Donyell Malen (A)

Mea fucking culpa, meer kan ik niet zeggen nu ;)
Ik had toch liever ongelijk gehad en dat Malen er 2 in knalt ;)
Maar denk wel dat zo een basis debuut in de CHL zeer leerzaam is voor een Malen. Hopelijk blijft hij (gaat weer) op de goede weg en dan komt het wel goed met Malen. Niveau CHL met deze tegenstanders is ook een uitzonderlijk hoog niveau.
 
Ik had toch liever ongelijk gehad en dat Malen er 2 in knalt ;)
Maar denk wel dat zo een basis debuut in de CHL zeer leerzaam is voor een Malen. Hopelijk blijft hij (gaat weer) op de goede weg en dan komt het wel goed met Malen. Niveau CHL met deze tegenstanders is ook een uitzonderlijk hoog niveau.
We hebben de echte Malen nog niet gezien, in de jeugdteams speelde hij geweldig met uitstekende akties en goals. Ronaldinho is zijn grote voorbeeld zegt hij zelf.
 
Malen is gewoon een spits en geen buitenspeler.
 
We hebben de echte Malen nog niet gezien, in de jeugdteams speelde hij geweldig met uitstekende akties en goals. Ronaldinho is zijn grote voorbeeld zegt hij zelf.

Ik verwacht van Malen nog heel veel. Het is een goede voetballer.
 
Wat een gemaal over Malen zeg. Het is nog geen basisspeler hè? Geef die jongen eens wat tijd. Bij zijn invalbeurten voldeed hij telkens prima, en nu kan hij er ineens niks meer van...
 
We hebben de echte Malen nog niet gezien, in de jeugdteams speelde hij geweldig met uitstekende akties en goals. Ronaldinho is zijn grote voorbeeld zegt hij zelf.
De jeugd zegt ook niet alles. Heel ander niveau. Wel geef ik je gelijk dat Malen nog gaat groeien. Hopelijk kunnen we hem volgend jaar in de basis zetten (of lozano en Bergwijn moeten blijven, dat is ook niet erg).

Malen is gewoon een spits en geen buitenspeler.
Mee eens. Mijn gevoel zegt me wel dat hij vooral zou renderen in een twee spitsen systeem.
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Tja het is bij Bommel of of, De Jong of Malen in de spits. Ik denk dat Malen beter en completer is dan Luuk op die positie.
 
Malen is gewoon een spits en geen buitenspeler.
Dit is het. Malen had prima invalbeurten en heeft echt veel talent. Maar op de vleugels was het drama deze week. Puur omdat zijn kwaliteiten daar niet lijken te liggen.
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Dit is het. Malen had prima invalbeurten en heeft echt veel talent. Maar op de vleugels was het drama deze week. Puur omdat zijn kwaliteiten daar niet lijken te liggen.
In de jeugd van ajax kwam hij vrijwel altijd vanaf rechts en trok naar binnen met weergaloze akties en goals. Daarentegen geloof ik dat hij uitstekend op de spitspositie uit de voeten kan.
 
Laatst bewerkt:
In de jeugd van ajax kwam hij vrijwel altijd vanaf rechts en trok naar binnen met weergaloze akties en goals. Daarentegen geloof ik dat hij uitstekend op de spitspositie uit de voeten kan.
Als wat jij zegt klopt kan iemand mij dan uitleggen waarom zaterdag Lozano op rechts stond en Malen juist op links?
 
In de jeugd van ajax kwam hij vrijwel altijd vanaf rechts en trok naar binnen met weergaloze akties en goals. Daarentegen geloof ik dat hij uitstekend op de spitspositie uit de voeten kan.
Ik ben wel een beetje verast dat je Ajax onder 17 volgt. Dan volg ik toch eerder een grote competitie. Maar vanaf rechts zou wel beter passen met Lozano. Maar dan is het vreemd dat Malen op links word gezet steeds. Hij is toch ook rechtsbenig? Dan is naar binnen gaan vanaf links wel 'makkelijker'.
 
Ik ben wel een beetje verast dat je Ajax onder 17 volgt. Dan volg ik toch eerder een grote competitie. Maar vanaf rechts zou wel beter passen met Lozano. Maar dan is het vreemd dat Malen op links word gezet steeds. Hij is toch ook rechtsbenig? Dan is naar binnen gaan vanaf links wel 'makkelijker'.
Ik kijk veel naar de top-3 ( De PAF-Clubs...;)) en ja dat was vroeger ook veel de jeugd. Nu is het veel minder omdat ik het vaak druk heb als taxichauffeur hier in Eindhoven en hedentendage volg ik alleen de Eredivisie - Eerste divisie en de beloften van de PAF-clubs.
 
Als wat jij zegt klopt kan iemand mij dan uitleggen waarom zaterdag Lozano op rechts stond en Malen juist op links?

Dat is inmiddels al een klassieke vraag. De meesten vragen zich als sinds Cocu af waarom Lozano toch steeds op rechts staat en niet op links, waar hij 10x gevaarlijker is, maar toch blijft hij maar op rechts aankloten.
 
Dat is inmiddels al een klassieke vraag. De meesten vragen zich als sinds Cocu af waarom Lozano toch steeds op rechts staat en niet op links, waar hij 10x gevaarlijker is, maar toch blijft hij maar op rechts aankloten.
Als Bommel ze omswitcht haal je als PSV zijnde, een veel hoger rendement.
 
Dat is inmiddels al een klassieke vraag. De meesten vragen zich als sinds Cocu af waarom Lozano toch steeds op rechts staat en niet op links, waar hij 10x gevaarlijker is, maar toch blijft hij maar op rechts aankloten.
Omdat Lozano misschien een betere voorzet heeft dan Bergwijn. Op links loopt Angelino al. Daarnaast is Angelino weer een mindere verdediger dan Dumfries en loopt Bergwijn beter terug. Gokje hoor.
 
Omdat Lozano misschien een betere voorzet heeft dan Bergwijn. Op links loopt Angelino al. Daarnaast is Angelino weer een mindere verdediger dan Dumfries en loopt Bergwijn beter terug. Gokje hoor.
Vrij goede 'gok' denk ik. Hoewel mijn idee wel beter is dat (aanvallend) Lozano Angelino en Bergwijn Dumfries elkaar beter kunnen vinden. Maar ach doordat ze wisselen in de wedstrijd is het ook geen super ramp. Lijkt me ook irritant als verdediger dat je eerst een aantal minuten speelt tegen Bergwijn en daarna tegen Lozano. Beidde klasse spelers en beidde kun je het beste op een andere manier verdedigen.
 
Omdat Lozano misschien een betere voorzet heeft dan Bergwijn. Op links loopt Angelino al. Daarnaast is Angelino weer een mindere verdediger dan Dumfries en loopt Bergwijn beter terug. Gokje hoor.

Kan, maar die voorzetten heb je eigenlijk niet nodig als je als Lozano zijnde op links zoveel gevaarlijker bent, maar die kun je dan er eventueel nog als optie bijhouden. Bovendien zijn Bergwijn en Dumfries een heel goed tandem, daar waar Dumfries en Lozano niet zo goed samengaan.
 
Vandaag was hij ook niet echt bijzonder. Komt ook door die waardeloze zooi om hem heen uitgezonderd later in de wedstrijd natuurlijk onze absolute sterspeler die de winnaarsmentaliteit altijd heeft.
 
Verrassend dat hij de aanvoerdersband kreeg. Het verlamde hem, zo leek het.

Dat was toeval, omdat hij inviel voor Ramselaar die ook per toeval de band droeg. Bart wist niet wat hij anders met de band moest doen toen hij eruit gehaald werd. ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan