Duits voetbal

Wat een debuut voor Robben, nu al twee goals gemaakt! Bayern staat op dit moment met 3-0 voor tegen Wolfsburg, het lek is boven?
 
m1dz172a97lf.jpg

m1dz172applh.jpg


:D:D:D:D
 
1.Bayern Munchen
2.VfL Wolfsburg
3.Werder Bremen
4.Hamburger SV
5.VfB Stuttgart
6.Bayer Leverkusen
7.Schalke 04
8.Borussia Dortmund
 
Laatst bewerkt:
1.Bayern Munchen
2.VfL Wolfsburg
3.Werder Bremen
4.Hamburger SV
5.VfB Stuttgart
6.Bayer Leverkusen
7.Schalke 04
8.Borussia Dortmund

Van Gaal zou eens moeten proberen om Ribery en Robben bij elkaar te zetten op links i.p.v. 1 op de uiterste linker- en 1 op de uiterste rechterflank. Samen dollen ze een vierdubbele dekking, maar als ze allebei op een eiland staan minder doen ze dat net iets minder snel. Als hij dit doet zie ik nog kansen dat Bayern weer om de titel gaat strijden, anders zie ik het niet zo snel gebeuren. Hamburg heeft voorlopig de beste papieren, die winnen ook de slechtere wedstrijden met een minimaal verschil, en dat doet Bayern niet.
 
Van Gaal zou eens moeten proberen om Ribery en Robben bij elkaar te zetten op links i.p.v. 1 op de uiterste linker- en 1 op de uiterste rechterflank. Samen dollen ze een vierdubbele dekking, maar als ze allebei op een eiland staan minder doen ze dat net iets minder snel. Als hij dit doet zie ik nog kansen dat Bayern weer om de titel gaat strijden, anders zie ik het niet zo snel gebeuren. Hamburg heeft voorlopig de beste papieren, die winnen ook de slechtere wedstrijden met een minimaal verschil, en dat doet Bayern niet.

Robben+Ribery = Robbery
 
Beckenbauer uit kritiek op aankopen Van Gaal

Franz Beckenbauer heeft het transferbeleid van Bayern München scherp veroordeeld. De voorzitter van de Duitse topclub ziet een aantal van de aankopen van coach Louis van Gaal niet als echte versterkingen.

Bayern investeerde afgelopen zomer maar liefst 75 miljoen euro in nieuwe spelers, maar de resultaten zijn tot dusver matig. "Sommigen zie ik meer als spelers voor de breedte, niet als versterkingen", aldus Beckenbauer tegenover Bild.

Ook recordaankoop Mario Gomez moet het ontgelden. "Gomez mocht in Bordeaux twaalf minuten invallen. Ik had verwacht dat zich zou laten zien. Helaas heeft hij de kans om iets te bewijzen tegenover de coach niet gepakt. Luca Toni toonde veel meer inzet."

Tot dusver maakten ook Anatoliy Tymoschuk, Danijel Pranjic en Edson Braafheid hun transfersom nog niet waar. Daarom sluit Beckenbauer veranderingen in de selectie niet uit. "Mogelijk hebben we wat te veel spelers. Dat zullen we wellicht in de winterstop oplossen", zegt hij tegenover de Duitse televisiezender DSF.

Wat een belachelijke uitspraken. Braafheid kwam voor een grijpstuiver, en Pranjic is die 8 miljoen echt wel waard. Geen topper, maar wel een bruikbare speler. De dure mislukkingen, Tymoschuk en vooral Gomez zijn de grootste mislukkingen. Wie koopt nu in godsnaam voor 30 miljoen een spits als je de nieuwe coach nog niet eens hebt aangesteld...

Het zijn Bayern's aankopen die de grootste mislukkingen zijn, niet die van van Gaal.
 
Terug
Bovenaan Onderaan