Engels voetbal

Prachtige club, dat Liverpool, zoals er meer schitterende bolwerken zijn daar in Engeland. Ik juich vanavond voor ze, ook al vind ik City ook een mooie club. Het is ze gegund na dertig jaar. Denk niet dat ze al over de glijer van Gerrard heen zijn, maar dit jaar moet het gebeuren.
 
Manchester City scoort 1-0 tegen Liverpool.
40' :BALL: Aguero
Het eerste schot op goal van Manchester City.
 
Manchester City scoort 1-0 tegen Liverpool.
41' :BALL: Aguero
Het eerste schot op goal van Manchester City.

Liverpool is eigenlijk de bovenliggende partij. Ik moet nog maar zien of City het droog weet te houden achterin. Aguero staat heel slim vol op Lovren, die hem net ook net teveel ruimte gaf.
 
Liverpool is eigenlijk de bovenliggende partij. Ik moet nog maar zien of City het droog weet te houden achterin. Aguero staat heel slim vol op Lovren, die hem net ook net teveel ruimte gaf.
Ik heb niet gezien dat Liverpool de bovenliggende partij is. Volledig in evenwicht.
 
Manchester City - Liverpool 1-0 ruststand.
Doelpogingen 2-2
Shots on target 1-1
Ze houden elkaar in evenwicht, maar er zijn zeer weinig kansen. Liverpool had erg veel pech bij de bal op de paal en direct daarna net niet over de doellijn. Zou de bal wel over de doellijn gegaan zijn zou Manchester City erg veel pech hebben gehad, want de bal werd door een eigen speler tegen de keeper geschoten.
Het kan nog beide kanten opvallen in de 2e helft.
 
Ik heb niet gezien dat Liverpool de bovenliggende partij is. Volledig in evenwicht.

Ja, dat klopt wel. Ik vond wel dat ze in control waren ondanks het zware drukken van City, en ook twee goede kansen hadden. Daar heeft City toch net iets minder tegenover gesteld.

Lovren blijft wel een probleem daar achterin, maar Kompany zal aan de andere kant ook nog wel een keer de mist in gaan tegen Salah.
 
Ja, dat klopt wel. Ik vond wel dat ze in control waren ondanks het zware drukken van City, en ook twee goede kansen hadden. Daar heeft City toch net iets minder tegenover gesteld.

Lovren blijft wel een probleem daar achterin, maar Kompany zal aan de andere kant ook nog wel een keer de mist in gaan tegen Salah.
Kompany kan het allemaal niet meer zo goed bijbenen, nee. Kan er ook zomaar af met twee keer geel omdat ‘ie vaak te laat is. Zonde dat Joe Gomez niet kan spelen bij Liverpool, dat vind ik een geweldenaar.
 
Terug
Bovenaan Onderaan