Eerste Divisie Algemeen

Mag hopen dat FC Den Bosch die fraaie positie van nu nr 1 blijft volhouden..en straks in 2019 ergens in linker rijtje mag blijven staan (hoogste divisie uiteraard) Of speel ik de muziek te ver vooruit..:horen::zien::DANCE::maniac:
 
Mag hopen dat FC Den Bosch die fraaie positie van nu nr 1 blijft volhouden..en straks in 2019 ergens in linker rijtje mag blijven staan (hoogste divisie uiteraard) Of speel ik de muziek te ver vooruit..:horen::zien::DANCE::maniac:

Veel te ver. Er zijn veel kandidaten om kampioen te worden in de Eerste divisie, maar geen enkele club is stabiel.
 
Vooruit dan..nog te vroeg, zie ik zelfs ook in. Spannend wordt het wel. Wie oh wie trekt straks aan het langste eind.
Het gaat erom spannen. :rolleyes::eek::fear:
 
Vind ik best knap. FC Den Bosch terug op 1, recent gewonnen van Roda JC , toch ook niet de eerste de beste. Ga zo door..tot in ver 2019.
:DANCE::clap2:
 
Vind ik best knap. FC Den Bosch terug op 1, recent gewonnen van Roda JC , toch ook niet de eerste de beste. Ga zo door..tot in ver 2019.
:DANCE::clap2:

Eerste wintertitel voor FC Den Bosch in deze eeuw, en ze hebben nog de kans om de 2de periode binnen te halen. :)
 
Hè bah, het zal toch niet hè? Zie net dat Twente aan kop gaat in de KKD. Ik was eigenlijk nog lang niet klaar met genieten dat ze een verdieping lager spelen, dus hopelijk zakken ze nog weg.
Hear hear! Ik gun ze van alles, maar niets positiefs.
 
Hè bah, het zal toch niet hè? Zie net dat Twente aan kop gaat in de KKD. Ik was eigenlijk nog lang niet klaar met genieten dat ze een verdieping lager spelen, dus hopelijk zakken ze nog weg.

Zo’n “onmisbare” club die niet mocht degraderen is inderdaad prima te missen.
 
Hè bah, het zal toch niet hè? Zie net dat Twente aan kop gaat in de KKD. Ik was eigenlijk nog lang niet klaar met genieten dat ze een verdieping lager spelen, dus hopelijk zakken ze nog weg.

FC Twente heeft na de 2-5 nederlaag tegen Jong Ajax alle 7 wedstrijden die ze gespeeld hebben gewonnen. :eek:
De concurrentie laat helaas teveel punten liggen. :cautious:
 
Zo, was niet de avond van Helmond Sport, 3 rode kaarten. Kan mij niet heugen dat ik 1 team 3x rood zag krijgen in 1 wedstrijd.
 
Dennis Bergkamp timmert inmiddels aardig aan de weg. Hij wordt assistent-trainer bij de beloften van Almere City...


Link
 
Eindstand FC Eindhoven - FC Dordrecht 8-1

Kijkend naar het scorend verloop vraag ik me toch af wat Dordrecht heeft staan doen.

Binnen 7 minuten in de eerste helft krijgen ze er drie om hun oren, waarvan 2 in 3 minuten tijd. Direct na rust krijgen ze de 4-0 tegen. Om vervolgens in amper 6 minuten tijd nog 4 keer de bal uit het netje te moeten vissen. :unsure:
 
Terug
Bovenaan Onderaan