Duits voetbal

Wat een heerlijke wedstrijd is het. Echt van een hoog niveau. Dortmund af en toe wel wat slordig. Bayern nu op een 0-1 door een mooie stift van Kimmich.
 
2 de helft was Dortmund matig, ze hadden wel een penalty moeten hebben, maar Bayern wint derhalve met 0-1. 2de heft was wat aan de saaie kant.
 
Ik vond het ook een lekker potje. Verbaasde me ook over de penalty die Dortmund niet kreeg. Al was de bodycheck op Lewandowski aan het einde van de wedstrijd ook wat enthousiast. Anyways, leuk om weer sport/voetbal te kunnen kijken.

Stadiongeluid was ook leuk. We (mevr. Mikasa et moi) vroegen ons wel af hoe dat werkte? Want er werd ook op de juiste momenten gefloten bijvoorbeeld.

Hoe grappig zou het zijn als de fans vanuit hun woonkamer konden roepen en dat er op elke stadionstoel een luidspreker staat. Hahaha.....
 
Ik vond het ook een lekker potje. Verbaasde me ook over de penalty die Dortmund niet kreeg. Al was de bodycheck op Lewandowski aan het einde van de wedstrijd ook wat enthousiast. Anyways, leuk om weer sport/voetbal te kunnen kijken.

Stadiongeluid was ook leuk. We (mevr. Mikasa et moi) vroegen ons wel af hoe dat werkte? Want er werd ook op de juiste momenten gefloten bijvoorbeeld.

Hoe grappig zou het zijn als de fans vanuit hun woonkamer konden roepen en dat er op elke stadionstoel een luidspreker staat. Hahaha.....
Ik gok dat er een minuutje vertraging in zat, zodat de productie de juiste geluiden eronder kon zetten.
Zo zou ik het doen tenminste.
 
Ongelooflijk hoe je daar geen penalty voor kan geven. Maar nee het Ajax van Duitsland moet koste wat kost de titel pakken helaas.
Uiteindelijk mis je gewoon die 80.000 man. Stadiongeluid wel prettig als bankzitter thuis :)
 
Een Japanse app gaat het mogelijk maken om vanuit huis je team aan te moedigen. Zoals ik vanmorgen al opperde. Geinig!



En dan de wedstrijd gestaakt krijgen vanwege spreekkoren. :ROFL:

Ik ben echt benieuwd hoe dat gaat klinken. En ik vraag me ook af of dat wel zo slim is, als ik sommige mensen in mijn omgeving hoor schreeuwen. Kunnen we maar beter niet door het stadion laten galmen :maniac: :lmao:
 
Een Japanse app gaat het mogelijk maken om vanuit huis je team aan te moedigen. Zoals ik vanmorgen al opperde. Geinig!



En dan de wedstrijd gestaakt krijgen vanwege spreekkoren. :ROFL:
Alleen is het hier volgens mij zo dat je kunt kiezen uit bepaalde geluiden en dus niet zelf kunt inspreken/-schreeuwen.

Desondanks wel een leuk idee! :D
 
Alleen is het hier volgens mij zo dat je kunt kiezen uit bepaalde geluiden en dus niet zelf kunt inspreken/-schreeuwen.

Desondanks wel een leuk idee! :D
Dat het voorgeprogrammeerde geluiden zijn, was mij niet helemaal duidelijk. Kan wel, als ik het artikel lees.
Maar niet per se, toch?
 
Dat het voorgeprogrammeerde geluiden zijn, was mij niet helemaal duidelijk. Kan wel, als ik het artikel lees.
Maar niet per se, toch?
Electronicaconcern Yamaha heeft de remote cheerer (aanmoediger op afstand) ontwikkeld die de keuze biedt om bijvoorbeeld applaus, clubliederen of andere yells te laten klinken. Ook boegeroep behoort tot de opties. Het is zelfs mogelijk te kiezen aan welke kant van het speelveld het geluid klinkt, bijvoorbeeld achter het doel van de tegenstander.

Ik zie nergens dat je zelf kan roepen.
 
Electronicaconcern Yamaha heeft de remote cheerer (aanmoediger op afstand) ontwikkeld die de keuze biedt om bijvoorbeeld applaus, clubliederen of andere yells te laten klinken. Ook boegeroep behoort tot de opties. Het is zelfs mogelijk te kiezen aan welke kant van het speelveld het geluid klinkt, bijvoorbeeld achter het doel van de tegenstander.

Ik zie nergens dat je zelf kan roepen.
Wie zingt die yells en clubliederen dan? Ik zie nergens dat ze dat al voorgeprogrammeerd hebben.
 
Wie zingt die yells en clubliederen dan? Ik zie nergens dat ze dat al voorgeprogrammeerd hebben.
Ik denk dat als je het zelf kan inspreken ze het niet omschrijven als 'de keuze bieden'. Ik denk dat het gewoon stationgeluid is, net als in de Bundesliga.
 
Terug
Bovenaan Onderaan