Engels voetbal

36 doelpogingen van Liverpool tegen 6 van Man Utd. Ik snap niet dat dit bij Utd nog langer geaccepteerd wordt zo.
 
36 doelpogingen van Liverpool tegen 6 van Man Utd. Ik snap niet dat dit bij Utd nog langer geaccepteerd wordt zo.
Waarvan Liverpool er wel ongeveer 24 van 35 meter schoot. ;)

Desalniettemin mooie en terechte overwinning. Wat een invalbeurt van Shaqiri.
 
Manchester United verklapt per ongeluk naam van tijdelijke Mourinho-opvolger

link

Ole Gunnar Solskjaer wordt naar alle waarschijnlijkheid de tijdelijke opvolger van José Mourinho bij Manchester United. In de beschrijving van een video op de clubsite staat dat de Noor aangesteld is als interim-manager. Een officieel statement laat nog op zich wachten.
De video is razendsnel door de club verwijderd, maar was toen door veel bezoekers al opgemerkt. Naast de video verklapte Erna Solberg, minister-president van Noorwegen, op Twitter al dat Solskjaer tijdelijk het stokje overneemt van Mourinho. 'Een geweldige dag voor het Noorse voetbal. Ik wens je veel succes met het coachen van The Red Devils', schrijft ze op het sociale medium.
 
Mourinho krijgt volgens de BBC een afkoopsom van € 20.000.000,=. :maniac:

link

United heeft een hoge prijs moeten betalen voor het afkopen van het contract van Mourinho. Hij lag nog tot medio 2020 vast op Old Trafford. De BBC weet dat Mourinho minimaal twintig miljoen euro meekrijgt van de club. Er wordt in de wandelgangen zelfs gespeculeerd dat Mourinho tegenover de media expres kritisch was op zijn club en de boel bewust saboteerde zodat hij sneller ontslagen zou worden en de afkoopsom mee zou krijgen.

Tsja als je als club zo dom bent om hem zo'n contract te geven. :zien: :FP:
 
Mourinho krijgt volgens de BBC een afkoopsom van € 20.000.000,=. :maniac:

link

United heeft een hoge prijs moeten betalen voor het afkopen van het contract van Mourinho. Hij lag nog tot medio 2020 vast op Old Trafford. De BBC weet dat Mourinho minimaal twintig miljoen euro meekrijgt van de club. Er wordt in de wandelgangen zelfs gespeculeerd dat Mourinho tegenover de media expres kritisch was op zijn club en de boel bewust saboteerde zodat hij sneller ontslagen zou worden en de afkoopsom mee zou krijgen.

Tsja als je als club zo dom bent om hem zo'n contract te geven. :zien::FP:
Lekker man. Thuis met kerst, 20 miljoen op zak... Waar kan ik tekenen?
 
https://www.voetbalprimeur.nl/nieuw...-merk-manchester-united-is-er-wel-vanaf-.html

'Gouden randje is van het merk Manchester United af.'

Echt ongelooflijk dat ze ooit met Mourinho in zee gegaan zijn. Paste totaal niet bij de stijl van Manchester. Nu is de club uitgehold en gaan ze een paar jaar nodig hebben om weer op niveau te komen.

Manchester is wat dat betreft hetzelfde overkomen als AC Milan. Van beide was ik ooit fan, maar ze zijn beiden hun charme kwijt. Milan 'vergat' ook op tijd door te selecteren. Toentertijd echt verwacht dat ze na de wedstrijden tegen PSV Gomes en Alex zouden halen. Had zo mooi gepast.
 
https://www.voetbalprimeur.nl/nieuw...-merk-manchester-united-is-er-wel-vanaf-.html

'Gouden randje is van het merk Manchester United af.'

Echt ongelooflijk dat ze ooit met Mourinho in zee gegaan zijn. Paste totaal niet bij de stijl van Manchester. Nu is de club uitgehold en gaan ze een paar jaar nodig hebben om weer op niveau te komen.

Manchester is wat dat betreft hetzelfde overkomen als AC Milan. Van beide was ik ooit fan, maar ze zijn beiden hun charme kwijt. Milan 'vergat' ook op tijd door te selecteren. Toentertijd echt verwacht dat ze na de wedstrijden tegen PSV Gomes en Alex zouden halen. Had zo mooi gepast.

Het verval werd met Van Gaal ingezet denk ik. Wel leuk dat Mourinho, die van Gaal zo bekritiseerde, het team nog minder aan de praat kreeg dan LvG.
 
Laatst bewerkt:
Poe nou, ze worden steeds gekker in het voetbal. 20 Miljoen om je werk niet/niet goed te doen.
Het is eerder: “ ze worden steeds gekker in Engeland”.... Als de BBC Garry Lineker zou ontslaan, dan moeten ze hem net zo veel betalen geloof ik. Dan heb ik toch liever dat een trainer met zoveel verantwoordelijkheden dat meekrijgt, nu het toch betaald wordt blijkbaar..
 
Terug
Bovenaan Onderaan