Engels voetbal

Na 660 miljoen geïnvesteerd te hebben in 3 jaar, nog steeds een selectie zonder kwaliteit te hebben is niet mogelijk. Daarmee staan ze netjes 2 als club met de meeste investeringen.
Nou je kunt nog steeds 660 miljoen investeren en een matige selectie hebben, maar dan heb je heel slechte beslissingen gemaakt haha.

Op zich hebben ze wel kwaliteit, maar het is geen geheel noch zit er idee achter. Een te veel speler zijn te vorm afhankelijk.

Je weet nu al dat united dus weer als een malle met geld gaat gooien in de transfer periode

En nog een. Lekker!

Al verzuimde hij hier net voor werk een goede pass te geven na een 4-1 situatie.

Jammer dat het maar de Mickey Mouse cup is, in de PL en Europees zit hij voornamelijk op de bank. Moet daar zo snel mogelijk weg naar een club waar hij wel speelt

Oh no! Ten Hag is "completely devastated" and "completely ruined". No, no, not just sad, you've read it right: he is utterly and completely RUINED.

Guys please join me in one minute of silence tonight at 20:00 CET sharp for this football coach to make it through this unbelievably hard time. All he's got left is is health, family, giant mansions, luxury cars, and now 17 million Euros. Let's not be selfish and only think about ourselves, please.

Laatst bewerkt:

Oh no! Ten Hag is "completely devastated" and "completely ruined". No, no, not just sad, you've read it right: he is utterly and completely RUINED.

Guys please join me in one minute of silence tonight at 20:00 CET sharp for this football coach to make it through this unbelievably hard time. All he's got left is is health, family, giant mansions, luxury cars, and now 17 million Euros. Let's not be selfish and only think about ourselves, please.

Hansie Kraay heeft ook naam gemaakt in Portugal zie ik. Hansie gaat internationaal.

Hansie Kraay heeft ook naam gemaakt in Portugal zie ik. Hansie gaat internationaal.

I don't know who that guy is, but it's kind of funny how out of touch these people are from the reality of the common person. Only that could explain using sentences like "completely ruined" to describe a football manager that just got rightfully sacked for doing a terrible job and still got 17M in return. :rolleyes:

Laatst bewerkt:
:unsure: Als een club dergelijke afkoopsommen in een contract zet kun je je afvragen of een trainer niet naar een ontslag toewerkt. :cautious:
Manchester United heeft de opvolger al gecontracteerd.

Afkoopsom aan Erik ten Hag en afkoopsom aan Sporting Portugal. Manchester United betaalt zo'n € 25-30 miljoen en heeft geen punt meer, geen andere selectie, maar alleen een andere trainer. :maniac:

Terug
Bovenaan Onderaan