Eerste Divisie Algemeen


Dit zijn van die berichten waardoor je weet dat de vertrutting flink aan het doorslaan is.

Voor mij is het bizar dat er dus mensen zijn die vinden dat deze dame haar functie als commercieel directeur niet meer kan uitoefenen, omdat ze boudoir fotos heeft laten maken en er daarvan eentje op internet staat.

Als ze op het strand loopt zie je meer. Wat een onzin is dit zeg.
Ik zat me net ook al af te vragen of dit nu zo erg was. Ik vond ook van niet.
 
Beste leden,

Ik heb een vraagje over deze divisie.
Is het ook mogellijk dat andere beloftenelftalelen kunnen promoveren?

Dus stel dat Bijvoorbeeld jong fc utrecht laatste eindigd en er is een andere beloften team dat kampioen geworden is hun plaats in neemt ?


In belgie bijvoorbeeld kunnen beloftenteams zakken en speelt er in de 3de klasse ook belofteteams.

Dit kan belangrijk zijn voor de ontwikkeling van de beloftes als vele clubs hun B ploeg in 2de klasse willen zien.

Ik ga er van uit dat dit in nederland niet van toepassing is?
 
Beste leden,

Ik heb een vraagje over deze divisie.
Is het ook mogellijk dat andere beloftenelftalelen kunnen promoveren?

Dus stel dat Bijvoorbeeld jong fc utrecht laatste eindigd en er is een andere beloften team dat kampioen geworden is hun plaats in neemt ?


In belgie bijvoorbeeld kunnen beloftenteams zakken en speelt er in de 3de klasse ook belofteteams.

Dit kan belangrijk zijn voor de ontwikkeling van de beloftes als vele clubs hun B ploeg in 2de klasse willen zien.

Ik ga er van uit dat dit in nederland niet van toepassing is?
Nee, Jong elftallen kunnen niet promoveren. Of ze wel kunnen degraderen weet ik niet zeker, maar ik vermoed van niet.
 
Beste leden,

Ik heb een vraagje over deze divisie.
Is het ook mogellijk dat andere beloftenelftalelen kunnen promoveren?

Dus stel dat Bijvoorbeeld jong fc utrecht laatste eindigd en er is een andere beloften team dat kampioen geworden is hun plaats in neemt ?


In belgie bijvoorbeeld kunnen beloftenteams zakken en speelt er in de 3de klasse ook belofteteams.

Dit kan belangrijk zijn voor de ontwikkeling van de beloftes als vele clubs hun B ploeg in 2de klasse willen zien.

Ik ga er van uit dat dit in nederland niet van toepassing is?

Kunnen wel degraderen uit dr KKD, maar enkel het laagstgeklasseerde Jong team, als die 10e tm 18e is geworden, en enkel als een ander Jong team uit de Tweede divisie kampioen is geworden.
Dan is er een beslissingswedstrijd.

Maar is het Jong team uit de KKD 19e of 20e is geworden, dan degradeert het direct als er een Jong te 1e of 2e is geworden in Tweede divisie.

Kortom, geen touw aan vast te knopen, maar t kan wel.
 
Kunnen wel degraderen uit dr KKD, maar enkel het laagstgeklasseerde Jong team, als die 10e tm 18e is geworden, en enkel als een ander Jong team uit de Tweede divisie kampioen is geworden.
Dan is er een beslissingswedstrijd.

Maar is het Jong team uit de KKD 19e of 20e is geworden, dan degradeert het direct als er een Jong te 1e of 2e is geworden in Tweede divisie.

Kortom, geen touw aan vast te knopen, maar t kan wel.
Jong Almere City staat in de 2e divisie 23 punten achter koploper Spakenburg en 13 punten achter nummer 2 De Treffers.
Jong Almere City is zeg maar het Ajax van de 2e divisie. ;)
 
Willem II, Ado, Nac ook. Liever een van deze 3 (en vooral Nac dan). Ik mis de potjes hier tegen Psv vooral..

Ik deel het sentiment, als jongen uit de regio van Breda.
Aan de andere kant, is NAC een beetje een angstgegner in uitwedstrijden voor PSV. Dus wat dat betreft niet ongunstig als ze nog ff in KKD blijven (a)
 
Ik deel het sentiment, als jongen uit de regio van Breda.
Aan de andere kant, is NAC een beetje een angstgegner in uitwedstrijden voor PSV. Dus wat dat betreft niet ongunstig als ze nog ff in KKD blijven (a)
Ik vind Willem2 en NAC prima KKD materiaal. ADO en Groningen terug (liefst voor Almere en Volendam) zou mijn voorkeur hebben.
 
Ik deel het sentiment, als jongen uit de regio van Breda.
Aan de andere kant, is NAC een beetje een angstgegner in uitwedstrijden voor PSV. Dus wat dat betreft niet ongunstig als ze nog ff in KKD blijven (a)
Misschien worden we getest als Nac terug is 🤔
 
Ik vind Willem2 en NAC prima KKD materiaal. ADO en Groningen terug (liefst voor Almere en Volendam) zou mijn voorkeur hebben.

NAC is qua aanhang te groot voor de KKD.
Maar het is altijd gezeik bestuurlijk. Anders hadden ze gewoon een redelijk stabiele middenmoter geweest, met af en toe een uitschieter naar boven.

ADO en Groningen horen idd in de Eredivisie thuis.
Naast de door jou genoemde clubs, zou ook Excelsior niveautje lager mogen. Satellietclub voor Ajax geworden. Opzouten dan!
Bovendien zijn 2 clubs uit Rotterdam in de Eredivisie wel genoeg.
 

5 promoties in 13 jaar.
Nou, nog 3 promoties te gaan, en ze zijn terug in de divisie waar dit topic naar vernoemd is.

Zou toch een prestatie van formaat zijn!

Een beetje de real life versie van hoe ik graag Football manager speel: beginnen in de laagste divisie in Engeland, met als doel de Premier League te winnen :grin:
Toch mooi hoe ze terug komen
 

5 promoties in 13 jaar.
Nou, nog 3 promoties te gaan, en ze zijn terug in de divisie waar dit topic naar vernoemd is.

Zou toch een prestatie van formaat zijn!

Een beetje de real life versie van hoe ik graag Football manager speel: beginnen in de laagste divisie in Engeland, met als doel de Premier League te winnen :grin:
Mooi. Hoop dat ze nog verder door kunnen groeien. Was volgens mij de dichtsbijzijnde BVO hier.
 
Terug
Bovenaan Onderaan