Donyell Malen (A)

1 juli 2015 kwam Dolberg bij Ajax O19. 1 juli 2016 werd hij overgeheveld naar de selectie van Ajax 1.
29 juli 2015 ging Donyell Malen van Ajax O17 naar Arsenal U18.

:unsure: Zou Frank de Boer bedoelen opvolger van Dolberg bij Ajax O19 nadat die daar 4 weken gespeeld had? :grin:
Aha, jij hebt nog helemaal de data uitgezocht. Ik had op wiki al zomer 2015 als start/einddatum gezien.
Heb je even voor mei....
:ROFL:
 
Ziet er niet uit als iemand die regelmatig aan de gewichten zit. Net zoals Mauro Jr en Periero.
 
Wat is die goed he, overal speelt wel een ex-Ajacied. Hij wordt bij Ajax eigen jeugd genoemd, wisten jullie dat? Op de toekomst werd hij bestempeld als de nieuwe Cruijff.

Veel "eigen jeugd" van Ajax komt van elders. :cautious: Sjaak Swart die is pas eigen jeugd. :D ;)
 
Krijgt Malen nieuw contract? ''Hij staat open voor een langer verblijf bij PSV''
https://www.psvfans.nl/nieuws/trans...-staat-open-voor-een-langer-verblijf-bij-psv#

Snel verlengen zou ik zeggen.

CloudyInnocentAnura-size_restricted.gif
 
Wellicht (voor mij althans) de meestbelovende van de nieuwe lichting. En heeft nu al de minuten gemaakt die Cocu hem in een heel seizoen zou geven waarschijnlijk. Ik heb er vertrouwen in!
 
PSV-talent Malen: 'Snap wel dat Ajax baalde van mijn vertrek'

link

Malen heeft de beelden ook gezien. Met een stalen gezicht: "Ik snap wel dat ze bij Ajax baalden van mijn vertrek, want ik ben een goede speler. Het was destijds een keuze en die moet iedereen accepteren."
Malen zoekt zijn woorden zorgvuldig als het onderwerp Ajax hem wordt voorgelegd, maar blijft enigszins vaag over de echte reden voor zijn overstap destijds. "Arsenal kwam met een plan en ik ging daar voor honderd procent voor. Ik zou het zo nog een keer hebben gedaan, want ik ben nu dicht bij waar ik wil zijn."


:D :p
 
Je kunt al gelijk merken dat ie bij Ajax heeft gezeten....
Die gaat na 6 basisplaatsen ook de grote meneer uithangen. Ziin hoofd (met alle respect) staat mij niet aan.
 
Terug
Bovenaan Onderaan