E-Divisie

Brenet heeft ook een aantal Tweets met kleurrijke inhoud. Komt nou ook allemaal boven water..

Die waren op Twitter al lang rondgegaan, nu dus weer. Gelukkig heeft hij ze al verwijderd, al kan je ze volgens mij alsnog vinden doordat Twitter niet bepaald goed werkt.
 
Romal Abdi komt over als een leuke gast, maar hij verliest haast al zijn wedstrijden -_- Vandaag weer 0 wedstrijden gewonnen op de Fifa interactive World Cup. Dan kan die andere gast nog zo een grote twitter geschiedenis hebben, je doet dan iig wel serieus mee als hij de esporter is. Nu is het een beetje een lachertje.
 
Romal Abdi komt over als een leuke gast, maar hij verliest haast al zijn wedstrijden -_- Vandaag weer 0 wedstrijden gewonnen op de Fifa interactive World Cup. Dan kan die andere gast nog zo een grote twitter geschiedenis hebben, je doet dan iig wel serieus mee als hij de esporter is. Nu is het een beetje een lachertje.

E-sport 'sport' noemen is al een lachertje op zich.
 
Afgelopen toernooi was inderdaad ver beneden de verwachtingen. Naast een, op sociale media gebied sterke speler, lijkt me een sportief goede aanwinst ook niet geheel onbelangrijk als je als club zijn iets wilt neerzetten in dit concept.
 
Romal Abdi komt over als een leuke gast, maar hij verliest haast al zijn wedstrijden -_- Vandaag weer 0 wedstrijden gewonnen op de Fifa interactive World Cup. Dan kan die andere gast nog zo een grote twitter geschiedenis hebben, je doet dan iig wel serieus mee als hij de esporter is. Nu is het een beetje een lachertje.

De excuus-allochtoon van PSV.
Die andere loser is aangenomen door Twente. Zij denken ach met "kut-boeren" bedoelde hij ons niet. Wij zijn ten slotte Duitsers.
 
Hij noemde Twente kut tukkers, in een tweet, maar Twente vindt dat al lang geleden, dus geen probleem.
 
E-divisie... Wat is dat nu weer voor een nieuwlichterij... Eerst vrouwen, nu dit... Wha's next, een competitie voor geestelijk gehandicapten??

ik word oud... :pet:
 
E-divisie... Wat is dat nu weer voor een nieuwlichterij... Eerst vrouwen, nu dit... Wha's next, een competitie voor geestelijk gehandicapten??

ik word oud... :pet:

Wij zijn het niet vaak zo ontzettend eens als over dit onderwerp.

Oké en ook een beetje over dat je oud wordt. :D
 
Er zijn wel meer dingen waarover we het ontzettend eens zijn. Over Griekse serveerstertjes bijvoorbeeld.

Het wordt inderdaad weer eens tijd. Al hebben ze bij PSV zelf ook heel leuk personeel op de sponsoretage.
Als we er weer eens uitgenodigd worden voor zo'n verzorgd uitje, zullen we eens zien of we je mee kunnen nemen. ;)
 
Met zijn 4 doelpunten kan het haast niet anders dan dat Locadia de eerste TOTW PSV-er zal gaan worden in FIFA 18!
 
Met zijn 4 doelpunten kan het haast niet anders dan dat Locadia de eerste TOTW PSV-er zal gaan worden in FIFA 18!

fifa-18-team-of-the-week-1.jpg

Nog niet. Driesje staat er wel bij.
 
Terug
Bovenaan Onderaan