Engels voetbal

Solskjaer als interim aangesteld. Bijzonder om te lezen dat hij als trainer wordt gehuurd. Vooral verstandig ook dat ze iemand als Mike Phelan terughalen en ernaast zetten als assistent.
 
Het verval werd met Van Gaal ingezet denk ik. Wel leuk dat Mourinho, die van Gaal zo bekritiseerde, het team nog minder aan de praat kreeg dan LvG.

Het verval was eigenlijk al gaande zelfs toen Sir Alex ManU nog coachte. Enkel door zijn buitenaardse kwaliteit en inzicht en hoe de spelers te motiveren werd ManU nog kampioen, maar de laatste jaren werd het toen ook al steeds kariger. Door de door Ferguson aangewezen opvolger Moyes belandde United in een vrije val. LvG probeerde het weer op poten te brengen, maar hij leed nog steeds aan grootheidswaanzin en zijn belerende manier van coachen en die voor de spelers besmorende A4'tjes vol instructies vielen niet in de smaak bij de spelersgroep vooral niet bij de oudgedienden, wat natuurlijk heel begrijpelijk is. Gevolg: een oersaai United dat eindeloos bleef breien en waarbij niks spontaan ging en exit LvG, maar het verval werd zeker niet door hem ingezet.
 
Locadia scoorde zojuist de 1-1 tegen Arsenal; assist Propper. Lekker voor hem.

Tottenham, wat volgens de Ajacieden niks voorstelde is inmiddels naar de tweede plek gestegen :maniac:
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Reactions: IPF
Manchester City heeft met 2-1 verloren van Leicester City.
Liverpool wint met 4-0 van Newcastle United en staat nu 6 punten voor op Tottenham Hotspur en 7 punten op Manchester City.
 
Tottenham Hotspur heeft met 1-3 verloren van Wolverhampton Wanderers. o.O
Liverpool - Arsenal is zojuist begonnen.
 
Ik walg van Mourinho hoor, maar het was dus gewoon pure werkweigering van die divas's, want nu wint Man United ineens 3 wedstrijden op rij met speels gemak, en dat komt echt niet omdat Solskjaer zo'n geweldige coach is. Ik weet niet wat ik erger vindt, Mourinho of de spelersgroep. Je voelt je als United supporter toch ook belazerd?
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Ik walg van Mourinho hoor, maar het was dus gewoon pure werkweigering van die divas's, want nu wint Man United ineens 3 wedstrijden op rij met speels gemak, en dat komt echt niet omdat Solskjaer zo'n geweldige coach is. Ik weet niet wat ik erger vindt, Mourinho of de spelersgroep. Je voelt je als United supporter toch ook belazerd?

De laatste 3 wedstrijden waren tegen de nr 20 , 16 en 12. Niet zo vreemd dat je die met speels gemak wint.
Mourinho deed er alles aan om ontslagen te worden. Maakte ruzie met alles en iedereen. Het is goed voor Manchester United dat hij weg is.
 
Ik walg van Mourinho hoor, maar het was dus gewoon pure werkweigering van die divas's, want nu wint Man United ineens 3 wedstrijden op rij met speels gemak, en dat komt echt niet omdat Solskjaer zo'n geweldige coach is. Ik weet niet wat ik erger vindt, Mourinho of de spelersgroep. Je voelt je als United supporter toch ook belazerd?
De laatste 3 wedstrijden waren tegen de nr 20 , 16 en 12. Niet zo vreemd dat je die met speels gemak wint.
Mourinho deed er alles aan om ontslagen te worden. Maakte ruzie met alles en iedereen. Het is goed voor Manchester United dat hij weg is.

Ze hebben het moment van ontslag ook wel lekker gekozen, met wedstrijden tegen laagvliegers voor de boeg zodat Solskjaer een goede start kan maken. Blijft wel zo dat hij de ploeg fris en aanvallend laat spelen, ze lijken echt wel wat (defensieve) ballast kwijt te zijn daar. Sla de statistieken van Pogba er ook eens op na... Dat vind ik moeilijk op werkweigering te gooien. Mourinho vond hem niet eens meer goed genoeg voor de basis de laatste tijd, en nu rijgt hij direct de assists en doelpunten aan elkaar.

Ik kijk niet meer vaak live wedstrijden, maar had toevallig nog eens ingeschakeld bij Liverpool-Arsenal. Wat een briljante pot, inderdaad. Heerlijk tempo, bij dit Liverpool is het echt genieten. Ben erg benieuwd of City donderdag de strijd nog iets kan openbreken.
 
De laatste 3 wedstrijden waren tegen de nr 20 , 16 en 12. Niet zo vreemd dat je die met speels gemak wint.
Mourinho deed er alles aan om ontslagen te worden. Maakte ruzie met alles en iedereen. Het is goed voor Manchester United dat hij weg is.

Nou, als die wedstrijden onder Mourinho werden gespeeld geloof ik niet dat ze die op deze manier hadden gewonnen hoor. Vooral bij Pogba, die nu ineens los lijkt te zijn en er daarvoor niks van bakte, heb ik sterk dat werkweigering gevoel, zeker in de context van de berichtjes die vanuit hem de media ingeslingerd werden. Dan kun je wel doen alsof dat het verschil is tussen de tactiek van Mourinho en die van Solskjaer, maar zo'n verschil van dag en nacht, dat maak je mij niet wijs.
 
Vanavond Manchester City - Liverpool, dat zal een top pot worden...

Dat kan inderdaad een mooie wedstrijd worden. Als Liverpool weet te winnen staan ze 9 punten voor op Tottenham en 10 punten op Manchester City en slaan ze een goede slag op weg naar het kampioenschap.
 
Dat kan inderdaad een mooie wedstrijd worden. Als Liverpool weet te winnen staan ze 9 punten voor op Tottenham en 10 punten op Manchester City en slaan ze een goede slag op weg naar het kampioenschap.
Zou wel mooi zijn als Liverpool eindelijk eens kampioen zou worden (bijna 30 jaar geleden en dat was zelfs voor de Premier league zoals we dat nu kennen).
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Terug
Bovenaan Onderaan