Engels voetbal


Fantastisch nieuws! The needy one mag weer een tijdje van het UWV gebruik gaan maken.

giphy.gif[img]
giphy.gif
 
Hopelijk krijgt Stevie wat meer kansen nu. Anders moet hij daar meteen weg. Hij heeft echt de kwaliteiten om het in de PL te maken. Snel, sterk, technisch en een hoge handelingssnelheid. Alleen echt een te laag rendement. Via de 'Wijnaldum-route' had hij meer kans gehad.

Maar het is nog niet over. Het is ook niet boffen als je door moet dringen met een coach als Mourinho.
 
United fans zijn het stadion ingebroken om te protesteren tegen de eigenaren. Er wordt o.a. met vuurwerk gegooid. Ik vind het oprecht mooi dat de supporters daar eindelijk van zichzelf laten horen, die club wordt al jaren kapot gemaakt door die Amerikaanse ratten.
 
United fans zijn het stadion ingebroken om te protesteren tegen de eigenaren. Er wordt o.a. met vuurwerk gegooid. Ik vind het oprecht mooi dat de supporters daar eindelijk van zichzelf laten horen, die club wordt al jaren kapot gemaakt door die Amerikaanse ratten.
Tja, is t inbreken daar voor nodig, maar kan t sentiment zeker begrijpen.
 
Tja, is t inbreken daar voor nodig, maar kan t sentiment zeker begrijpen.

Als je als trouwe supporter al jaren aanziet hoe je club zo kapot wordt grmaakt, kan ik dat heel goed begrijpen. Dat er mensen zijn die dat niet begrijpen, snap ik ook. Maar het lijkt mij ook pijnlijk als er van die geldwolven bij PSV in komen. Op een gegeven moment is het echt klaar. Deze protesten zijn al jaren aan de gang
 
Liverpool wint met 2-0van Crystal Palace en eindigt op de 3e plaats.

Chelsea verliest met 2-1 van Aston Villa, maar wordt gered door Tottenham Hotspur dat met 2-4 van Leicester City wint.
Chelsea eindigt op de 4e plaats (plaatsting CL) en Leicester City eindigt op de 5e plaats (plaatsing EL)
 
Wel irritant dat ook de Premier League niet meer bij Ziggo zit https://www.ad.nl/buitenlands-voetb...rdt momenteel,in het seizoen daarna verhuizen.

Weet niet wat ik moet denken van voetbal kijken op een streamingsdienst. Voor mij was Ziggo lekker vertrouwd. Daar altijd al klant geweest en beviel prima. Nu betaal ik 26 euro per maand voor mijn basispakket bij Ziggo (met huur smartcard) om gewoon te beschikken over de standaard zenders. Was ideaal voorheen dat je daar gratis ook de PL bij kreeg. Ze hebben ook de Bundesliga, PDC en F1 binnengeharkt, dus ze hebben wel echt een interessant aanbod straks. Weet niet of ik er zin in heb om ervoor te betalen.
 
Weet niet wat ik moet denken van voetbal kijken op een streamingsdienst. Voor mij was Ziggo lekker vertrouwd. Daar altijd al klant geweest en beviel prima. Nu betaal ik 26 euro per maand voor mijn basispakket bij Ziggo (met huur smartcard) om gewoon te beschikken over de standaard zenders. Was ideaal voorheen dat je daar gratis ook de PL bij kreeg. Ze hebben ook de Bundesliga, PDC en F1 binnengeharkt, dus ze hebben wel echt een interessant aanbod straks. Weet niet of ik er zin in heb om ervoor te betalen.

IPTV dude, ga met de tijd mee we leven bijna in 2022. Ziggo is bij ons al sinds 2017 uit het huis. 60% kostenbesparing, 4460 meer kanalen vooruitgang
 
IPTV dude, ga met de tijd mee we leven bijna in 2022. Ziggo is bij ons al sinds 2017 uit het huis. 60% kostenbesparing, 4460 meer kanalen vooruitgang

Kastje IPTV heb ik een jaar of 3 uit huis gedaan. Geen fijn gevoel bij zwartkijken. Daarnaast waardeloze tv-kwaliteit. Voor mij gewoon de real deal.
 
Terug
Bovenaan Onderaan