E-Divisie

Misschien interessert het weinig bij vele. Maar die Ali Riza gaat gewoon vrolijk verder waar die mee is gebleven. 3 potjes alweer gespeeld en 3 keer gewonnen van Vitesse, Heracles en Twente. Zou toch wel een hele knappe prestatie zijn als die ook op de xbox kampioen wordt nadat die al in het eerste seizoenshelft kampioen is geworden op de playstation. Toch wel lekker dat zo iemand PSV op de kaart zet met dat edivisie. Als je het vergelijkt met die gozer van vorig jaar die 16e ofzo werd en met zijn joystick aan het gooien was en andere rare fratsen.

Ach het is leuk voor hem. Sympathieke gast en speelt volgens mij goed. Wie weet werft het nog wat jeugdige supporters en goodwill. Het is in ieder geval beter dan deze pipo:

https://www.voetbalprimeur.nl/video...naar-alsof-hij-zichzelf-zit-te-vingeren-.html

Zie wel vaker video's van hem waarin hij aggressief en ongeïnteresseerd zit te spelen. Ondanks dat de E-Divisie geen grote rol speelt is zo'n persoon niet echt lekker voor het imago van je club voor de mensen die dat wel actief volgen.
 
Ach het is leuk voor hem. Sympathieke gast en speelt volgens mij goed. Wie weet werft het nog wat jeugdige supporters en goodwill. Het is in ieder geval beter dan deze pipo:

https://www.voetbalprimeur.nl/video...naar-alsof-hij-zichzelf-zit-te-vingeren-.html

Zie wel vaker video's van hem waarin hij aggressief en ongeïnteresseerd zit te spelen. Ondanks dat de E-Divisie geen grote rol speelt is zo'n persoon niet echt lekker voor het imago van je club voor de mensen die dat wel actief volgen.

Haha, ik zag dat voorbij komen ja. Wat een clown. Verloor eerder ook al met 10-0 van ADO op de playstation volgens mijn op dezelfde manier.

Verder helemaal eens. Achteraf toch een goede keus om die Tony Kok na 2 dagen weg te sturen, en deze Ali Riza aan te nemen. Heel rustig en komt inderdaad sympathiek over. Heeft ook zo te zien veel Turkse jonge fans die tegen hem opkijken omdat die half Turks is.
 
Misschien interessert het weinig bij vele. Maar die Ali Riza gaat gewoon vrolijk verder waar die mee is gebleven. 3 potjes alweer gespeeld en 3 keer gewonnen van Vitesse, Heracles en Twente. Zou toch wel een hele knappe prestatie zijn als die ook op de xbox kampioen wordt nadat die al in het eerste seizoenshelft kampioen is geworden op de playstation. Toch wel lekker dat zo iemand PSV op de kaart zet met dat edivisie. Als je het vergelijkt met die gozer van vorig jaar die 16e ofzo werd en met zijn joystick aan het gooien was en andere rare fratsen.
Heb er niks mee, maar ach toch leuk dat we winnen ;)


Ach het is leuk voor hem. Sympathieke gast en speelt volgens mij goed. Wie weet werft het nog wat jeugdige supporters en goodwill. Het is in ieder geval beter dan deze pipo:

https://www.voetbalprimeur.nl/video...naar-alsof-hij-zichzelf-zit-te-vingeren-.html

Zie wel vaker video's van hem waarin hij aggressief en ongeïnteresseerd zit te spelen. Ondanks dat de E-Divisie geen grote rol speelt is zo'n persoon niet echt lekker voor het imago van je club voor de mensen die dat wel actief volgen.
Pfff, ik zou mij als club terugtrekken en de speler d'r uitgooien. Dit wil je toch gewoon niet
 
Lijkt erop dat onze grote vriend, Ali Riza kansloos het kampioenschap gaat verliezen aan die Dani van Ajax.

Geen idee of mensen dit zit te kijken op Fox Sports 1. Maar Ali verloor de eerste wedstrijd op de xbox kansloos met 5-1. Wat was die slecht zeg. Nu moet die met 4-0 of 6-1 winnen op zijn favoriete console PS4 winnen van Dani.
 
PSV-esporter Stefano Pinna tweede van de wereld na verloren finale FIFA eWorld Cup
https://www.ed.nl/psv/psv-esporter-...-na-verloren-finale-fifa-eworld-cup~a57baf9f/
fc3c4446-9715-11e8-91ff-e9aed202970e.jpg


Verrassend dat Dani Hagebeuk er al zo vroeg uitlag. Deed die Engelsman die zij gecontracteerd hadden niet mee?
 
Laatst bewerkt:
Bah FIFA. En dan nog wel als eSport... :braak: Doet me denken aan het vrouwenvoetbal: heeft niks weg van het echte voetbal en is het investeren niet waard.
 
Bah FIFA. En dan nog wel als eSport... :braak: Doet me denken aan het vrouwenvoetbal: heeft niks weg van het echte voetbal en is het investeren niet waard.

Vrouwenvoetbal is net zo echt als mannenvoetbal.

Vrouwenvoetbal is juist het investeren waard, Nederland presteert daar tenminste wel.
 
Ajax start E-Divisie met gelijkspel tegen Heracles

link

De E-Divisie is begonnen en namens Ajax trad Lev Vinken aan tegen Heracles. Het lijkt wel bijna de echte Eredivisie, met Heracles als tegenstander en een gelijkspel als resultaat.

:D :lmao:
 
Huh, hebben we 2 e-sporters, of is die Ali er uit gegooid?

3 zelfs, want die gast van het 1e seizoen (Romal) zit er ook nog bij. Als begeleider, coach, pr-management; kortom een heel team/industrie aan het worden.

Ali Riza start de tweede seizoenshelft, verwacht ik.
 
Ik heb het artikel gelezen, nou ja gescand, maar wat gaat er nu gespeeld worden? Staat dat in het artikel?
Er komen competities in Belgie en Nederland voor het spel League of Legends. PSV wil in de Nederlandse competitie een team leveren. Deze competities zullen voornamelijk als ontwikkelplekken gezien, daar de hoofdcompetitie een Europa brede competitie is. Het is echter wel mogelijk dat teams uit regionale competities en plek kopen in de hoofdleague.

PSV is overigens zeker niet de eerste. Schalke 04 zit al jaren op het hoogste Europese niveau en Fenerbahce komt via de Turkse competitie zelfs bijna elk jaar op het WK.

Ook in Amerika zijn de traditionele sportteams aanwezig in de League eSports. Bijna elk team in de hoogste Amerikaanse competitie is gekoppeld aan een NBA team. Er gaat inmiddels ook grof geld in rond, de WK finale van League of Legends heeft veel meer viewers dan de Superbowl finale.
 
Leyton Orient speelt slim in op de huidige lentestop door een toernooi te organiseren op FIFA, 128 clubs hebben zich aangemeld waaronder PSV. Het is de bedoeling dat een E-sporter, speler of fan namens de club gaat spelen.

Daarnaast hebben ze een crowdfunding opgezet waarvan 75% naar EFL clubs (Championship, League 1, League 2) die het moeilijk hebben gaat en 25% naar goede doelen: https://www.leytonorient.com/2020/03/17/ultimate-quaran-team-raising-money-through-togetherness/

Een klasse actie :clap:

Voor de liefhebbers, hou het kanaal van Leyton Orient in de gaten: https://twitter.com/leytonorientfc

ETT6oNcWsAIqyFI
 
Het PSV League of Legends team heeft de Nederlandse competitie gewonnen, waardoor ze naar 'EU Masters' konden. Dit is zeg maar de KKD van league of legends, maar dan in toernooi vorm. Hier zijn ze echter kansloos ingemaakt, dus geen promotie naar de hoogste Europese competitie. Op zich te verwachten, aangezien de hoogste Europese competitie een van de besten van de wereld is.

Ik heb geen idee in hoeverre dit PSV geld kost / oplevert, of hoeveel kijkers er naar kijken. Het is wel voor het eerst (in hele lange tijd) dat een Nederlands team uberhaupt naar EU Masters ging.
 
Het PSV League of Legends team heeft de Nederlandse competitie gewonnen, waardoor ze naar 'EU Masters' konden. Dit is zeg maar de KKD van league of legends, maar dan in toernooi vorm. Hier zijn ze echter kansloos ingemaakt, dus geen promotie naar de hoogste Europese competitie. Op zich te verwachten, aangezien de hoogste Europese competitie een van de besten van de wereld is.

Ik heb geen idee in hoeverre dit PSV geld kost / oplevert, of hoeveel kijkers er naar kijken. Het is wel voor het eerst (in hele lange tijd) dat een Nederlands team uberhaupt naar EU Masters ging.

Winnen we in ieder geval nog ergens iets :maniac:
 
Terug
Bovenaan Onderaan