E-Divisie

Die nieuwe jongen van PSV doet het zeker goed.

Wel opvallend, hij moest tegen FC Twente in de 3e wedstrijd ( Tony Kok, wie ken hemt niet? Zat eerst bij PSV maar werd na 2 dagen ontslagen vanwege zijn tweets over PSV ) en hij verloor kansloos met 5-0.
 
Gisteren voor de allereerste keer zo’n potje zitten kijken. Je moet wel goed turen met die kleine poppetjes.

Die gozer van PSV doet het wel goed. Wat ik mooi vond waren zijn reacties op (tegen)doelpunten: gewoon niet, geen krimp.

Behalve dan dat het leek of hij kramp in zijn klauwen kreeg. Is dat zo? Is er hier een kenner die beaamt dat je kramp in je vingers krijgt van Fifa spelen?

Met na afloop een interview waarin ik wéér op het verkeerde been stond: zachtaardige aardige gozer met een zachte g.
Die van ADO klopte stereotypematig beter: wat een nerd.
 
Gisteren voor de allereerste keer zo’n potje zitten kijken. Je moet wel goed turen met die kleine poppetjes.

Die gozer van PSV doet het wel goed. Wat ik mooi vond waren zijn reacties op (tegen)doelpunten: gewoon niet, geen krimp.

Behalve dan dat het leek of hij kramp in zijn klauwen kreeg. Is dat zo? Is er hier een kenner die beaamt dat je kramp in je vingers krijgt van Fifa spelen?

Met na afloop een interview waarin ik wéér op het verkeerde been stond: zachtaardige aardige gozer met een zachte g.
Die van ADO klopte stereotypematig beter: wat een nerd.

Ja dat kan voorkomen, al gaat kramp wat ver. Wanneer je op een brakke zondag veel gamed dan kun je aan het einde van de dag wel wat last van je vingers krijgen :D

Wel goed dat ze gekozen hebben voor wat anders, die Romal kon er niks van. Volg het eigenlijk amper, kijk elke week wel wat de uitslagen zijn. Het kan wel eens voorkomen dat ik een potje kijk, de frustratie wanneer die Ajacied verliest is geweldig :D

De stand voor de geïnteresseerden

9_stand.png

 
Klopt, Ali maakt m'n verwachtingen waar. Erg leuke jongen ook. Vind sowieso dat hij en Romal het leuk doen, al zie je wel dat het geen professionele presentatoren zijn :D
Wat ook mooi is, is dat de E-sporter die door Ajax verhuurd is (aan Sparta), hoger staat op de ranglijst dan Ajax zelf :p
 
Klopt, Ali maakt m'n verwachtingen waar. Erg leuke jongen ook. Vind sowieso dat hij en Romal het leuk doen, al zie je wel dat het geen professionele presentatoren zijn :D
Wat ook mooi is, is dat de E-sporter die door Ajax verhuurd is (aan Sparta), hoger staat op de ranglijst dan Ajax zelf :p

Hahahaha echt? Er wordt een E-sporter verhuurd?
 
Klopt, Ali maakt m'n verwachtingen waar. Erg leuke jongen ook. Vind sowieso dat hij en Romal het leuk doen, al zie je wel dat het geen professionele presentatoren zijn :D
Wat ook mooi is, is dat de E-sporter die door Ajax verhuurd is (aan Sparta), hoger staat op de ranglijst dan Ajax zelf :p

Beter team dan met Tony Kok. Prima van PSV om die gast weg te bonjouren. Te lomp in voorkomen, gedrag en taalgebruik.

Heb begrepen dat ze in het stadion een moderne studio hebben gebouwd met een tribunetje. En dat die e sporter van vorig jaar, Romal, daar mede een uithangbord voor is om dat te promoten. Zag hem op tv. Het is allemaal nieuw vor hem, dat zie je. Maar als RdB analist kan zijn bij Fox, kan hij zeker PSV presenteren. Volgens mij uiteindelijk zelfs beter dan e sporter zijn.
 
Ja.
Jaja.
Ali Riza gaat kampioen worden.
Niet verliezen van VVV (17e) en het is binnen.
Wel verliezen van VVV met 1 doelpunt verschil en de concurrent Roda wint van NAC (18e) met 11 doelpunten verschil en het is ook binnen.
Kampioenûh!
 
Ja.
Jaja.
Ali Riza gaat kampioen worden.
Niet verliezen van VVV (17e) en het is binnen.
Wel verliezen van VVV met 1 doelpunt verschil en de concurrent Roda wint van NAC (18e) met 11 doelpunten verschil en het is ook binnen.
Kampioenûh!

https://www.foxsports.nl/nieuws/artikel/2062450/psv-winterkampioen-edivisie-zinderende-slotweek
Hij is winterkampioen na de 5-1 overwinning op VVV.
Hij is pas officieel kampioen als hij ook na de 2e seizoenshelft bovenaan staat. :shifty:
 
Kwam per ongeluk op het filmpje van dat e gedoe maar jezus wat een belachelijke onzin, dat PSV spelers als Jesus en Ronaldo er in heeft is al te idioot voor woorden, maar dan zie ik ook nog eens een Gullit voorbij komen! Serieus? Gullit? Sowieso een afgang als je als club mee werkt aan een edivisie maar jezelf zo verloochend door niet de eigen spelers te gebruiken. Idiote nep competitie pannekoek:sick::header:
 
Kwam per ongeluk op het filmpje van dat e gedoe maar jezus wat een belachelijke onzin, dat PSV spelers als Jesus en Ronaldo er in heeft is al te idioot voor woorden, maar dan zie ik ook nog eens een Gullit voorbij komen! Serieus? Gullit? Sowieso een afgang als je als club mee werkt aan een edivisie maar jezelf zo verloochend door niet de eigen spelers te gebruiken. Idiote nep competitie pannekoek:sick::header:

http://www.edivisie.nl/
Bij de FAQ, eerste vraag staat waarom ze dat doen.
 
Misschien interessert het weinig bij vele. Maar die Ali Riza gaat gewoon vrolijk verder waar die mee is gebleven. 3 potjes alweer gespeeld en 3 keer gewonnen van Vitesse, Heracles en Twente. Zou toch wel een hele knappe prestatie zijn als die ook op de xbox kampioen wordt nadat die al in het eerste seizoenshelft kampioen is geworden op de playstation. Toch wel lekker dat zo iemand PSV op de kaart zet met dat edivisie. Als je het vergelijkt met die gozer van vorig jaar die 16e ofzo werd en met zijn joystick aan het gooien was en andere rare fratsen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan