J.B.
Grootste PSV-kenner 2022
Uit ervaring kan ik je melden dat van het avondje nac niets meer over is..NAC was ook altijd een angstgegner.
Uit ervaring kan ik je melden dat van het avondje nac niets meer over is..NAC was ook altijd een angstgegner.
Dat zal ze tegenvallen in Almere.FC Eindhoven heeft de 1e wedstrijd van de play-offs met 1-0 gewonnen van Almere City.
Saaie club. Lekker wegblijven.Heej Heej VVV! Hoop dat ze het redden. Mooie club
Dan liever nac. Ik wil weer ed in BredaHeej Heej VVV! Hoop dat ze het redden. Mooie club
Jij zal het weten, maar heeft FC Eindhoven al ooit in de Eredivisie gespeeld dan?Liefst zie ik promotie voor Eindhoven of MVV. Beiden al lang niet meer in de Eredivisie.
Bovenal; Emmen eruit.
En volgend jaar ook dat vervelende Heerenveen.
Mag Groningen terugkomen als enige vertegenwoordiger van het Noorden.
Tweemaal, onder de naam EVV ipv FC.Jij zal het weten, maar heeft FC Eindhoven al ooit in de Eredivisie gespeeld dan?![]()
If you ask me, there isn’t. PSV has always played in the eredivisie, where as FC Eindhoven mostly played in the eerste divisie. So there isn’t any rivalry. Also they haven’t been working together much (e.g. youth academy), I think.Is FC Eindhoven related to PSV in any way? Or is there any historical rivalry, as this is a derby?