Duits voetbal

Volgens mijn app is Malen afwezig bij Dortmund ivm virus? Corona?

Schijnt wat anders te zijn. Want tegenwoordig nog omslachtig spreken van een ''virusinfectie'' zou raar zijn. Dat geeft elke club tegenwoordig netjes aan, ook omdat de speler in kwestie dan in quarantaine moet.
 
DFB-Pokal
Bekerwinnaar van vorig jaar Dortmund vliegt eruit tegen Sankt Pauli (2e Bundesliga). o.O
Sankt Pauli - Borussia Dortmund 2-1
 
Afgelopen weekend nog met 5-1 winnen van Freiburg, en een paar dagen later uitgeschakeld worden door St. Pauli. Dortmund in een notendop.
 

Ik vind de laatste zin gewoon een mooie zin. Voor iemand die er nog middenin staat, is het redelijk knap het zo beschouwend te verwoorden.
Herkenbaar, denk ik, voor iedereen die totaal opgaat in zijn werk. In zijn/haar relatie ook, wellicht.

(Laat ‘wellicht’ maar weg. Was sich liebt das neckt sich.)
 
Bayern München verliest met 4-2 van VFL Bochum.

2-1 werd gescoord door Jurgen Locadia uit een Penalty. :D
 

Vreemde zaak. Dus bij Bayern ligt het aan de scheids, maar bij Wolfsburg ligt het aan Wolfsburg. Maar bij de zaak Wolfsburg had de scheids ook beter kunnen opletten naar mijn mening.
 

Vreemde zaak. Dus bij Bayern ligt het aan de scheids, maar bij Wolfsburg ligt het aan Wolfsburg. Maar bij de zaak Wolfsburg had de scheids ook beter kunnen opletten naar mijn mening.
Precies. Dat vond ik overigens toen al. Bayern is blijkbaar het Ajax van Duitsland dat ze zo gematst worden.
 
Mane naar verluid naar Bayern. 50 miljoen, een forse prijs voor een 30 jarige buitenspeler, daar die doorgaans niet super lang meegaan. Toch zal Liverpool een flink gemis voelen en het op moeten vangen. Wellicht hebben ze hem wel perfect op tijd verkocht, nu hij nog geld waard was en nog neit helemaal afgetakeld was.

Ben wel benieuwd wat hij gaat verdienen. Als Gravenbergh daar al 10 miljoen verdient ....
 
35 miljoen betalen voor Haller. Echt, Dortmund begint ook een steeds grotere grap te worden. Waar je eerst Haaland had, moet je straks een heel jaar gaan kijken naar die lantaarnpaal die alleen een doelpunt kan scoren als hij binnen de 0 tot 11 meter van de doellijn verwijdert is. Waarom trappen al die clubs toch iedere keer weer in dit soort spelers. En straks maar weer janken dat Bayern binnen 20 speelrondes kampioen wordt.

Bewijst overigens maar weer dat het niet uit maakt wie daar de scepter zwaait. Zelfs dat kut konijn kan gewoon hoog in de boom gaan zitten met zijn spelers.
 
Terug
Bovenaan Onderaan