Engels voetbal

Liverpool wordt in eigen huis afgeslacht door City: 1-4 door 2 enorme blunders plus nog een goal waar die niet vrij uit ging, van hun keeper.
Liverpool heeft buiten de blessures, gewoon ook niet doorgeselecteerd. Als je ziet dat jongens als Milner, Shaqiri, Origi, Jones enz moeten invallen tegenover de invallers als Jesus en Mahrez enz van City, dan weet je voldoende. Ze hebben twee spelers gehaald Jota van Wolvers en een mooi weer speler als Thiago. Liverpool kan het spel niet maken en je ziet dat veel ploegen dat door hebben en hen de bal geven. Dan maken ze fouten al waren de enorme blunders vandaag door een “ meevoetballende keeper”.
 
Liverpool wordt in eigen huis afgeslacht door City: 1-4 door 2 enorme blunders plus nog een goal waar die niet vrij uit ging, van hun keeper.
Liverpool heeft buiten de blessures, gewoon ook niet doorgeselecteerd. Als je ziet dat jongens als Milner, Shaqiri, Origi, Jones enz moeten invallen tegenover de invallers als Jesus en Mahrez enz van City, dan weet je voldoende. Ze hebben twee spelers gehaald Jota van Wolvers en een mooi weer speler als Thiago. Liverpool kan het spel niet maken en je ziet dat veel ploegen dat door hebben en hen de bal geven. Dan maken ze fouten al waren de enorme blunders vandaag door een “ meevoetballende keeper”.
Ik heb alleen de eerste helft gezien. Bij rust was het nog 0-0. Had dus blijkbaar beter naar de 2e helft kunnen kijken
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Of Salah! Die heeft toch alles al gewonnen wat er te winnen valt (gouden schoen een aantal keer, beste speler, Puskas Award, Premier League, Champions League, WK voor clubs etc). Veel leuker om dat ook bij PSV te laten zien!
Yes, de koning van Caïro in het PSV shirt 😍
 
Manchester City staat 3-0 voor tegen Tottenham Hotspur.
3 x op goal geschoten en alles raak ... Zij wel.
69 minuten gespeeld en de eerste goal uit een Penalty.
 
Liverpool verliest met 3-1 van Leicester City.

Na 0-1 slaat Leicester binnen 8 minuten 3 x keihard toe.

78' :BALL: Maddison
81' :BALL: Vardy
85' :BALL:Barnes

Manchester City - Tottenham Hotspur 3-0

Liverpool kan het kampioenschap wel vergeten dit seizoen.
 
Liverpool verliest met 3-1 van Leicester City.

Na 0-1 slaat Leicester binnen 8 minuten 3 x keihard toe.

78' :BALL: Maddison
81' :BALL: Vardy
85' :BALL:Barnes

Manchester City - Tottenham Hotspur 3-0

Liverpool kan het kampioenschap wel vergeten dit seizoen.
Het hele Engelse voetbal kan me gestolen worden eerlijk gezegd. Wmb ook een van de grootste boosdoeners wat betreft de compleet doorgeslagen transfersommen die we nu zien in de voetbalwereld. Ik hoopte eigenlijk dat de corona-crisis het grote geld in de voetbalwereld hard zou treffen, maar het valt me vies tegen.
 
Het hele Engelse voetbal kan me gestolen worden eerlijk gezegd. Wmb ook een van de grootste boosdoeners wat betreft de compleet doorgeslagen transfersommen die we nu zien in de voetbalwereld. Ik hoopte eigenlijk dat de corona-crisis het grote geld in de voetbalwereld hard zou treffen, maar het valt me vies tegen.
Het hele betaald voetbal kan me gestolen worden inmiddels. De sport is kapot gemaakt.
Of beter gezegd heeft zichzelf kapot gemaakt.
 
6e thuisnederlaag op rij voor Liverpool en Klopp mag gewoon blijven zitten. Netjes van de club.
 
Terug
Bovenaan Onderaan