Duits voetbal

Buitenspelgoal

Aanvoerder
Half uur gespeeld en Bayern staat uit al 0-2 voor tegen Leverkusen, de nummer 2. Bundesliga is werkelijk de saaiste competitie ter wereld als het om het kampioenschap gaat.

Penalty

Internationale Legende
Ongelooflijk 0-5 bij rust tegen de nr 3 van de Bundesliga.
4 goals binnen 7 minuten. :maniac:

Bayern 7 schoten op goal en 5 goals.
Verplicht naar de beelden kijken voor PSV. :geek:

Kruspe

Administrator
Administrator
Want hij ligt te creperen in het ziekenhuis? Of zijn er spannende beelden van Wout dat hij spontaan dood neervalt in een supermarkt?
Tot dusverre is hij wel de enige in de Wolfsburg selectie die het heeft opgelopen en daarmee dupeert hij zijn team enorm - en is hij ook weer een bron die deze onzin verder kan verspreiden. Maar goed, Inhoudelijk over het vaccin kunnen we verder discussiëren in het daarvoor bestemde topic.

Weghorst is overigens wel iemand die je al het slechts gunt. Dan heb ik het niet over corona, zijn anti-vax standpunten of wat dan ook, meer over de mens Wout. Maar dat standpunt was volgens mij al duidelijk.

Hoetierick

Administrator
Administrator
Tot dusverre is hij wel de enige in de Wolfsburg selectie die het heeft opgelopen en daarmee dupeert hij zijn team enorm - en is hij ook weer een bron die deze onzin verder kan verspreiden. Maar goed, Inhoudelijk over het vaccin kunnen we verder discussiëren in het daarvoor bestemde topic.

Weghorst is overigens wel iemand die je al het slechts gunt. Dan heb ik het niet over corona, zijn anti-vax standpunten of wat dan ook, meer over de mens Wout. Maar dat standpunt was volgens mij al duidelijk.
Geen Wout-tattoo voor onze Kruspe!

Guillaume

Jeugdspeler

Het antwoord is dus nee.

Bovenaan Onderaan