E-interlands

Der Jaufe

Clubicoon
De eerste E-interland ooit is gespeeld, Nederland heeft gewonnen van Engeland, en onze Ali Riza Aygün zat namens Nederland aan de knoppen.

Rondom het WK schijnt ook een heel E-WK te komen

Humtoezje

Aanvoerder
Vorig jaar vertelde een kennis dat zijn kinderen naar e-wedstrijden (met commentatoren) van anderen keken en dat ze daar heel veel plezier aan beleefden. Onze conclusie was dat én wij inmiddels oud worden én die kinderen ‘knettergek’ zijn.

Ben dus inmiddels ook knettergek, want ik kijk naar die wedstrijden.
Zo’n potje is lekker snel voorbij, die e-sporters kunnen niet tegen hun verlies, dus er gebeurt best vaak wat, commentatoren die maar wat slap ouwehoeren of echt meeleven.

Vind het eigenlijk best leuk.

En, oh ja, hoe snel dat gaat! Ik vind die gozer van PSV sympathiek en die van Ajax een lul.

Nederland-Engeland 2-1
Gewoon met volkslied en al, plus de spelers in nationaal tricot.
Ali Riza kreeg geen haasje.

Laatst bewerkt:

Bacchus

#JeSuisSjakie
Medewerker
Vorig jaar vertelde een kennis dat zijn kinderen naar e-wedstrijden (met commentatoren) van anderen keken en dat ze daar heel veel plezier aan beleefden. Onze conclusie was dat én wij inmiddels oud worden én die kinderen ‘knettergek’ zijn.

Ben dus inmiddels ook knettergek, want ik kijk naar die wedstrijden.
Zo’n potje is lekker snel voorbij, die e-sporters kunnen niet tegen hun verlies, dus er gebeurt best vaak wat, commentatoren die maar wat slap ouwehoeren of echt meeleven.

Vind het eigenlijk best leuk.

En, oh ja, hoe snel dat gaat! Ik vind die gozer van PSV sympathiek en die van Ajax een lul.

Nederland-Engeland 2-1
Gewoon met volkslied en al, plus de spelers in nationaal tricot.
Ali Riza kreeg geen haasje.
Vroeger keek ik in een speelhal nog wel eens bij iemand over z'n schouder mee, wanneer hij een spelletje speelde en ik al door m'n guldens heen was.
Zo voelt dat hele e-sports voor mij. Zelf geen geld om een playstation te kopen, dus ga je maar meekijken bij iemand anders die een spelletje speelt.
Prima toen ik twaalf was. Nu niet meer zo...

Der Jaufe

Clubicoon
Wederom mag onze E-sporter oranje vertegenwoordigen

Hij moet, net zoals het analoge oranje tegen Frankrijk.

Joost

Supporter
Zo totaal belachelijk, maar wees ongerust, e-interlands gaan miljoenen betekenen voor de FIFA mafia.
Weet je wat ook miljoenen betekent voor de FIFA? Nog een veelvoud van het bedrag van e-sports, waarbij het e-sports bedrag in het niet valt? Het WK. Ook belachelijk?

Bovenaan Onderaan