Emmanuel van de Blaak (V)

Bas

Routinier
PSV contracteert Emmanuel van de Blaak

PSV neemt de 15-jarige talentvolle centrale verdediger Emmanuel van de Blaak op in de jeugdopleiding. De Nederlander met Nigeriaanse roots komt over van Willem II. Dinsdagmiddag tekende hij zijn contract op PSV Campus De Herdgang. "Dit is de mooiste dag van mijn carrière."

Jeugdinternational
Van de Blaak maakte in 2015 de overstap van JEKA naar Willem II. Daar speelde hij afgelopen seizoen in het O17-elftal. Daarnaast kwam de verdediger ook uit voor Oranje onder 15. Van de Blaak heeft inmiddels vijf interlands op zijn naam staan.

PSV O17
De jeugdinternational gaat komend seizoen spelen in PSV O17 en kijkt daar enorm naar uit: "O17 voelt goed voor mij. Ik word daar uitgedaagd. Ik wil graag steeds hoger komen en ik droom ervan om mijn debuut te maken voor Jong PSV."

Even kennismaken
"Ik ben een snelle centrale verdediger met een strakke passing. Daarnaast ben ik ook een leider in het veld. Ik vind mezelf geen 'saaie verdediger'. Ik ben een moderne verdediger die houdt van indribbelen."



Van de Blaak TM.png
 
  • Leuk
Reactions: IPF
'Ik wil van PSV naar Hoffenheim naar Atalanta naar Chelsea'

Hoffenheim als gewenste vervolgstap hoor je ook niet vaak:S:
 
  • Hahaha!
Reactions: IPF
Ach ja, we hadden er eentje die dacht dat Barcelona wel een goede vervolgstap zou zijn, en dat werd uiteindelijk Hoffenheim. Misschien gokt Emmanuel op het omgekeerde verhaal.

En met een speler uit de jeugdopleiding van Willem 2 kan dat natuurlijk heel goed gebeuren. Die staan er goed op tegenwoordig :sneaky:
 
'Ik wil van PSV naar Hoffenheim naar Atalanta naar Chelsea'

Hoffenheim als gewenste vervolgstap hoor je ook niet vaak:S:

Duitse competitie en een club waar je als verdediger voldoende getest en gewogen zult worden..? Zit misschien best wel wat in voor een speler die zich sportief wil ontwikkelen. Selectiewaarde is ook bijna 1.5 keer groter dan de onze en afgelopen seizoen een keurige 6e plek in de BL.
 
Contract verlengt tot 2025, nu bezig aan zijn revalidatie en hopelijk snel weer in de basis bij Jong!

EDIT: Rik zei verlengd met drie jaar maar het is met twee jaar.
 
Laatst bewerkt:
Balen dat hij zo'n blunder maakte gisteren. Kreeg eindelijk de voorkeur boven Vos die sowieso het eerste niet gaat halen en dan overkomt hem dit. Hoop niet dat Ramzi gaat teruggrijpen op Vos

Komt wel goed, ik heb sowieso het idee dat Vos de laatste tijd een stuk minder speelt.
 
Terug
Bovenaan Onderaan