Eerste Divisie Algemeen

Net de samenvatting gezien, mooi man, zoveel kansen en dan nog niet winnen.

Hoorde overigens geluiden dat ze nog weer spelers willen halen in de winter...

En de goal van Go Ahead Eagles kwam door een enorme blunder van FC Twente. :D
 
En Telstar 1-4 FC Den Bosch. De 8ste overwinning op rij voor FC Den Bosch. FC Den Bosch is geweldig bezig.
Go Ahead nu eerst, gevolgt door Den Bosch een Sparta op een punt, TOP Oss staat al weer 4 punten achter de koploper en FC Twente nu 5.
Het blijft ongekend spannend bovenin de Keuken Kampioen Divisie. Ik ben zeer benieuwd wie er 1ste wordt. Het is echt een leuke competitie aan t worden.
 
Jong FC Utrecht - Jong Ajax 4-2 met nog een kwartier te gaan.
Angstgegner wordt ze al vroeg aangeleerd in de Bijlmer. :D Jong FC Utrecht heeft voor vandaag slechts 1 wedstrijd gewonnen.
 
Jong FC Utrecht - Jong Ajax 4-2 met nog een kwartier te gaan.
Angstgegner wordt ze al vroeg aangeleerd in de Bijlmer. :D Jong FC Utrecht heeft voor vandaag slechts 1 wedstrijd gewonnen.

Hoe kunnen die supertalenten nou 13 punten achter staan op GAE?
 
Jong Ajax heeft nog 4-3 gescoord in de 94e minuut en dat is dat ook direct het einde van de wedstrijd.
 
Sparta staat 2-0 achter tegen Helmond Sport. o.O Nog ongeveer een kwartier te gaan.
Helmond Sport heeft dit seizoen nog geen enkele wedstrijd gewonnen.
 
Kattemeppers die even Sparta met 3-0 verslaan. Poeh, het kan raar lopen.o.O
Jong Ajakkes wint met 2-5 in Enschede...Poeh Poeh...
 
Het lijkt erop dat geen enkele club kampioen wil worden in de Eerste Divisie.
De nr's 2, 4 en 5 hebben allemaal dik verloren.
Helmond Sport - Sparta 3-0
Top Oss - Roda JC 0-5
FC Twente - Jong Ajax 2-5
 
En Twente mist volgende wedstrijd 3 spelers door schorsingen (1x rood, 2x 5e gele kaart als ik t goed heb)
 
Er wordt hier niet eens meer honend gereageerd op Twente. Veelzeggend. Nog even en er sluipt medelijden in de zielen van het PSV-forum.
 
Ik herhaal het nog maar eens. Het lijkt erop dat geen enkele club kampioen wil worden in de Eerste Divisie. :maniac:
 
Ik herhaal het nog maar eens. Het lijkt erop dat geen enkele club kampioen wil worden in de Eerste Divisie. :maniac:

Los gezien van het feit dat je post ironisch bedoeld is, zou ik het helemaal niet zo gek vinden. Voor de clubs uit de Eerste Divisie is de Eredivisie vergelijkbaar met PSV in de Champions League: Je houdt rekening met incidentiele puntjes en hoop ieder week dat er een wonder gebeurt. Ik heb vernomen dat clubs als Sparta, Go Ahead en Twente constant alle uitkaarten verkopen. Voor de beleving binnen zo'n competitie is dat gewoon klasse. Verder ligt het niveau daar veel dichter bij elkaar en heb je te maken met veel meer gelijkwaardige wedstrijden. Op sportief vlak is de Eerste Divisie veel mooier voor die clubs.
 
Los gezien van het feit dat je post ironisch bedoeld is, zou ik het helemaal niet zo gek vinden. Voor de clubs uit de Eerste Divisie is de Eredivisie vergelijkbaar met PSV in de Champions League: Je houdt rekening met incidentiele puntjes en hoop ieder week dat er een wonder gebeurt. Ik heb vernomen dat clubs als Sparta, Go Ahead en Twente constant alle uitkaarten verkopen. Voor de beleving binnen zo'n competitie is dat gewoon klasse. Verder ligt het niveau daar veel dichter bij elkaar en heb je te maken met veel meer gelijkwaardige wedstrijden. Op sportief vlak is de Eerste Divisie veel mooier voor die clubs.

Laat FC Twente dan maar voor altijd in de eerste Divisie spelen. :lmao: :p
 
Terug
Bovenaan Onderaan