Donyell Malen (A)

:unsure:Een veelbelovend talent, maar slechts 5 goals in 37 wedstrijden als centrumspits in nationale jeugdelftallen is niet zo geweldig. :re:

INTERLANDS
-
122.png
Nederland Onder 19---
-
122.png
Nederland Onder 181 sep. 201671
21
122.png
Nederland Onder 1713 feb. 2015201
19
122.png
Nederland Onder 1614 sep. 201452
-
122.png
Nederland Onder 158 feb. 201451

RN Nationaal elftal Debuut
 
Donyell Malen in alle nationale jeugdelftallen gespeeld.

https://www.transfermarkt.nl/donyell...spieler/326029

:unsure:Een talent, maar slechts 5 doelpunten in 37 wedstrijden is niet zo veel. :re:

Tja, het feit dat Arsenal m na 2 jaar weer laat gaan voor n bedrag dat wij op dit moment kunnen opbrengen zegt misschien ook wel iets

Anderzijds lees ik op twitter vooral onbegrip aan de zijde van de Arsenal-fans...
 
Laatst bewerkt:
Leek me niet echt een prioriteit deze transferperiode. Kan die Brands niet beter op zoek naar verdedigers voor PSV1 in plaats van jeugdspelers?
 
Leek me niet echt een prioriteit deze transferperiode. Kan die Brands niet beter op zoek naar verdedigers voor PSV1 in plaats van jeugdspelers?

Die komen vaak in plan D voor....
 
Die komen vaak in plan D voor....

Het plan is gewoon dat onze inspirerende, van tactische genialiteit doordrongen coach, van elke selectie, hoe matig ook, een swingend en winnend elftal weet te maken. Brands heeft dat goed door en daarom maakt het niet uit of je kwaliteit of balans in je selectie hebt.
 
Deze transferperiode is op zijn zachts gezegd gewoon ruk, maar ik vind dit toch wel een lichtpuntje. Malen gold als een van de grootste talenten van Ajax en kon me herinneren dat ze er flink van baalden dat ie ging. Wenger was overigens gewoon te spreken over hem en betrok hem al regelmatig bij het eerste. Ik vind dit toch wel een mooie vondst, al had ik liever een linksback gezien
 
Deze transferperiode is op zijn zachts gezegd gewoon ruk, maar ik vind dit toch wel een lichtpuntje. Malen gold als een van de grootste talenten van Ajax en kon me herinneren dat ze er flink van baalden dat ie ging. Wenger was overigens gewoon te spreken over hem en betrok hem al regelmatig bij het eerste. Ik vind dit toch wel een mooie vondst, al had ik liever een linksback gezien

Maar als Wenger over hem te spreken was, waarom laten ze hem dan gaan?
 
Maar als Wenger over hem te spreken was, waarom laten ze hem dan gaan?

Zou het kunnen dat ze bepaalde afspraken maken met die gastjes? Bijvoorbeeld, als ze een 14-jarige halen dat er een voorwaarde is dat als hij op leeftijd X niet minstens Y minuten maakt in het 1e/2e/3e/Ze team dat hij dan wegmag voor een bepaald bedrag naar een andere club (of, bijvoorbeeld specifieke clubs, zoals "Nederlandse topclub)?

We roepen altijd hard dat die figuren alleen voor het geld vertrekken (en dat speelt vanzelfsprekend een grote rol), maar ik kan me voorstellen dat dergelijke constructies bedacht worden om de vrees voor de vergetelheid wat weg te nemen?
 
Zou het kunnen dat ze bepaalde afspraken maken met die gastjes? Bijvoorbeeld, als ze een 14-jarige halen dat er een voorwaarde is dat als hij op leeftijd X niet minstens Y minuten maakt in het 1e/2e/3e/Ze team dat hij dan wegmag voor een bepaald bedrag naar een andere club (of, bijvoorbeeld specifieke clubs, zoals "Nederlandse topclub)?

We roepen altijd hard dat die figuren alleen voor het geld vertrekken (en dat speelt vanzelfsprekend een grote rol), maar ik kan me voorstellen dat dergelijke constructies bedacht worden om de vrees voor de vergetelheid wat weg te nemen?

Maar wat zegt het dan dat Wenger van hem gecharmeerd zou zijn?
Als Arsenal in hem een geweldige speler zag, zou hij nu nog wel bij Arsenal spelen en niet een armzalig (met alle respect) clubje als PSV.

Daar gaat het me meer om. Blijkbaar was hij toch niet goed genoeg voor Arsenal. Maar de tijd zal het leren.
 
Maar wat zegt het dan dat Wenger van hem gecharmeerd zou zijn?
Als Arsenal in hem een geweldige speler zag, zou hij nu nog wel bij Arsenal spelen en niet een armzalig (met alle respect) clubje als PSV.

Daar gaat het me meer om. Blijkbaar was hij toch niet goed genoeg voor Arsenal. Maar de tijd zal het leren.

Nou ja, het was een mogelijk antwoord op jouw vraag: Wenger is van hem gecharmeerd, maar hij kan hem niet bieden wat hem ooit beloofd is (er is een NOG charmantere jongeman in beeld), dus treedt dan die hypothetische clausule in werking. (Net) niet goed genoeg voor Arsenal 1 kan nog steeds ruim voldoende zijn voor de Mickey Mouse League.
 
Ik hoop voor deze jongen dat hij op de vleugel kan want er zijn op dit moment 3 spitsen voor hem en een hele talentvolle achter hem.
 
Terug
Bovenaan Onderaan