Engels voetbal

Vandaag weer 3 wedstrijden afgelast in de PL door corona. Sommige clubs lopen al 4 wedstrijden achter op schema. Dit heeft natuurlijk te maken met stijging van de corona gevallen door omnikron in Engeland. Maar het feit dat in de PL maar 68% is gevaccineerd, terwijl het in de andere grote competities in Europa ruim boven de 90% is, zal ook wel een rol spelen. Dus ook een beetje eigen schuld.
 
West Ham-verdediger Zouma in problemen na opduiken video dierenmishandeling - https://nos.nl/l/2416266

Gewoon 2 jaar de cel in en het recht op huisdieren voorgoed ontnemen.

Tuig. :braak:
Je vraagt je toch af wie de grotere randdebiel is hier; degene die het uitvoert of de maker van de video, die in al zijn wijsheid besluit het online te zetten. Neig toch naar het eerste.
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Je vraagt je toch af wie de grotere randdebiel is hier; degene die het uitvoert of de maker van de video, die in al zijn wijsheid besluit het online te zetten. Neig toch naar het eerste.
En wat dacht je van het feit dat junior het allemaal aanschouwt en dusdanig meelacht dat het wellicht de normaalste zaak van de wereld daar is. Je kunt je afvragen of zo iemand überhaupt in staat is om voor zijn kinderen te zorgen, als het opvoedkundig al dusdanig misgaat.
 
Je vraagt je toch af wie de grotere randdebiel is hier; degene die het uitvoert of de maker van de video, die in al zijn wijsheid besluit het online te zetten. Neig toch naar het eerste.
En dat lachje van die kerel die filmde 🤢

Ik heb het niet op katten maar ik neem ze dan ook niet. Waarom heeft hij überhaupt katten?
 
Het kijken waard: Groep Phil Foden wordt uitgedaagd, loopt ietwat uit de hand. Blonde dame (moeder van Phil Foden?!) duwt vent, vent slaat flink terug.
Duwen, trekken, bietje knokken.
Niks bijzonders eigenlijk by UK standards :sneaky:

Meest schokkende is van 1:10 tot 1:20.
Een van Phil's groep trekt een brandblusser van de muur en slaat bijna een schedel van een jong gastje in dat (met de rug naar 'm toe) van 'm wegloopt.
Allemachtig zeg!
Ik kan het niet goed zien, maar volgens mij slaat een van z'n vrienden die brandblusser net op tijd weg, anders had ie met een schedelbreuk of erger in het ziekenhuis gelegen.

Die gast die met die brandblusser liep te slingeren mag van mij wel een paar weken brommen. Idioot.

Kuch edit: https://m.voetbalzone.nl/amp/doc.asp?uid=400484
 
Terug
Bovenaan Onderaan