Donyell Malen (A)

Ik denk toch dat van Bommel echt gewacht heeft totdat hij trainer/coach werd zodat hij beide spelers per direkt definitief in PSV 1 kon gaan stallen. Net terug van het WK en dan zo'n opmerkelijke move. Chapeau Mark.
 
Ik denk toch dat van Bommel echt gewacht heeft totdat hij trainer/coach werd zodat hij beide spelers per direkt definitief in PSV 1 kon gaan stallen. Net terug van het WK en dan zo'n opmerkelijke move. Chapeau Mark.
Precies. Eerste daad en teken van vertrouwen, dus die jongens lopen direct een stapje harder voor Van Bommel.
 
Ha ha, beide spelers tonen aan uit het juiste hout gesneden te zijn. Sterk karakter, doodnuchter overtuigd van eigen kwaliteit en een grote winnaarsmentaliteit...:)
 
Ik hoop dat Mark Donyell en andere grote talenten die eraan zitten te komen het komend seizoen voldoende speelminuten gaat geven
 
We dachten dat bij Cocu ook. Coach bij de jeugd wil niet zeggen dat die jongens meteen doorschuiven. We zullen het zien. PSV moet eerst voor de winst gaan en daarna naar de ontwikkeling van de jeugdspelers kijken. Uiteraard hoop ik ook wat mooie talenten te zien doorschuiven. Van Bommel zal echter heus niet ineens de speeltuin open gooien.
 
We dachten dat bij Cocu ook. Coach bij de jeugd wil niet zeggen dat die jongens meteen doorschuiven. We zullen het zien. PSV moet eerst voor de winst gaan en daarna naar de ontwikkeling van de jeugdspelers kijken. Uiteraard hoop ik ook wat mooie talenten te zien doorschuiven. Van Bommel zal echter heus niet ineens de speeltuin open gooien.

En terecht. Dat hebben we in het eerste seizoen van Cocu gezien, wat je dan krijgt. Nu had die geen keuze, dat was de selectie die hij van Brands "kreeg". Zonder coaching verzuipen de talenten.
 
De Boer was 'pissed': "Wij zagen in hem een volwaardige Ajax-speler"
https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/835650/de-boer-over-malen-we-waren-pissed-hij-moest-opvolger-van-dolberg-worden-.html

Mooi dat hij zo graag naar PSV wilde komen...

Bij Veronica Inside klopt niet als ik naar de datum kijk. Althans ik ga er vanuit dat enkel die slappe en vervelende kroegpraat onder Veronica Inside bedoelt wordt. Maar de nabeschouwing vond ik wel grappig. Bij elke vraag over Malen had de Boer het weer over dat ie uit de Ajax jeugd kwam. Ook op de vraag dat ie als een goed jochie overkwam. Waarop die Helene zei "Oh en omdat ie uit de Ajax jeugd komt is het goed."

Filmpje gevonden

Lekker mokkend Ajax publiek op de achtergrond en een de Boer vreemd kijkend. Heerlijk!!
 
Laatst bewerkt:
Bij Veronica Inside klopt niet als ik naar de datum kijk. Althans ik ga er vanuit dat enkel die slappe en vervelende kroegpraat onder Veronica Inside bedoelt wordt. Maar de nabeschouwing vond ik wel grappig. Bij elke vraag over Malen had de Boer het weer over dat ie uit de Ajax jeugd kwam. Ook op de vraag dat ie als een goed jochie overkwam. Waarop die Helene zei "Oh en omdat ie uit de Ajax jeugd komt is het goed."

Filmpje gevonden

Lekker mokkend Ajax publiek op de achtergrond en een de Boer vreemd kijkend. Heerlijk!!
Gezien ja. Helene is top. Zette Waldorf & Statler terug op hun plaats.

Wordt ook slap geouwehoerd hoor, ik kijk VI nog maar weinig. PSV bestaat uit 'momentenvoetballers', wat dat dan ook moge betekenen, en Ajax is geweldig. Gelul, want als je Tadic en Ziyech eruit haalt, dan zijn bij Ajax ook de momenten verdwenen. Maar goed, als je je commentaar vult met onbepaalde voornaamwoorden, dan kun je lang op de buis blijven met onzin.
 
Ga ik het hier nogmaals zeggen. Dolberg kwam pas nadat Malen vertrok. Knap om als opvolger gezien te worden van iemand die er niet was. Huilebalken!

1 juli 2015 kwam Dolberg bij Ajax O19. 1 juli 2016 werd hij overgeheveld naar de selectie van Ajax 1.
29 juli 2015 ging Donyell Malen van Ajax O17 naar Arsenal U18.

:unsure: Zou Frank de Boer bedoelen opvolger van Dolberg bij Ajax O19 nadat die daar 4 weken gespeeld had? :grin:
 
Gezien ja. Helene is top. Zette Waldorf & Statler terug op hun plaats.

Wordt ook slap geouwehoerd hoor, ik kijk VI nog maar weinig. PSV bestaat uit 'momentenvoetballers', wat dat dan ook moge betekenen, en Ajax is geweldig. Gelul, want als je Tadic en Ziyech eruit haalt, dan zijn bij Ajax ook de momenten verdwenen. Maar goed, als je je commentaar vult met onbepaalde voornaamwoorden, dan kun je lang op de buis blijven met onzin.
Geen idee, maar als ik het een beetje benader dan was Romario ook een momentvoetballer, niks mis mee.
 
Terug
Bovenaan Onderaan