heeft daarnaast op het middenveld gewoon te veel werkertjes waarvan Gini de meest creatieve is.....Zon Henderson of Milner of Lalana, dat kan echt niet in de Europese top. En naast van Dijk staan er ook steeds middelmaten. Daarnaast kun je met Mané de oorlog niet winnen.
 
Nee armoedig is het natuurlijk niet maar er zit te weinig voetbal en creativiteit in, ja wel als Firminho en Salah er zin in hebben... Vorig seizoen steeg Salah boven zichzelf uit, in die zin dat hij zich kon meten met de wereldtop. Maar een van de eigenschappen van de echte toppers a la Messi, Ronaldo, Iniesta (toen) en Modric enz is dat ze dat week in week uit zijn en dat al 10-12 jaar lang. Spelers als Salah maar m.i. ook een Hazard, kunnen dat een jaar laten zien om het jaar er op weer met veel ups en downs door het leven te gaan.
Liverpool heeft daarnaast op het middenveld gewoon te veel werkertjes waarvan Gini de meest creatieve is.....Zon Henderson of Milner of Lalana, dat kan echt niet in de Europese top. En naast van Dijk staan er ook steeds middelmaten. Daarnaast kun je met Mané de oorlog niet winnen.
Er zit heel veel voetbal in Liverpool, hoor. Ze missen misschien een creatieve ‘10’, maar ze spelen vaak met 4 aanvallers (Firmino, Salah, Mané en Shaqiri) en middenvelders als Fabinho, Keita en Wijnaldum zijn technisch goede voetballers. Salah is dit seizoen de MVP van de Premier League en Mané maakt vaak in grote wedstrijden belangrijke goals. Naast van Dijk staat normaliter Gomez, en dat is een geweldige verdediger, enorm talent. Zowel voetballend als verdedigend goed. Twee aanvallende backs met Arnold en Robertson (de eerste wel beter dan de tweede)... ik vind Liverpool, zeker met de intensiteit waarmee ze spelen, heel leuk om naar te kijken. Het is geen tikkie-takka zoals City, ander soort voetbal, maar wat mij betreft zit er niet ‘weinig voetbal’ in. Ik kijk veel wedstrijden van Liverpool (ik zit de hele week naar Ziggo te kijken, haha, dus ik zie alles voorbijkomen) en het is echt een goed voetballende ploeg.
 
Er zit heel veel voetbal in Liverpool, hoor. Ze missen misschien een creatieve ‘10’, maar ze spelen vaak met 4 aanvallers (Firmino, Salah, Mané en Shaqiri) en middenvelders als Fabinho, Keita en Wijnaldum zijn technisch goede voetballers. Salah is dit seizoen de MVP van de Premier League en Mané maakt vaak in grote wedstrijden belangrijke goals. Naast van Dijk staat normaliter Gomez, en dat is een geweldige verdediger, enorm talent. Zowel voetballend als verdedigend goed. Twee aanvallende backs met Arnold en Robertson (de eerste wel beter dan de tweede)... ik vind Liverpool, zeker met de intensiteit waarmee ze spelen, heel leuk om naar te kijken. Het is geen tikkie-takka zoals City, ander soort voetbal, maar wat mij betreft zit er niet ‘weinig voetbal’ in. Ik kijk veel wedstrijden van Liverpool (ik zit de hele week naar Ziggo te kijken, haha, dus ik zie alles voorbijkomen) en het is echt een goed voetballende ploeg.
Sorry maar ik vind veel spelers die jij noemt geen echte toppers, ook Mané en Firminho niet en al helemaal niet Keita, Fabinho of zelfs met alle respect Gini. Het zijn grotendeels subtoppers. De echte topper van Liverpool was Coutinho maar die bewijst juist hoe overschat de hele PL is: hij kan nog steeds zijn draai niet vinden bij een Barca die allang niet meer het niveau van 5 jaar geleden heeft. De intensiteit is idd hoog maar juist vanwege te weinig voetballende middenvelders en ook toch beperkte aanvallers, Salah daargelaten hoewel hij ook niet echt goed is op dit moment, spelen ze heel opportunistisch en mikken ze op de bevliegingen van Mané en Salah. En Mané kan niets meer als hij moet nadenken, doet alles op snelheid. Als je ziet hoe vaak hij verkeerde keuzes maakt. Als dit elftal de top van de PL moet voorstellen, dan is er toch iets mis met die competitie. De PL is het slachtoffer van zichzelf: te veel middelmaten die voor megabedragen worden verhandeld tussen de clubs onderling.
 
Terug
Bovenaan Onderaan