ELPSV
Winnaar Oranjevoorspeller EK24
Laten we eerst even afwachten of hij het überhaupt door heeft gehad voor we conclusies gaan trekken.
Ik vind het niet in zijn profiel passen om bewust door te rijden.
Terechte onder voorbehoud
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Let op: This feature may not be available in some browsers.
Laten we eerst even afwachten of hij het überhaupt door heeft gehad voor we conclusies gaan trekken.
Dat. En het was een geparkeerde auto en geen bericht over de ernst van de schade. Kan ook een krasje zijn wat hij niet eens meegekregen heeft. Als het ernstig is dan kan het ook zomaar zijn dat het pure stress is dat hij doorrijdt. Pas na een kwartiertje of zo komen de hersenen pas weer in actieLaten we eerst even afwachten of hij het überhaupt door heeft gehad voor we conclusies gaan trekken.
Alleen tweede helft gezien, maar mooi slotoffensief. Overigens spelen beide ploegen niet met hun sterkste opstelling. Bij Leverkusen kwamen Wirtz, Frimpong, Schick en Grimaldo pas in het laatste kwartier.Leverkusen gaat doodleuk verder waar het vorig jaar gebleven was. Hele tweede helft met 10 man en in de 88e minuut de 2-2 scoren om vervolgens met penalties de Supercup te winnen.
Alleen tweede helft gezien, maar mooi slotoffensief. Overigens spelen beide ploegen niet met hun sterkste opstelling. Bij Leverkusen kwamen Wirtz, Frimpong, Schick en Grimaldo pas in het laatste kwartier.
Dan moet Itakura maar snel naar PSV komen en niet bij die losers blijven.Leverkusen is terug. Tegen Gladbach (met Itakura in de basis) 2-2 en dan weet u het wel: Leverkusen krijgt een penalty in 90+11 Die penalty wordt ook nog gemist, maar in de rebound binnen geschoten. 2-3 winst voor Leverkusen.
En de arbitrage mee hebben.Toch begint dat Leverkusen ook wel op feyenoord te lijken met steeds dat bonus kwartier aan het einde van de wedstrijd