Engels voetbal

Ik vind de selectie van Man City eigenlijk helemaal niet zo bijzonder indrukwekkend eigenlijk. Aguero en De Bruyne steken er bovenuit, en de rest is wel top, maar geen wereldtop.
Dan zie je Leroy Sané toch wel over het hoofd. Hij was niet voor niets de beste speler tijdens Nederland-Duitsland, de editie van afgelopen maart.
Ik rangschik hem wél nu al, tot de wereldtop, ondanks dat hij pas 23 is...
 
Dan zie je Leroy Sané toch wel over het hoofd. Hij was niet voor niets de beste speler tijdens Nederland-Duitsland, de editie van afgelopen maart.
Ik rangschik hem wél nu al, tot de wereldtop, ondanks dat hij pas 23 is...
Grappig genoeg zit hij meestal op de bank bij City.
 
Ozil is al een paar jaar echt waardeloos bij Arsenal .....Ziyech is stukken beter en zou erg goed passen in het shirt van Arsenal.
 
de vraag is wil ziyech wel naar een club als arsenal? aangezien die "maar" Europa league spelen
Hij moet wel naar een club waar hij belangrijk kan worden door elke week in de basis te spelen....kiezen voor het grote geld en een te grote club levert altijd problemen op vanwege concurrentie, wisselende coaches en dergelijke....Emeri is net een jaar bezig bij Arsenal, en hij is bezig een team te bouwen, dus die zullen ze echt niet binnen een jaar ontslaan....Ziyech kan daar zeker laten zien wat hij in huis heeft en ik ben ervan overtuigd dat Ziyech momenteel beter is dan Ozil....
 
Hij moet wel naar een club waar hij belangrijk kan worden door elke week in de basis te spelen....kiezen voor het grote geld en een te grote club levert altijd problemen op vanwege concurrentie, wisselende coaches en dergelijke....Emeri is net een jaar bezig bij Arsenal, en hij is bezig een team te bouwen, dus die zullen ze echt niet binnen een jaar ontslaan....Ziyech kan daar zeker laten zien wat hij in huis heeft en ik ben ervan overtuigd dat Ziyech momenteel beter is dan Ozil....
maar dan moet hij het nog altijd zelf willen
ik zeg niet dat Arsenal een slechte club is voor ziyech btw
 
maar dan moet hij het nog altijd zelf willen
ik zeg niet dat Arsenal een slechte club is voor ziyech btw
In ieder geval adviseer ik Ziyech om naar een iets minder grote club te gaan, zich nog nadrukkelijker in de schijnwerpers te spelen, zodat hij over 2 jaar wel de grote stap naar een Superclub kan maken, zoals Real Madrid, Bayern Munchen, Liverpool, Juventus of PSG. Clubs als Arsenal, Lyon, AS Roma, Valencia, Dortmund, dat zijn de clubs waar hij nu naar toe moet....
 
In ieder geval adviseer ik Ziyech om naar een iets minder grote club te gaan, zich nog nadrukkelijker in de schijnwerpers te spelen, zodat hij over 2 jaar wel de grote stap naar een Superclub kan maken, zoals Real Madrid, Bayern Munchen, Liverpool, Juventus of PSG. Clubs als Arsenal, Lyon, AS Roma, Valencia, Dortmund, dat zijn de clubs waar hij nu naar toe moet....
ik ben het met je eens al denkt ziyech daar wss anders over
 
Als je denkt dat alleen in NL de VAR onnavolgbaar is... dr wordt er net eentje niet gegeven bij TOT - NEW.... zal kijken of ik beelden kan vinden.
 
Van Dijk verkozen tot Europees voetballer van het jaar. :horns:

Knap! Ik denk dat Van Dijk wel een heel goed voorbeeld is (samen met onze Gini) voor de jeugd: ga niet meteen voor het grote goud maar werk eerst eens aan jezelf op een "lager" niveau in een buitenlandse competitie. Dat geldt natuurlijk niet voor types als De Ligt en De Jong, die zie ik het wel redden, maar voor veel van die talenten zou het misschien wel eens goed zijn om de langzamere weg naar de top te bewandelen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan