Duits voetbal

Het verschil alleen al dat Pavard wereldkampioen is en vaste kracht bij Frankrijk en Neres de reserve speler bij Ajax is en internationaal gezien nog helemaal niets voorstelt, maakt het gewoon belachelijk allemaal...
Ik kan het alleen maar met je eens zijn. Maar in hetzelfde geval kan natuurlijk geen enkele speler in de Nederlandse ED boven die 35 mil uitkomen en ik mag toch hopen dat we Lozano en Bergwijn niet voor dit bedrag of heel veel minder gaan verkopen. Vergelijken blijft altijd lastig. We kunnen afgeven op anderen, maar uiteindelijk kunnen wij ook dit soort bedragen vragen. Of we ze krijgen, dat hangt af van de markt. Je vraagt je af wat er mis is aan de uitstraling van ons PSV. Waarom komen de grote sponsors niet. Bedrijven met binding in onze regio. Moeten we ipv Gerbrands misschien een grote naam (minder naar capaciteiten kijken). Hebben we te weinig topsportklimaat? Het heeft ons allemaal veel gebracht maar brengt ons qua aanzien niet veel. Het maalt topclubs niets of we vaak kampioen worden, de spelers bij de nr 2 brengen net zoveel op. Bayern trouwens wel een club in verval. Geen top 10 Europa meer gezien de prestaties in de CL.
 
Laatst bewerkt:
Ik kan het alleen maar met je eens zijn. Maar in hetzelfde geval kan natuurlijk geen enkele speler in de Nederlandse ED boven die 35 mil uitkomen en ik mag toch hopen dat we Lozano en Bergwijn niet voor dit bedrag of heel veel minder gaan verkopen. Vergelijken blijft altijd lastig. We kunnen afgeven op anderen, maar uiteindelijk kunnen wij ook dit soort bedragen vragen. Of we ze krijgen, dat hangt af van de markt. Je vraagt je af wat er mis is aan de uitstraling van ons PSV. Waarom komen de grote sponsors niet. Bedrijven met binding in onze regio. Moeten we ipv Gerbrands misschien een grote naam (minder naar capaciteiten kijken). Hebben we te weinig topsportklimaat? Het heeft ons allemaal veel gebracht maar brengt ons qua aanzien niet veel. Het maalt topclubs niets of we vaak kampioen worden, de spelers bij de nr 2 brengen net zoveel op. Bayern trouwens wel een club in verval. Geen top 10 Europa meer gezien de prestaties in de CL.
Wel een snelle conclusie. Eerst maar eens zien wat Bayern na de winter in Europa klaar speelt.

Wel blijft het wonderlijk dat Ajax zoveel klappers maakt en PSV zo weinig. Het heeft dus niets met de voetbalprestaties van doen.
 
Wel een snelle conclusie. Eerst maar eens zien wat Bayern na de winter in Europa klaar speelt.

Wel blijft het wonderlijk dat Ajax zoveel klappers maakt en PSV zo weinig. Het heeft dus niets met de voetbalprestaties van doen.
Volgens mij was iedereen het er hier wel mee eens dat Bayern niet zoveel voorstelde nu. Zuigt ik nie ff uit munne duim.
 
Het verschil alleen al dat Pavard wereldkampioen is en vaste kracht bij Frankrijk en Neres de reserve speler bij Ajax is en internationaal gezien nog helemaal niets voorstelt, maakt het gewoon belachelijk allemaal...

Welkom in de wereld van voetbal, waar Ajax inmiddels weer echt meedoet en PSV behoorlijk gaat achterlopen/achterloopt.
 
Welkom in de wereld van voetbal, waar Ajax inmiddels weer echt meedoet en PSV behoorlijk gaat achterlopen/achterloopt.
Ja want ome Toon houdt zich alleen met “topklimaat”, zonder geld en commercie wel te verstaan en John de Jong wil graag nog bij de jongens horen...
 
Welkom in de wereld van voetbal, waar Ajax inmiddels weer echt meedoet en PSV behoorlijk gaat achterlopen/achterloopt.

Dit lijkt me een beetje voorbarig. Één overwintering in de CL, in een niet al te ingewikkelde poule, wil nog niet zeggen dat Ajax inmiddels weer echt meedoet. Zonder De Ligt en De Jong moet ik nog zien wat ze klaarspelen volgend seizoen. Magallan zal vooralsnog de Ligt niet doen vergeten (maar dat kan veranderen). M.a.w. het transferbeleid is er in Amsterdam niet echt op vooruit gegaan ;). Daarnaast vind ik dat PSV voetbaltechnisch in de CL echt wel heeft laten zien dat het aan kan pikken, ondanks de magere twee punten in de poule.
Ook in de NL competitie doet Ajax het niet echt heel veel beter dan PSV momenteel. Sterker nog :unsure:...
Maar: de financiële voorbodes voor Ajax zijn positief. Als ze dat op de een of andere manier kunnen vertalen naar het veld terug, dan zal PSV inderdaad creatief moeten zijn om aan te kunnen haken.
 
Peter Bosz wint met 3-1 van Bayern München. Hij begint daar de harten toch te veroveren. Gun het hem wel.
 
Borussia Dortmund verspeelt een 3-0 voorsprong en speelt met 3-3 gelijk tegen Hoffenheim. :oops:
Borussia Mönchengladbach verliest met 0-3 van Hertha BSC. :oops:

Over 5 minuten begint Bayern München - Schalke '04.
Kan Bayern profiteren?
 
Bayern München - Schalke '04 2-1 bij rust.
Jeffrey Bruma scoort met een eigen goal de 1-0. :zien: :FP:
 
Borussia Dortmund 2-0 achter tegen Augsburg. :oops: Al 6 verliespunten in de laatste 4 wedstrijden en nu dit.
 
Borussia Dortmund verliest met 2-1 van Augsburg.
Morgen moet Bayern München uit tegen Borussia Mönchengladbach en kan Bayern München bij winst gelijk komen met Dortmund.
Dortmund had enkele weken geleden een riante uitgangspositie maar heeft de voorsprong alweer helemaal verspeelt door slechts 1 overwinning in de laatste 5 wedstrijden. Lijkt wel een beetje op de situatie in de Eredivisie. :cautious:
 
Die Borussen hadden net als PSV een flinke voorsprong, en geven het net zo snel weer weg. BM wordt gewoon kampioen.
 
Bayern München scoort 2-0.
11' :BALL: Müller
Borussia Mönchengladbach komt er niet helemaal niet aan te pas.
 
Terug
Bovenaan Onderaan