Duits voetbal

Mwah, wel wat aardige dingen gezien hoor, zeker in de eerste helft. Het zal ff wennen voor hem zijn, maar dat komt wel goed. Dortmund in zijn geheel speelde slecht, en dat is toch echt een verdienste geweest van Freiburg. Ik heb Haaland ook niet gezien.
Dit dus. Die commentatoren weten niet waar ze het over hebben. Heeft van wat ik gezien heb meer dan genoeg handelingssnelheid voor de Bundesliga. Tempo ligt daar ook niet veel hoger dan hier, alleen is het wat fysieker. Freiburg speelde gewoon goed georganiseerd, en daar kon niemand van Dortmund tegenop, inclusief Haaland, Bellingham of Reus. Malen speelde niet slecht, toonde aan direct me te kunnen, maar het hele team zat gewoon niet in de wedstrijd, en dat was ook een verdienste van Freiburg dat er de hele wedstrijd bovenop zat bij Dortmund. Malen kreeg ook een achterlijke gele kaart omdat ie bij het wegdraaien zijn tegenstander per ongeluk op het gezicht raakt met een zwaaiende arm.
 
Zo, leip zeg. Na de voorbereiding gaf niemand er 1 stuiver voor. Wie weet gaat Mark gewoon flink verrassen.
Qua dat betreft. Je kunt beter direct alles tegen hebben in de voorbereiding dan in de competitie.
Zegt ook iets dat de voorbereiding ook niets zegt over een team/prestatie. (wel trouwens niet zeggen dat van Bommel direct ook een top seizoen gaat krijgen. Want drie wedstrijden winnen is leuk maar er is nog een lange weg te gaan).


Wel leuk voor hem.
 
Zo, leip zeg. Na de voorbereiding gaf niemand er 1 stuiver voor. Wie weet gaat Mark gewoon flink verrassen.
Niemand? ;)
Ik hoop dat Wolfsburg iig in de top5 eindigt. Dan hebben ze het erg goed gedaan. In de Bundesliga komt er ook steeds dichter bij elkaar allemaal. Je had altijd Bayern met daarachter Dortmund en dan een hele tijd niets. Nu heb je behalve Bayern nog Dortmund, Leipzig, Leverkusen/Wolfsburg/Eintracht allemaal clubs die strijden voor in de top4 te eindigen.
 
Niemand? ;)
Ik hoop dat Wolfsburg iig in de top5 eindigt. Dan hebben ze het erg goed gedaan. In de Bundesliga komt er ook steeds dichter bij elkaar allemaal. Je had altijd Bayern met daarachter Dortmund en dan een hele tijd niets. Nu heb je behalve Bayern nog Dortmund, Leipzig, Leverkusen/Wolfsburg/Eintracht allemaal clubs die strijden voor in de top4 te eindigen.
Na de voorbereiding gaf niemand er 1 stuiver voor... Niemand? Nee, een stugge Iraanse fan-boy bleef tegen de stroom in vertrouwen houden in de kunde van Mark van Bommel*... ;)

*Vrij naar Asterix en Obelix
 
  • Hahaha!
Reactions: IPF
1 mooi seizoen maar? Ze zijn natuurlijk nog maar net onderweg, maar hopelijk blijft hij het goed doen.
Ik zie hem graag kampioen worden om vervolgens een nieuwe kans te krijgen bij ons en Schmidt te vervangen volgend jaar, zodat we onder Mark kampioen worden en in de CL al zijn oude werkgevers verpulveren🥳
 
In de opstelling van Leipzig staat Angeliño op de plek waar Doan nu speelt bij PSV. Klopt dat wel?
Zou wat zijn zeg: Angeliño valse rechtsbuiten.


Voorzet uit de lucht vol op de wreef genomen, panklaar op hoofdhoogte tussen de pienantiestip en de keeper na een crosspass vanuit het achterveld.
Angeliño.
Zo herinner ik mij hem.
Mooi man.
 
In de opstelling van Leipzig staat Angeliño op de plek waar Doan nu speelt bij PSV. Klopt dat wel?
Zou wat zijn zeg: Angeliño valse rechtsbuiten.


Voorzet uit de lucht vol op de wreef genomen, panklaar op hoofdhoogte tussen de pienantiestip en de keeper na een crosspass vanuit het achterveld.
Angeliño.
Zo herinner ik mij hem.
Mooi man.
houdt je het papiertje op de kop? ;)
Angelino stond vandaag (zoals meestal) linksachter.
Al speelden ze met 3 central en daarmee Angelino (LVV) en Mukiele (RVV) dus wat verder naar voren.
 
Laatst bewerkt:
Bayern München verliest met 1-2 van Eintracht Frankfurt.
Sam Lammers viel in bij een 1-1 stand.
 
Half uur gespeeld en Bayern staat uit al 0-2 voor tegen Leverkusen, de nummer 2. Bundesliga is werkelijk de saaiste competitie ter wereld als het om het kampioenschap gaat.
 
Terug
Bovenaan Onderaan