Eerste Divisie Algemeen

FC Volendam pakt de periodetitel met 8 zeges op rij.

Zou leuk zijn als ze weer eens terugkomen in de Eredivisie.
 

Begint dat gezeik nu al. Burgemeesters die hun broek vol schijten vanwege een voetbalwedstrijd en de KNVB die het te moeilijk vind om wedstrijden te verplaatsen.

Sowieso, alsof de kans op confrontaties met een halfvol stadion groter worden. Volgens mij is die kleiner dan bij een wedstrijd waar de supporters wel aanwezig zijn. Als uit-supporters niet welkom zijn, dan zullen ze in Doetinchem niet eens de moeite nemen. Dan knokken ze wel een keer tegen elkaar in het bos. Wel met mondkapjes natuurlijk.
 
Keuken kampioen divisie is begonnen vandaag. Rust bij Jong Utrecht tegen FC Eindhoven, waar Utrecht 1-0 achter staat tegen Eindhoven. Goalmaker? De Rooij.
 
Ik kan niet wachten om Barreto weer te bewonderen straks. Ook weer een lekkere graadmeter waar we staan. na deze pot weet we meer, titel kandidaat of weer voor de Play offs gaan.
 
Excelsior Almere is een doelpuntenfestival, voor rust al 7 goals (3-4) en in de slotminuten 43-5, 4-5, 4-6. Gekkenhuis en gatenkaas.
 
Jong AZ de Graafschap, Seuntjes komt verkeerd terecht, lichtelijk gehinderd door een glijdende speler van AZ en verlaat het veld horizontaal met vochtige ogen. Tussenstand bij rust 5-1 voor de kaaskoppen.
 
Ik zie trouwens dat Aboukhlal nu weer bij Jong AZ speelt, hij is er niet echt op vooruit gegaan sinds hij bij PSV is vertrokken. 15 wedstrijden bij de 1ste van AZ, maar hij heeft niks gebracht.

Ik weet nog toen hij op het moment stond om te vertrekken, en er waren er weinig die dat wilde natuurlijk, inclusief ik. We hadden de linksbuiten positie dubbel bezet, maar voor de rechtsbuiten positie was er niets. All in all hebben we 2M kunnen bijschrijven en heeft Madueke met gemak de lift naar PSV1 kunnen pakken. Nog maar een voorbeeld hoe dingen er achteraf heel anders kunnen zien dan vooraf gedacht wordt.
 
Ik zie trouwens dat Aboukhlal nu weer bij Jong AZ speelt, hij is er niet echt op vooruit gegaan sinds hij bij PSV is vertrokken. 15 wedstrijden bij de 1ste van AZ, maar hij heeft niks gebracht.

Ik weet nog toen hij op het moment stond om te vertrekken, en er waren er weinig die dat wilde natuurlijk, inclusief ik. We hadden de linksbuiten positie dubbel bezet, maar voor de rechtsbuiten positie was er niets. All in all hebben we 2M kunnen bijschrijven en heeft Madueke met gemak de lift naar PSV1 kunnen pakken. Nog maar een voorbeeld hoe dingen er achteraf heel anders kunnen zien dan vooraf gedacht wordt.
Idd, en Gudmondson (oid) is ook nog niet onomstreden aldaar. Het hangt van zoveel factoren af of een speler doorbreekt danwel zeer nuttig wordt voor het team.
 
Idd, en Gudmondson (oid) is ook nog niet onomstreden aldaar. Het hangt van zoveel factoren af of een speler doorbreekt danwel zeer nuttig wordt voor het team.
Heb wel het idee dat Gudmundson daar heel dicht tegen de basis zit, en dat hij nog wel die stap maakt.
 
Terug
Bovenaan Onderaan