Eerste Divisie Algemeen

Ik betwijfel het. Bij hockey kun je ook niet zo makkelijk de bal over het hele veld spelen.

Wat betreft de frustraties over de uitvoering, daar ben ik het natuurlijk volledig mee eens. Ik zou nog steeds gewoon een marge aanhouden van 30 cm ofzo. Ja, de discussie verplaatst zich, maar dan weet je in ieder geval zeker dat het buitenspel is.
Ook bij een marge van 30 cm blijven de discutabele en foutieve beslissingen schering en inslag.
En zoals ik al vaker heb gezegd is de buitenspelregel ooit in de 19e eeuw ingevoerd om de keeper te helpen toen er 9-1-1 gespeeld werd.
Met 9 niet zachtzinnige aanvallers wel te verstaan en slechts eén hulpje als verdediger.
Ook het bij twijfel voordeel aan de verdedigende partij geven stamt uit die tijd. De beginjaren van de in 1863 opgerichte FA.
En het niet mogen aanvallen van de doelman in zijn keepersgebied hoort ook in diezelfde categorie.

Buitenspel is een volledig achterhaalde en onzinnige regel en je ziet ook zelf blijkbaar hoe er met het millimetergeneuk constant herrie in de tent wordt veroorzaakt.
Hockey was nooit om aan te zien als toeschouwer.
Tegenwoordig is het een zeer aantrekkelijk spel.
Regelaanpassing kan -soms- nuttig zijn.

En om dichter bij een ander interessant onderwerp terug te keren; de salarissen zijn daar niet zo onbeschoft a-sociaal als in het topvoetbal. ;)
 
Laatst bewerkt:
Ik zag net een foto voorbij komen van een oud teamgenoot op Facebook. Destijds die hard Twente supporter, moest niets van Heracles hebben. Blijkt tegenwoordig seizoenskaarthouder van Heracles te zijn. Wat denken jullie, even verlinken bij Vak P? :maniac:
 
Ik zag net een foto voorbij komen van een oud teamgenoot op Facebook. Destijds die hard Twente supporter, moest niets van Heracles hebben. Blijkt tegenwoordig seizoenskaarthouder van Heracles te zijn. Wat denken jullie, even verlinken bij Vak P? :maniac:

Waarschijnlijk heeft hij vriendin die voor heracles is.
 
Ik zit ADO tegen Den Bosch te kijken. Dat lijkt nergens op. Hand Kuijt nog nergens in te ontdekken.

Junior is ballenjongen. Nog weinig te doen gehad.
 
Ik zit ADO tegen Den Bosch te kijken. Dat lijkt nergens op. Hand Kuijt nog nergens in te ontdekken.

Junior is ballenjongen. Nog weinig te doen gehad.
0-2 achter bij rust in een leeg stadion. :FP: :zien:
Kuitenbijter Dirk zal snel weg zijn bij Den Haag. :bye:
 
ADO Den Haag - FC Den Bosch 0-2

ADO Den Haag 0 punten uit 2 wedstrijden 0 goals voor en 6 tegen.
Dirk Kuijt is de Erik ten Hag van Den Haag. :geek:
 
PEC 5 gespeeld, 5 gewonnen. De rest sowieso al puntverlies gehad.
PEC is ook echt zo`n pendelclub tussen de ed en de kkd. Goede herinneringen aan PEC als het gaat om kampioenswedstrijden overigens. Alleen daarom mogen ze direct promoveren.
 

Steward zwaargewond door geweld voetbalsupporters na wedstrijd FC Den Bosch

link

Meerdere stewards zijn zaterdagavond in Stadion De Vliert in Den Bosch gewond geraakt bij ongeregeldheden na een voetbalwedstrijd tussen FC Den Bosch en TOP Oss. Een van hen is zwaargewond geraakt.

Aanhangers van beide clubs gingen rond 19.00 uur met elkaar op de vuist en pleegden vernielingen. Ook is met stenen en fakkels naar agenten gegooid.

De Mobiele Eenheid (ME) moest charges uitvoeren om de groepen te scheiden. Er zijn meerdere mensen opgepakt.

:mad: :sad:
Stelletje klootzakken.
 

Steward zwaargewond door geweld voetbalsupporters na wedstrijd FC Den Bosch

link

Meerdere stewards zijn zaterdagavond in Stadion De Vliert in Den Bosch gewond geraakt bij ongeregeldheden na een voetbalwedstrijd tussen FC Den Bosch en TOP Oss. Een van hen is zwaargewond geraakt.

Aanhangers van beide clubs gingen rond 19.00 uur met elkaar op de vuist en pleegden vernielingen. Ook is met stenen en fakkels naar agenten gegooid.

De Mobiele Eenheid (ME) moest charges uitvoeren om de groepen te scheiden. Er zijn meerdere mensen opgepakt.

:mad: :sad:
Stelletje klootzakken.
Wordt dan lid van de lokale boks vereniging oid. Pak ze maar aan, dit soort lui kunnen we missen in de stadions.
 
Wat is er toch gebeurd met Ado joh.. Nu ook al 0-3 achter tegen JPSV. Kan zeggen verdiende loon na dat gedoe in de playoffs maar zo'n club moet toch gewoon 1e worden in de KKD?
 
Wat is er toch gebeurd met Ado joh.. Nu ook al 0-3 achter tegen JPSV. Kan zeggen verdiende loon na dat gedoe in de playoffs maar zo'n club moet toch gewoon 1e worden in de KKD?
:unsure: Iets met een trainer? :rolleyes: Die binnenkort geen trainer meer is. :cautious:
 
Terug
Bovenaan Onderaan