Engels voetbal

Arsenal is al jaren een zinkend schip. Dat wijdt ik nou niet echt aan Emery.
Ik vind Arsenal nu echt zo’n Feyenoord club. Maar dan in plaats van een arbeidersmentaliteit zo’n uit de hoogte Mentaliteit . Alsof ze het voetbal daar hebben uitgevonden.
 
Ik vind Arsenal nu echt zo’n Feyenoord club. Maar dan in plaats van een arbeidersmentaliteit zo’n uit de hoogte Mentaliteit . Alsof ze het voetbal daar hebben uitgevonden.
Een Ajax club dus 😁
 
Rode kaart voor keeper Becker van Liverpool vanwege hands. Staat veel te ver voor de goal en blundert dus. :zien: :FP:
Keeper Adrian komt erin en die blundert meteen. Staat tegen de paal de muur nog te regelen en Brighton schiet aan de andere kant van de goal de bal erin. :zien: :FP:

80' 2-1 :BALL: Dunk
 
Alweer een blunder van Adrian. Laat de bal los grabbelt en heeft hem gelukkig nog voor de lijn. :maniac:
 
Liverpool is de koning van de 2-1. Ze willen het wel tekens spannend maken. Ook dit was weer zo'n wedstrijd voor ze waar er niks aan de hand was en ze het in de slotfase nog bijna weg geven. Als Leicester morgen punten morst staat Liverpool 10 of 11 punten los. Chelsea en City staan al op 11 punten achterstand.
 
Liverpool is de koning van de 2-1. Ze willen het wel tekens spannend maken. Ook dit was weer zo'n wedstrijd voor ze waar er niks aan de hand was en ze het in de slotfase nog bijna weg geven. Als Leicester morgen punten morst staat Liverpool 10 of 11 punten los. Chelsea en City staan al op 11 punten achterstand.

Chelsea staat zelfs al op 14 punten achterstand.
 
Mourinho verliest met Spurs met 2-1 bij United, dat moet pijn doen voor hem.

Liverpool wint de Merseyside Derby (tegen Everton) in eigen huis met 5-2, laatste Liverpool goal gescoord door Wijnaldum :DANCE: Liverpool heeft nu 32 PL wedstrijden niet verloren, dit is een nieuw clubrecord :eek:
 
Laatst bewerkt:
  • Geweldig
Reactions: IPF
Mourinho verliest met Spurs met 2-1 bij United, dat moet pijn doen.

Liverpool wint de Merseyside Derby (tegen Everton) in eigen huis met 5-2, laatste Liverpool goal gescoord door Wijnaldum :DANCE: Liverpool heeft nu 32 PL wedstrijden niet verloren, dit is een nieuw clubrecord :eek:

Origi ook 2x gescoord. Wat een heerlijke speler vind ik dat.
 
Terug
Bovenaan Onderaan