Dries Mertens

Vergeet niet dat Drieske uit een zeer goed nest komt waar voetbal slechts als een hobby werd beschouwd. Het werd ook niet gezien als een middel tot overleven of je onttrekken uit je arme mileu oid.
Hij kon ook naar China maar op aanraden van zijn ouders heeft ie dat niet gedaan.
Overigens kwam ik hem en zijn vriendin destijds in Napoli tegen: zij zaten in hetzelfde hotel, ten tijde dat ze nog een woning zochten. Bijzonder welbespraakt en vriendelijke jongen. Toen hij hoorde dat ik voor psv was, kreeg ik een dag later in de lobby van het hotel nog een psv shirt met zijn naam er op :)
 
Mertens komt uit een zeer goed nest, geld speelde binnen deze familie nooit een grote rol. Hij heeft altijd voor het sportieve gekozen ook toen hij naar AGOVV ging. Bij Barca en Chelsea zal hij niet altijd spelen en China heeft hij al meteen afgewezen. Bij Napoli is hij een ster.

Vergeet niet dat Drieske uit een zeer goed nest komt waar voetbal slechts als een hobby werd beschouwd. Het werd ook niet gezien als een middel tot overleven of je onttrekken uit je arme mileu oid.
Hij kon ook naar China maar op aanraden van zijn ouders heeft ie dat niet gedaan.
Overigens kwam ik hem en zijn vriendin destijds in Napoli tegen: zij zaten in hetzelfde hotel, ten tijde dat ze nog een woning zochten. Bijzonder welbespraakt en vriendelijke jongen. Toen hij hoorde dat ik voor psv was, kreeg ik een dag later in de lobby van het hotel nog een psv shirt met zijn naam er op :)

Je valt in herhaling ;) maar zeker, een mooie uitzondering, goed doen zonder er verder ruchtbaarheid aan te geven.
 
Je valt in herhaling ;) maar zeker, een mooie uitzondering, goed doen zonder er verder ruchtbaarheid aan te geven.
Mooie verhalen mag je best twee keer vertellen.

Zo herinner ik me nog goed dat we met de forumleiding Grieks gingen eten in Eindhoven...:drool:
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Je valt in herhaling ;) maar zeker, een mooie uitzondering, goed doen zonder er verder ruchtbaarheid aan te geven.
Nou het laaste deel van mijn verhaal is eigenlijk het leukste deel er van en dat had ik nog niet verteld :p
 
Mooi verhaal IPF. En ook een mooi verhaal over Mertens. Daar kunnen veel mensen een voorbeeld aan nemen!
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Vergeet niet dat Drieske uit een zeer goed nest komt waar voetbal slechts als een hobby werd beschouwd. Het werd ook niet gezien als een middel tot overleven of je onttrekken uit je arme mileu oid.
Hij kon ook naar China maar op aanraden van zijn ouders heeft ie dat niet gedaan.
Overigens kwam ik hem en zijn vriendin destijds in Napoli tegen: zij zaten in hetzelfde hotel, ten tijde dat ze nog een woning zochten. Bijzonder welbespraakt en vriendelijke jongen. Toen hij hoorde dat ik voor psv was, kreeg ik een dag later in de lobby van het hotel nog een psv shirt met zijn naam er op :)
Ik wilde net zeggen dat je zo iets al verteld had, maar anderen zijn me voor :grin: maar van dat shirt is nieuw toch? En de vorige keer waren er ook andere dingen bij dacht ik?:unsure:

Het is mooi dat je ook een andere kant, van een van de beste voetballers op dit moment kan tegen komen.
Ik kijk altijd even naar de uitslag van Napoli of hij gescoord heeft. Maar die Insigne is ook een behoorlijke voetballer. Twee van die kleine rappe mannetjes voorin zijn een plaag voor serie A verdedigers.
 
Laatst bewerkt:
Ik wilde net zeggen dat je zo iets al verteld had, maar anderen zijn me voor :grin: maar van dat shirt is nieuw toch? En de vorige keer waren er ook andere dingen bij dacht ik?:unsure:

Het is mooi dat je ook een andere kant, van een van de beste voetballers op dit moment kan tegen komen.
Ik kijk nu altijd even naar de uitslag van Napoli of hij gescoord heeft.
Ik houd het spannend. Telkens vertel ik een stukje van het Drieske-verhaal in Napoli. Volgende keer wat spannende details (in de lift).
 
Drieske in Napoli.
Drieske en het voetschimmelmysterie.
Drieske leert fietsen.
Drieske voor het eerst naar de hoeren.
Drieske gaat scheiden.
Drieske aan de drank.
Drieske, het leven en de dood van een alcoholist.


Ja, het kan hard gaan...:sneaky:
 
Ik houd het spannend. Telkens vertel ik een stukje van het Drieske-verhaal in Napoli. Volgende keer wat spannende details (in de lift).
Pietje bell gaat vliegen.

Ik had mijn post nog aangepast trouwens, maar je bent weer te snel, PSV zoekt nog een snelle voor op de vleugels.
Kan Arias ook de vervolgstap naar Napoli nemen..
 
Drieske in Napoli.
Drieske en het voetschimmelmysterie.
Drieske leert fietsen.
Drieske voor het eerst naar de hoeren.
Drieske gaat scheiden.
Drieske aan de drank.
Drieske, het leven en de dood van een alcoholist.


Ja, het kan hard gaan...:sneaky:

Een educatieve reeks voor uw basisschoolganger.
 
Vergeet niet dat Drieske uit een zeer goed nest komt waar voetbal slechts als een hobby werd beschouwd. Het werd ook niet gezien als een middel tot overleven of je onttrekken uit je arme mileu oid.
Hij kon ook naar China maar op aanraden van zijn ouders heeft ie dat niet gedaan.
Overigens kwam ik hem en zijn vriendin destijds in Napoli tegen: zij zaten in hetzelfde hotel, ten tijde dat ze nog een woning zochten. Bijzonder welbespraakt en vriendelijke jongen. Toen hij hoorde dat ik voor psv was, kreeg ik een dag later in de lobby van het hotel nog een psv shirt met zijn naam er op :)

Was het toevallig het shirt van die kampioenswedstrijd? :speechless:
 
Terug
Bovenaan Onderaan