Ralf Edström
Trainer Coach
Of er voor.Kan ie mooi bondscoach worden na dit WK
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Let op: This feature may not be available in some browsers.
Of er voor.Kan ie mooi bondscoach worden na dit WK
Inderdaad. Alsof er alleen maar Telstars lopen in de PL.Liverpool.. in 22 jaar 2 titels.. waarvan één door Slot. Één minder jaar en exit. Walgelijke club
Ik vind het ook naar, maar volgens mij was (een groot deel van) de spelersgroep wel een beetje klaar met hem. Dan is er, hoe stom dat ook is, misschien geen houden meer aan. Een trainer kan je "goedkoop" vervangen, een spelersgroep niet...Liverpool.. in 22 jaar 2 titels.. waarvan één door Slot. Één minder jaar en exit. Walgelijke club
Arne Slot is ontslagen bij Liverpool.
![]()
Trainer Slot na tegenvallend seizoen ontslagen bij Liverpool
De 47-jarige trainer werd in zijn eerste seizoen met Liverpool meteen kampioen, het afgelopen jaar ging het een stuk moeizamer.nos.nl
Jij denkt dat Slot gek is?Conspiracy theory: Oranje heeft Slot een aanbieding gemaakt om na dit WK het NLse elftal te managen als hij gratis kan komen. En Slot en Liverpool zijn uiteindelijk gekomen op een wederzijdse beslissing: gratis naar Oranje, geen onslagvergoeding vanuit Liverpool.

Hoezo? Dit Oranje is echt niet zo slecht als Koeman laat lijken. En Slot voelt denk ik ook wel de bui hangen bij Liverpool.Jij denkt dat Slot gek is?![]()
En jij denkt dat Slot daar minimaal € 8 miljoen voor laat liggen.Hoezo? Dit Oranje is echt niet zo slecht als Koeman laat lijken. En Slot voelt denk ik ook wel de bui hangen bij Liverpool.

8M is natuurlijk veel, en voor velen alles waard. Maar toch.. Het is dan voor Slot wachten op 8M en in de tussentijd je niet gewaardeerd voelen door de fans, gefluit horen om de zoveel wedstrijden, elke persconferentie jezelf verantwoorden tegenover de bloedhonden v/d media, spelers die je niet respecteren/openlijk de coach aanvallen en saboteren enz.En jij denkt dat Slot daar minimaal € 8 miljoen voor laat liggen.![]()
Slot is niet op een leeftijd voor bondscoach. Die wilt vast dagelijks op het veld staan plus een hoger salaris. Niveau Nederlands elftal is niveau Noorwegen daar ga je niet instappen.8M is natuurlijk veel, en voor velen alles waard. Maar toch.. Het is dan voor Slot wachten op 8M en in de tussentijd je niet gewaardeerd voelen door de fans, gefluit horen om de zoveel wedstrijden, elke persconferentie jezelf verantwoorden tegenover de bloedhonden v/d media, spelers die je niet respecteren/openlijk de coach aanvallen en saboteren enz.
Of hij is nog jong genoeg dat een zijstap nog past in zijn carriereSlot is niet op een leeftijd voor bondscoach. Die wilt vast dagelijks op het veld staan plus een hoger salaris. Niveau Nederlands elftal is niveau Noorwegen daar ga je niet instappen.
Het onderwijs of de zorg… Daar komen ze mensen te kort.Of hij is nog jong genoeg dat een zijstap nog past in zijn carriere
Ik heb ook gewoon gymles gehad van een voormalig bondscoach op de Spelen (geen voetbal dan maar hockey)Het onderwijs of de zorg… Daar komen ze mensen te kort.
Het onderwijs of de zorg… Daar komen ze mensen te kort.
Een collega van mij is de oude linksback van Groningen!De techniek in, collega van mijn vrouw is medaillewinnaar op de Olympische spelen van 2000.
De transfer van Van Hecke naar Tottenham is rond.
60 miljoen voor het afkopen van een eenjarig contract
Helemaal mesjogge daar.