Emmanuel Matuta (M)

In de categorie selectiespelers die nog geen eigen topic hadden (2/3). Ik denk laat ik Jong-PSV even volledig maken.

Een van de grotere talenten van Jong-PSV, lijkt mij ook perfect in het systeem van Schmidt passen als 1 van de 2 controlerende middenvelders.
 

Dit advies zou ik hem meegeven:

"Hakuna matata. Alé ge hebt het of ni.
Hakuna matata. ’t Is maar hoe ge ‘t ziet Ge hebt geen zorgen! Zorg maar dat ge geniet!"

Dusja nog even lekker genieten in de jeugd.
Ik zie het publiek al los gaan: eerst een spandoek met Simba, daarna roept de sfeermaker Hakuna? Het publiek: Matata! Hakuna? Matata!
 
Dit advies zou ik hem meegeven:

"Hakuna matata. Alé ge hebt het of ni.
Hakuna matata. ’t Is maar hoe ge ‘t ziet Ge hebt geen zorgen! Zorg maar dat ge geniet!"

Dusja nog even lekker genieten in de jeugd.
Ik zie het publiek al los gaan: eerst een spandoek met Simba, daarna roept de sfeermaker Hakuna? Het publiek: Matata! Hakuna? Matata!

1 letter anders maakt toch wel verschil hoor.
Zie je de fans van Derby al roepen dat ze zo blij zijn met hun Cock?

(als we net doen alsof we in een ander universum zijn waar Derby onder Cocu wél heel goed presteert)
 
1 letter anders maakt toch wel verschil hoor.
Zie je de fans van Derby al roepen dat ze zo blij zijn met hun Cock?

(als we net doen alsof we in een ander universum zijn waar Derby onder Cocu wél heel goed presteert)
Bedoel je Hakuna Matuta? Dan betekent het niet "geen zorgen" maar "geen Matuta"
 
Ok, nou succes daar en Hakuna Matuta.

Alleen jammer dat dit IPF weer sterkt in zijn theorie

Bakayoko komt eraan, ook Vertessen heeft het naar mijn inziens gemaakt. Verder kunnen we IPF blij maken, er komen weinig Belgische spelers meer aan in de jeugd (op het moment).
 
  • Geweldig
Reactions: IPF
Heeft nooit de stap tot echt kunnen maken lijkt me? Als groter talent toch in een later stadium afgehaakt
 
Terug
Bovenaan Onderaan