Eloy Room (DM)

Eloy Room komt naar PSV

Het transferbedrag zou enkele tonnen zijn. De afkoopclausule van € 1.500.000,= is al vervallen. Vitesse wil duidelijk van hem af.
De presentatie in Eindhoven wordt vanmiddag of morgen verwacht.

Rik Elfrink‏ @RikElfrink 8 min8 minuten geleden
Eloy Room komt voor enkele tonnen naar #PSV, afkoopclausule van 1,5 miljoen is al vervallen. Presentatie vandaag of morgen verwacht.

En wat betaalde Vitesse voor Pasveer?
 
Eloy Room komt naar PSV

Het transferbedrag zou enkele tonnen zijn. De afkoopclausule van € 1.500.000,= is al vervallen. Vitesse wil duidelijk van hem af.
De presentatie in Eindhoven wordt vanmiddag of morgen verwacht.

Rik Elfrink‏ @RikElfrink 8 min8 minuten geleden
Eloy Room komt voor enkele tonnen naar #PSV, afkoopclausule van 1,5 miljoen is al vervallen. Presentatie vandaag of morgen verwacht.

Nice!!! Welkom Eloy!

Blijft Grappig en triest tegelijk dat de media bij PSV de geld bedragen negatief benadert en bij Ajax overdrijft. Proper verkocht voor 5 miljoen en Room kopen voor 1,5 zijn de media berichten en zie de werkelijkheid. Op sanchez 40 miljoen geboden en de clubs liggen nog mijlen ver uit elkaar Haha willen ze 60 of is het bod een stuk lager.

en wij trappen erin........
 
Ik ben content met deze transfer! Welkom Eloy!

Ja, als vervanger voor Koopmans wel ja...maar als Zoet binnen 2 weken ook nog vertrekt, dan moet er toch echt nog een keeper bij gehaald worden....maakt mij niet zo veel uit wie, maar momenteel denk ik aan Castro die zeker betaalbaar is voor PSV...
 
Ja, als vervanger voor Koopmans wel ja...maar als Zoet binnen 2 weken ook nog vertrekt, dan moet er toch echt nog een keeper bij gehaald worden....maakt mij niet zo veel uit wie, maar momenteel denk ik aan Castro die zeker betaalbaar is voor PSV...

Ik zie Room ook inderdaad niet als eerste doelman, maar dat is ook niet te intentie op dit moment. Mocht Zoet vertrekken hoop ik persoonlijk op Sergio Padt al zal daar nog wel een redelijk prijskaartje aan hangen!
 
Laatst bewerkt:
Prima stand-in voor Zoet. Je kan een Pasveer sowieso niet eeuwig 2e keeper houden. Deze jongens willen die ene kans pakken die er mogelijk komt (zie Jones bij Feyenoord). Als die kans er dan toch niet komt willen velen na een paar seizoenen op de bank toch wel weer gaan keepen. Dan is "spelen" ineens weer de hoofdmotivatie. Prima toch :).
 
Prima stand-in voor Zoet. Je kan een Pasveer sowieso niet eeuwig 2e keeper houden. Deze jongens willen die ene kans pakken die er mogelijk komt (zie Jones bij Feyenoord). Als die kans er dan toch niet komt willen velen na een paar seizoenen op de bank toch wel weer gaan keepen. Dan is "spelen" ineens weer de hoofdmotivatie. Prima toch :).

En zelfs als het niet tegen Bayern is...gek volk die keepers en hun motivatie:)
 
Ik vind er niet zoveel van, merk ik. Lood om oud ijzer-gevoel.
Hopelijk speelt hij Zoet uit de goal met de meest geweldige reddingen. We zijn wel weer een keer toe aan een keeper met (een andere) uitstraling.
 
Ik zie Room ook inderdaad niet als eerste doelman, maar dat is ook niet te intentie op dit moment. Mocht Zout vertrekken hoop ik persoonlijk op Sergio Padt al zal daar nog wel een redelijk prijskaartje aan hangen!

Maar dan Sergio Padt met een afgetraind lichaam, dus 10 kilo lichter.....:dt:
 
Fotomomentje met het uitreiken van het PSV-keepersshirt bekeken. Ziet er niet uit. Teveel met zichzelf bezig, vanwege de iets te nonchalante scheur in de broek en een te wijd slobberende witte blouse, ipv met de club en zijn omgeving.

In de jaren 80 had je die nonchalante The Cure-look. Dat je eruit zag alsof je haar ontploft was omdat de wereld je geen reet interesseerde. Totdat ik een keer bij zo'n knakker thuis was en bleek dat het egootje 3/4 uur voor de spiegel stond om het er zo uit te laten zien. Dat gevoel heb ik met Eloy Room.
Maar ik heb zo'n pipo van vroeger onlangs eens gegoogeld en hij blijkt nu een CEO in driedelig pak te zijn. (By the way, is dat niet per se een vooruitgang!)
Kortom: ieder mens is anders en veranderlijk, dus Eloy Room laat me ajb verrassen!

Daarnaast: als de 2e keeper van PSV de 1e keeper van Vitesse uit de basis speelt en PSV koopt dan die, inmiddels, 2e keeper, lijkt me dat op zijn zachtst gezegd geen vooruitgang.
 
Laatst bewerkt:
PSV contracteert Eloy Room

ARTIKEL datum: 16-08-2017 16:00



Eloy Room staat de komende twee seizoenen onder contract bij PSV. De 28-jarige Nijmegenaar komt per direct over van Vitesse, waar voormalig doelman Remko Pasveer van PSV deze zomer naar toe verkaste.

Vitesse
Eloy Room is afkomstig uit de jeugdopleiding van Vitesse, waar hij de afgelopen seizoenen een betrouwbare eerste doelman bleek. Hij debuteerde in 2009 namens Vitesse en speelde tot en met afgelopen seizoen ruim 150 wedstrijden voor de Arnhemse eredivisionist. Kortstondig werd Room uitgeleend aan Go Ahead Eagles, daar keepte hij 22 duels.

International
Room speelde in het verleden interlands voor diverse jeugdelftallen van de KNVB, waaronder Jong Oranje. Tot een debuut in het Nederlands elftal kwam het niet. Wel is Room international van Curaçao Op 6 juni 2015 debuteerde Room in het Curaçaos voetbalelftal in de met 1-0 gewonnen vriendschappelijke wedstrijd tegen Trinidad en Tobago. Afgelopen zomer won Room de Caribbean Cup door Jamaica in de finale met 2-1 te verslaan. Hij speelde vooralsnog 17 interlands voor het eiland.


Dat uit de basis spelen had voornamelijk te maken dat Room met een eenjarig contact niet wilde bijtekenen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan