Eerste Divisie Algemeen

Play offs promotie/degradatie

Almere City - NEC 0-4
De Graafschap - Roda JC 2-3
NAC - Volendam 4-1

De Graafschap staat 20 punten voor op Roda JC wint in de competitie 2 x dik van Roda JC,
maar faalt in de beslissende wedstrijd. ( En al weken ervoor).

NEC wint van Almere City en heeft in de competitie heeft Almere City 2 x van NEC gewonnen.

De competitie doet er nauwelijks meer toe. De wedstrijd na de competitie is het belangrijkst. :maniac:
Nr 3 en 4 zijn uitgeschakeld. nr 7 en 8 gaan door. :zien:

Volgende wedstrijden (have finales) 20 mei

NEC - Roda JC
Emmen/Willem II - NAC
 
Play offs promotie/degradatie

Almere City - NEC 0-4
De Graafschap - Roda JC 2-3
NAC - Volendam 4-1

De Graafschap staat 20 punten voor op Roda JC wint in de competitie 2 x dik van Roda JC,
maar faalt in de beslissende wedstrijd. ( En al weken ervoor).

NEC wint van Almere City en heeft in de competitie heeft Almere City 2 x van NEC gewonnen.

De competitie doet er nauwelijks meer toe. De wedstrijd na de competitie is het belangrijkst. :maniac:
Nr 3 en 4 zijn uitgeschakeld. nr 7 en 8 gaan door. :zien:

Volgende wedstrijden (have finales) 20 mei

NEC - Roda JC
Emmen/Willem II - NAC
Van mij mogen NAC of NEC terugkomen en gooi VVV en Emmen er maar uit.
 
Zou ik wel vet vinden als Roda, NEC of NAC promoveert. Ik ben zo'n beetje opgegroeid met een Eredivisie waarin deze 3 clubs en bijvoorbeeld ook Ado nog redelijk stabiele clubs hierin waren.
 
Zou ik wel vet vinden als Roda, NEC of NAC promoveert. Ik ben zo'n beetje opgegroeid met een Eredivisie waarin deze 3 clubs en bijvoorbeeld ook Ado nog redelijk stabiele clubs hierin waren.
Haha. Ik met deze ploegen.

Screenshot_20210516-141309_Chrome.jpg
 
NEC scoort 3-0.
60' :BALL:
Het is beslist. Blunder van de keeper van Roda JC. die onnodig uitkomt en de bal mist.
 
Terug
Bovenaan Onderaan