Donyell Malen (A)

Vandaag was hij ook niet echt bijzonder. Komt ook door die waardeloze zooi om hem heen uitgezonderd later in de wedstrijd natuurlijk onze absolute sterspeler die de winnaarsmentaliteit altijd heeft.

Ik ga er ook maar even van uit dat Malen (en ook Guti) door al die prutsers om hem heen niet tot zijn recht kwam.
 
[...] Ronaldinho is zijn grote voorbeeld zegt hij zelf.
Oh!? Ja, dan is het inderdaad een extra groot talent.

Ik zal mijn dikke buurvrouw, die fan is van Messi, ook meteen op de hoogte brengen van haar talent. Eredivisievrouwen, wees gewaarschuwd. Er komt een hele grote aan! (Pun intended):p
 
Bracht aanvallend wel wat, maar...misschien dat hij bij Van Nistelrooij een cursusje "Hoe mik ik tussen de palen" kan volgen...
 
Dat komt vanzelf met de leeftijd en ervaring. Hij is veel te wild.

Dat verwacht ik ook en tegelijkertijd vraag ik me af of hij nog jaren bij PSV zal spelen.
Ik hoop van wel, maar het kan net zo goed zijn dat hij al snel een sprong gaat maken elders in Europa.
 
Dat verwacht ik ook en tegelijkertijd vraag ik me af of hij nog jaren bij PSV zal spelen.
Ik hoop van wel, maar het kan net zo goed zijn dat hij al snel een sprong gaat maken elders in Europa.
Dan springt hij, zoals zovelen voor hem, naar de bank. Met een geod gevulde bankrekening, dat wel. Die moet gewoon nog 2 of 3 jaar bij PSV blijven. Zelfs Lozano is in mijn ogen nog niet toe aan een stap hogerop.
 
Bracht aanvallend wel wat, maar...misschien dat hij bij Van Nistelrooij een cursusje "Hoe mik ik tussen de palen" kan volgen...

Sowieso mag de gehele voorhoede wel regelmatig een cursus afwerken en 'bewegen in de zestien' krijgen van RvN. Hij mag dan wel de 019 coachen, maar hij moet toch vast wel te porren zijn voor dat soort dingen. Je hebt zo'n topper in je gelederen; maak daar zoveel mogelijk gebruik van zou ik zeggen. Naar hem luisteren die jonkies echt wel als hij een tip geeft.
 
Zeer sympathieke gast en een erg goede voetballer. Eentje die wél begrip voor het fluiten van de PSV fans kan opbrengen.
https://www.psvinside.nl/malen-heeft-wel-begrip-voor-fluitende-fans-en-is-recordhouder-invalbeurten/


Ik begrijp het ook - bij (jonge) kinderen heb je een fase dat 'magisch denken' heet. Bijvoorbeeld: als kinderen hun ogen bedekken met hun handen, denken ze dat zij niet alleen de wereld niet meer kunnen zien, maar de wereld ook hen niet meer. Ook wel bekend als 'kiekeboe'. Het is heel charmant, maar ook uitermate narcistisch - de wereld draait om jou en wat jij doet. Zeer primitieve volkeren hebben het ook: ze denken bijvoorbeeld dat een regendans daadwerkelijk tot regenval leidt. Bij Sigmund Freud is het ook wel bekend als de 'anale fase'. Ik begrijp dat ook een aantal volwassen mannen nooit de anale fase van magisch denken hebben verlaten, en daadwerkelijk menen dat hun gefluit invloed heeft op de wereld - of spelers. Dat Dumfries opeens drie man gaat passeren, of iets dergelijks.

Ik kan ook begrijpen dat er nu eenmaal mensen zijn die tegen breindood aanhangen, en niet in staat zijn om tamelijk primitieve emoties een fatsoenlijke vorm te geven.

Kortom: ik begrijp het wel.
 
Laatst bewerkt:
Ik begrijp het ook - bij (jonge) kinderen heb je een fase dat 'magisch denken' heet. Bijvoorbeeld: als kinderen hun ogen bedekken met hun handen, denken ze dat zij niet alleen de wereld niet meer kunnen zien, maar de wereld ook hen niet meer. Ook wel bekend als 'kiekeboe'. Het is heel charmant, maar ook uitermate narcistisch - de wereld draait om jou en wat jij doet. Zeer primitieve volkeren hebben het ook: ze denken bijvoorbeeld dat een regendans daadwerkelijk tot regenval leidt. Bij Sigmund Freud is het ook wel bekend als de 'anale fase'. Ik begrijp dat ook een aantal volwassen mannen nooit de anale fase van magisch denken hebben verlaten, en daadwerkelijk menen dat hun gefluit invloed heeft op de wereld - of spelers. Dat Dumfries opeens drie man gaat passeren, of iets dergelijks.

Ik kan ook begrijpen dat er nu eenmaal mensen zijn die tegen breindood aanhangen, en niet in staat zijn om tamelijk primitieve emoties een fatsoenlijke vorm te geven.

Kortom: ik begrijp het wel.
Ik was tegen NAC niet bij, maar ik begrijp het wel. Je komt voor een attractief PSV naar het Stadion en niet voor laffe passes achteruit. De ene fan fluit mee, een andere PSV supporter ittiteert zich mateloos en smijt de TV het raam uit...:ROFL:
 
Halverwege het seizoen verloor ik een beetje het vertrouwen, maar zoals Malen de laatste tijd speelt, is heerlijk. Basiswaardig, wat mij betreft.

(Ik zal me weerhouden om een paintshop met Malen als avatar te maken, aangezien iedereen bij wie ik dat doe in een diepe vormdip komt.)
 
Donyell Malen gaat binnenkort zijn contract dat tot 30.06.2020 loopt verlengen.

Vanavond na de wedstrijd Willem II - PSV bij FOX Sports:
Donyell Malen: "We zijn bezig met een nieuw contract. Het komt wel goed." Bedoel je bij PSV spelen? "Ja". (Y)
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Halverwege het seizoen verloor ik een beetje het vertrouwen, maar zoals Malen de laatste tijd speelt, is heerlijk. Basiswaardig, wat mij betreft.

(Ik zal me weerhouden om een paintshop met Malen als avatar te maken, aangezien iedereen bij wie ik dat doe in een diepe vormdip komt.)

Doe eens wat Ajacieden paintshoppen dan :sneaky:
 
Speelt op dit moment de pannen van de dak als spits bij Jong Oranje. Snap sowieso niet waarom hij als buitenspeler bij PSV wordt gezien. Hij is altijd centrale spits geweest. Op dat Luuk de Jong voor een mooi bedrag verkocht wordt en Malen de kans krijgt in de basis.
 
Terug
Bovenaan Onderaan